איטום דלת הכניסה לבית – מדוע זה חשוב וחיוני

כמו כל רכיב בביתנו שמייצר חוצץ בין חלל הפנים למרחב החיצוני, איטום מקצועי יכול למנוע נזקי רטיבות, אי נוחות בחלל הפנים וכמובן לצמצם נזק לרכוש הפרטי בתוך הבית.

מעבר לכל אלו, איטום נכון יכול למנוע פגיעה בחיי אדם.

הדלת, שהיא הפתח המרכזי בין הפנים לחיצון היא הפתח הקריטי ביותר כאשר מבצעים עבודות איטום. לא מבינים למה? כל התשובות כאן

 

אין שני לרושם ראשוני

פתח הכניסה לביתנו מייצג את המעבר בין החוץ לפנים. הדלת פורטל, שמכניס את האורחים, בני המשפחה, חברים וכל אדם אחר לממד הפרטי שלנו. ממד זה כולו מאפיין אותנו ומסל היבטים שונים בחיינו. דלת שעומדת יציבה ואטומה לרוחות ולגשם באופן מקצועי היא הדימוי הראשון שמסמל את חוזקות של הבית שלנו. לכל המשך הכתבה, דעו שלכל סוגייה יש פתרון פרקטי, ולעניינו – יועץ איטום!

 

השלכות לנזקי רטיבות

דלת כניסה היא הפתח החשוב ביותר בבית שלנו. גם אם יש לכם דלתות לגינה אחורית, פתח הכניסה שלכם הוא הגורם החשוב ביותר. לרוב דלת הכניסה תהיה ממוקמת בסמיכות לחלל מרכזי ואולי גם למספר חדרים צדדיים. ככל שדלת הכניסה תצבור רטיבות, עובש ונזילות, כל מסגרת הדלת כולל הדלת עצמה ייחלש ועלול ליפול ישר לתוך חלל הבית או מחוצה לו. עובדה זו מהווה סכנה על כל העוברים ושבים בבית, שלא נדבר על כך שנזקי רטיבות יכולים להתפשט לכל קיר וחדר הסמוך לדלת.

 

אי נוחות לדיירים

דלת שאינה אטומה בצורה מיטבית יכולה להפוך למטרד מעיק בכל עונות השנה. אם אינה אטומה למים ולא מחוברת בצורה יציבה על הצירים, היא תרעיש ותרעד עם כל משב רוח אקראי שיחלוף על פניה. שלא נדבר על מועקה גם על הסובבים אתכם ברחוב או בבניין. בנוסף על כך, איטום מקצועי של דלת הכניסה יכול למנוע גם חדירה של רעשים חיצוניים לתוך חלל הבית. עם כל הכבוד לרעידות ורעשים טורדניים, גם המרחב החיצוני יכול להביא איתו רעש ואם יצא ויש תיעול של צליל לכניסה לביתכם – לא תדעו מנוח. איטום נכון יכול להפוך את הדלת למבודד רעש לכל דבר ועניין ולשפר את איכות החיים של הגרים בבית וכל הבאים בפתחו.

 

הבנו למה חשוב, אז למה חיוני?

איטום מקצועי לדלת הכניסה לבית תטיב ותחזק את כלל המבנה ואת יכולות הבידוד שלו ממשקעים. למעשה, בית  הוא כמו אגרוף שכל אצבע היא דופן מבודדת: אם דופן אחת לא מבודדת, נזקי מים יכולים להתפשט, אך אם כל הבית, על כל דפנותיו וקירותיו אטום בצורה מקצועית – גם אם נגרם נזק הוא יהיה מינימאלי ובר תיקון לפני שהמצב מחמיר. איטום מקצועי יכול למזער גם נזקי צנרת מעבר לנזקי מזג אוויר

 

כניסה לבית

דלת מעוצב
מה היה לנו עד עכשיו?
קבלן מקצועי
בעלי מקצוע
4 טיפים לבחירת קבלן מקצועי

לכולנו חשוב לדאוג לכך שהדירה שלנו תהיה נעימה וראויה למגורים. בהתאם לכך, אנחנו מבצעים מידי פעם שיפוצים כאלה ואחרים בדירתנו. בין אם מדובר בהליך שיפוץ

קרא עוד »