איך בוחרים מנעולן מקצועי?

מנעולים הם אחד הדברים החשובים בחיים גם אם אנחנו לוקחים אותם כמובן מאליו. אבל האמת היא שההגנה על הבית שלנו חשובה לאין שיעור ותורמת לנו רבות לתחושת בטחון. אנחנו נרצה להרגיש שהבית מוגן ונעול היטב גם כשאנחנו מחוץ לבית וגם כשאנחנו ישנים. היום קיימות מערכות ההגנה מצוינות שעוזרות לנו לשמור על הבית ועל האנשים שגרים בו. על מנת לדעת מה מערכת ההגנה הכי נכונה עבורכם מומלץ לשכור את שרותיו של מנעולן מקצועי.

מנעולן טוב לוקח בחשבון דברים שאולי לא חשבתם אליהם כגון איזור המגורים או מערכות אבטחה מפותחות וחדשות שיכולות להתאים לבית שלכם ולתרום לתחושת הבטחון. אתם בונים בית חדש? עברתם לבית חדש? או שהחלטתם לשפר את המערכת בבית שלכם? מצוין! החלטה נהדרת שתעזור לכם לישון בשקט. אבל איך בוחרים מנעולן מקצועי? הכנו לכם מדריך קצר עם כמה דגשים חשובים שיעשו סדר בכל הנושא.  

 

בחירת מנעולן מקצועי – כמה דגשים חשובים

מיקום

בחרו במנעולן הממוקם לא רחוק מאיזור המגורים שלכם. כך למשל אם אתם גרים בחולון חפשו מנעולן בחולון. היתרון של מנעולן שעובד באיזור בו אתן גרים הוא ידע. הוא מעורה בשטח ויודע יותר טוב איזה סכנות עלולות להיות. מנעולן טוב ממשיך תמיד לחקור ולהתאים מערכות חדשות בהתאם לצרכי הלקוחות שלו ולצרכים בשטח ולכן למיקום הגאוגרפי תהיה חשיבות.

 

תעודת יושר ואישור מהמשטרה

לא כולם יודעים זאת אך בארץ יש תקנות מאד ספציפיות בנוגע למי יכול לעבוד כמנעולן. מדובר בתחום מתפתח שהולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות ונוכל למצוא הרבה מנעולנים מעולים. יחד עם זאת נוכל למצוא גם אנשים שעובדים כמנעולנים ללא התעודות המתאימות. תעודת יושר ואישור מהמשטרה הם מאד חשובים כי המנעולן הוא האדם האמון על הבטחון האישי שלכם ועל בטחון החפצים שלכם. בחרו מנעולן שיכול להראות תעודות אלה ותרגישו בטוחים לעבוד איתו.

 

מוניטין וחוות דעות

מוניטין הוא אחד הדברים הכי חשובים שיכולים להיות למנעולן. זו הוכחה שהוא אדם ישר. זו גם דרך נהדרת לוודא שהוא אכן יעשה את עבודתו בצורה טובה. חפשו מנעולנים עם ניסיון ומוניטין מצוין, בדקו את חוות הדעת עליהם ברשת וכך תוכלו לקבל מושג טוב על האדם בעומד מולכם.

 

ארגון המנעולנים הישראלי

בדקו אם הוא משתייך לארגון המנעולנים הישראלי. ארגון המנעולנים הישראלי מאגד את אנשי המקצוע האמינים ביותר בתחום המנעולנות. השתייכות לארגון מותנת בכך שהמנעולן למד את המקצוע בצורה יסודית והוא עוסק בו כבר מספר שנים ואף צבר נסיון. כמו כן, מבצעים נציגי ארגון המנעולנים בדיקות מקיפות לאיש המקצוע ואף עורכים סקרי לקוחות לעיתים כך הם יודעים מה טיב איכות השירות שהוא מעניק ללקוחות.

 

תחום התמחות

ערכו סקר שוק קטן לפני שאתם בוחרים מנעולן על מנת שתדעו איזה סוג של מערכת אבטחה אתם רוצים. לדוגמא, אולי אתם יודעים שאתם רוצים רב בריח או מולטילוק, חפשו מנעולן שזה תחום ההתמחות שלו. לסיכום בחרו בחוכמה את המנעולן שהכי יתאים לכם וודאו שיש לו את התעודות המתאימות ואת הניסיון המתאים. בהצלחה!

פורץ מנעולים

איך בוחרים מנעולן מקצועי
מה היה לנו עד עכשיו?
שירותים נוספים באזור