איך בוחרים מיקום לדירה להשקעה בחו"ל

רכישת דירה להשקעה בחו"ל ידועה כהליך מקובל ומניב עבור רבים, אבל העניין הוא שלא כולם יודעים כיצד ליישם את ההליך. כדי להעלות את המודעות בכל הנוגע לבחירה נכונה של מיקום הדירה הבאה שלכם בחו"ל, יצאנו לפגוש מומחים בתחום ושאלנו אותם את כל השאלות החשובות ביותר. הישארו אתנו ותגלו את המידע החיוני בנושא שהם מסרו לנו.

 

איך בוחרים מיקום לדירה להשקעה בחו"ל – שלב מספר 1

בשלב הראשוני אתם צריכים לבדוק שיש לכם את הסכום ההתחלתי (ההון הראשוני) המתאים לרכישה שכזו. נכון, יש מקומות שבהם תוכלו לקנות דירה להשקעה בסכומים נמוכים מאוד בהשוואה לארץ, אך אין זה אומר שמדובר בסכומים שקיימים אצלכם בכיס בהישג יד. לכן, רגע לפני שתתחילו להשקיע מאמצים ולהתחיל בהליכים שיוצגו בפניכם בהמשך, אתם צריכים קודם כל לבחון את הסכום שעומד בפניכם. זו הייתה העצה הראשונה שניתנה לנו על ידי המומחים.

 

איך בוחרים מיקום לדירה להשקעה בחו"ל – שלב מספר 2

בשלב זה, אתם צריכים לבדוק איפה לקנות דירה להשקעה עם הסכום שקיים לרשותכם. שכן, יש מקומות שתוכלו לרכוש בהם את הדירה ללא צורך במשכנתא או הלוואה, וחשוב שתחילה תשימו עין על המקומות הללו. בשלב זה אתם צריכים לכתוב את כל המקומות הפוטנציאליים ברשימה מסודרת שתהיה זמינה עבורכם לשלב הבא. אתם יכולים לכתוב בתחילת הרשימה את הכותרת הבאה: השקעות נדל"ן בחו"ל – המיקומים שבהם יש לי הון התחלתי מתאים. הנה רשימה לדוגמא:

  • קוס
  • קפריסין
  • יוון
  • כרתים ועוד

 

איך בוחרים מיקום לדירה להשקעה בחו"ל – שלב מספר 3

בשלב זה אתם צריכים לערוך רשימה נוספת שבה תכתבו את הדירות שמצאתם במקומות נוספים ברחבי העולם שמחיר הדירה שלהם עולה בהרבה על ההון שקיים ברשותכם. בשלב זה תצטרכו גם לברר פרטים אודות הלוואות במקביל. שכן, אם תחליטו לבחור באחת מהאפשרויות הללו, תצטרכו לקבל הלוואה שתאפשר לכם לממן את הרכישה.

 

איך בוחרים מיקום לדירה להשקעה בחו"ל – שלב מספר 4

המומחים התלבטו ביניהם לבין עצמם אם לקרוא לשלב הזה שלב מספר 4 או שמא לכתוב אותו בתור כותרת בפני עצמה. אנחנו בחרנו להציג את חלק זה כשלב 4 והוא בעצם המלצה עבור מי מכם שמדיפים לבחור מיקום לדירה להשקעה באופן נוח יותר. הכוונה היא דרך סוכנות השקעות בחו"ל.

כזו שתציע לכם את המיקומים החמים ביותר שתואמים להון העצמי שברשותכם. כך בעצם לא תצטרכו לעבוד קשה. כל ההיצע הקיים יוצג בפניכם ואתם רק תצטרכו לבחור. אם זו האפשרות המתאימה לכם, כדאי שתערכו חיפוש ברשת ותמצאו חברה מומלצת שכזו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שסייע לכם לדעת איך בוחרים מיקום לדירה להשקעה בחו"ל. כעת, כשאתם יודעים כיצד לעשות זאת, אתם יכולים להתחיל בהליך ולהשקיע בדירה שתניב לכם הרבה בהמשך. בהצלחה!

קניית דירה

השקעה בחו
מה היה לנו עד עכשיו?