כמה פעמים אמרתם לעצמכם שהעסק חייב להדביק את הפערים של העולם. השיווק היום שונה מהותית ממה שהיה מקובל ולא כל אחד מסוגל לעמוד בקצב. אז במידה ואתם זקוקים לשיווק דיגיטלי, הנה לכם 7 סיבות לבחור בגוף שייתן לכם מעטפת שירותים כוללת במקום אחד.
שיווק דיגיטלי, השער לעולם החדש
העולם כפי שאנחנו מכירים אותו משתנה מול עינינו, הנחות שהיו נכונות לפני עשור כיום אינן רלוונטיות וקצב השינויים הוא מהיר מאד. עולם השיווק הוא אחד מהתחומים בהם השינויים הם המהירים והחדים ביותר. עולם השיווק הדיגיטלי הוא מורכב מאד, בשל כך יש משמעות גדולה להפקיד את כל נושא סטטוס שיווק דיגיטלי בידיים של עסק מקצועי אחד. יש לכך יתרונות רבים, הנה שבעת היתרונות המרכזיים :
1. אסטרטגיה אחידה
הריכוז של כלל השירותים הנדרשים בעולם הדיגיטלי ובכלל זה שיווק ברשתות חברתיות בידיים של גוף אחד, מאפשרת יצירת אסטרטגיה אחידה של הפעולות המתבצעות. צוות אחד של מומחים קובע אסטרטגית פעולה אחידה ומותאמת עבור כלל הערוצים תוך בחינה מתמדת שלהם מתוך מטרה למיקסום האפשרויות להשגת המטרות העסקיות הנדרשות.
2. חיסכון בכוח אדם ומשאבים נוספים
היכולת להפקיד את כל סטטוס שיווק דיגיטלי בידיים של גוף אחד מאפשר לנו את השקט והימנעות מהצורך לעבוד במקביל עם מספר ספקים שונים מה שיוביל לבזבוז זמן ומשאבים, יצריך כוח אדם מיותר ועלות כוללת גבוהה יותר. השימוש בספק אחד יהיה לרוב זול יותר מאשר חלוקת העבודה למספר ספקים שונים.
3. יעילות ועקביות
הצורך כיום בהפצת מסרים שיווקיים הוא צורך המחייב עקביות בכל הקשור לעבודת שיווק ברשתות חברתיות. היכולת לבצע מעקב אפקטיבי ויעיל אחר שלל הפרסומים והפעולות בפלטפורמות השונות הוא טוב יותר כאשר הוא מתבצע על ידי גוף אחד. עובדה זאת גם מחזקת את האמון של הלקוחות במותג.
4. ניתוח נתונים
כאשר ישנו צוות קבוע וייעודי לטיפול בכל הפלטפורמות יש אפשרות יעילה הרבה יותר לקבל נתונים מהירים מכל הערוצים, בעזרתם אפשר לבצע הערכות מצב וניתוחים מהירים על מנת להגיב בהתאם לאפקטיביות של הפעולות השונות ועל ידי כך להרוויח יעילות ותוצרים מעולים.
5. תגובה מהירה לשינויים
המהירות בו פועל השוק הדיגיטלי הם לא אחת מהירים בצורה בלתי רגילה, לכן יש צורך להגיב מהר ואפקטיבי. ריכוז כלל הפעולות במקום אחד מאפשרת תגובה מהירה בכל פלטפורמה עם קישורים לשאר המקומות ולקבל תמונת מצב לגבי הפעולות השונות.
6. קבלת תמונת מצב מלאה
הבחירה במערכת תפעול אחת עבור כלל ערוצי השיווק הדיגיטלי תאפשר לכם כבעלי העסק לקבל תמונה מלאה ואיכותית על המצב ללא צורך לקבל מספר דוחות מספקים שונים ולהרכיב את התמונה בצורת פאזל סבוך.
7. להתקדם עם הטכנולוגיה
עולם השיווק הדיגיטלי כאמור מתקדם מהר וחשוב להישאר מעודכנים. גוף המסוגל לתת מענה לכלל הפלטפורמות, הוא גוף שהעובדים בו נמצאים בהכשרות, לימוד תמידי ומעקב אחר התפתחויות שונות שיובילו את העסק שלכם קדימה.