איך חוקר פרטי עוזר לגלות בגידה?

רגע! למה אני צריך להשתמש בשירותיו של חוקר פרטי?

השאלה הזאת, היא אחת השאלות הראשונות שעולות לנו בראש, משום שמעקב סמוי הוא חוקי והרי אם אנו חושדים שבוגדים בנו, אולי נצליח לבדנו להביא הוכחות לכך, מבלי לשלם לחוקר שיעשה עבורנו את העבודה. אז מדוע באמת אנו זקוקים לשירותיו?

חוקרים פרטיים, מנוסים יותר מכל אדם אחר בעבודות מעקב, ההבדל בין אדם ללא ניסיון שיבצע מעקב לחוקר פרטי שיבצע מעקב, הוא ההיצמדות לחוקים, כאשר חוקר פרטי יבצע את המעקב, הוא אינו יעבור על החוק וכך הראיות אותן הוא ישיג מהמעקב יהוו ראיה חוקית בבית המשפט. בנוסף, החוקרים יודעים אילו ראיות קבילות בבית המשפט ואילו ראיות מספקות הוכחה מספיק טובה על מנת להוכיח שאכן בן/בת הזוג בוגדים, לכן רצוי להשתמש בשירותיו של חוקר פרטי בגידה, כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

 

באילו מקרים של בגידה כדאי לקחת חוקר פרטי?

  • בגידות בחיי המשפחה – כאשר ישנו חשד שמישהו מבני המשפחה פועל בחשאי ואינו נאמן, רצוי להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי על מנת שיאמת או יפריך את החשד.
  • במקרה של גירושין – כאשר אחד מן הצדדים מסתיר את פעולותיו ומעשיו במהלך תהליך גירושין.
  • בגידה במקום העבודה – מעסיק החושד שאחד מעובדיו גונב מידע ונתונים סודיים מהעסק או פועל נגדו, רצוי שישתמש בחוקר פרטי על מנת לחקור זאת, מבלי לעורר את חשדו של העובד.

 

דרכי הפעולה של משרד החקירות

חשוב לזכור, אדם שבוגד בין אם בבן/בת הזוג או במקום עבודתו, לרוב יבצע את פעולותיו בדיסקרטיות מרבית, כלומר יהיה קשה ולעיתים אפילו בלתי אפשרי לאדם שאינו מתמחה בחקירות לחשוף את האמת.

למשרד חקירות המתעסק בבגידות, ישנם אמצעים רבים לצורך השגת האינפורמציה הרצויה, על אף הקושי הגדול בהשגתה. החוקרים במשרדי החקירה הם בעלי ניסיון וידע רב בנושא, לכן הם ידעו כיצד להתגבר על התחבולות והניסיון להימנע השארת ראיות של האדם הבוגד.

צוות החקירה יורכב מחוקר פרטי המתמחה בבגידות שיוביל את החקירה ואליו יצטרפו בלשים ועוקבים מקצועיים שיבצעו מעקבים וישיגו את ההוכחות הרצויות. האזנות סתר והשתלת מצלמות במקומות פרטיים הם אינם דברים חוקיים, משום כך יאלצו החוקרים בתחבולות לנסות ולמצוא הוכחות בדרכים אחרות ומגוונות. החקירה תתבצע 24/7 ולכן יהיה לחשוד/ה קשה מאוד להסתיר מהחוקרים את מעשיו.

במהלך החקירה, ברוב המקרים בן או בת הזוג המפעילים את החוקר, יהיו מאוד לחוצים וככל הנראה יחל שינוי בהתנהגות שלהם. במסגרת השירות של משרד החקירות, החוקר המתמחה בבגידות ייעץ לבן או בת הזוג כיצד להתנהג על מנת לא לעורר את החשד של החשוד/ה, דבר שיכול להיות מאוד קריטי במהלך החקירה.

כל חומר החקירה הנאסף על ידי החוקרים הפרטיים המוסמכים הינו קביל בבית משפט ואם הצליחו לאמת את החשד שלכם לגבי בן או בת הזוג, הדבר ישמש אתכם כראיה מנצחת במשפט נגדם.

בגידה

מה היה לנו עד עכשיו?