איך לבחור את הרהיטים, המנעול ודברים נוספים חשובים לבית החדש?

בית חדש זה בהחלט דבר מרגש מאוד וכשמגיעים לריהוט מדובר בדברים הגדולים ביותר כמו ארונות, מיטות, ספות ועד הדברים הקטנים כמו מנעול, כלים במטבח או מחזיק לנייר הטואלט בשירותים. אז לפני כל הבלגן, איך בוחרים את כל הדברים החשובים לבית?

 

איפה קונים רהיטים לבית?

ישנן אינספור חנויות בהם תוכלו למצוא את הרהיטים שלכם, ההמלצה שלנו היא קאזה רהיטים ללא ספק. בקאזה רהיטים תוכלו למצוא כל מה שאתם מחפשים. האתר של קאזה מחולק על פי קטגוריות: סלון, פינת אוכל, חדר שינה, כניסה לבית והמשרד הביתי. בנוסף קיימת אופציה לבחירה בחללים מעוצבים.

 

איך בוחרים רהיטים

כדי להתחיל את המשימה ברגל ימין מומלץ להגיע לרגע הקנייה והחיפושים אחריי שגיבשתם קו כללי של איך הייתם רוצים שהבית שלכם ייראה. הקו הזה יכווין אתכם לקראת בחירות ממוקדות יותר כך שלא תצטרכו להתלבט בין כל האופציות הקיימות בשוק. הפרמטרים העיקריים שיובילו אתכם בבחירת הקו העיצובי שלכם הם:

  • אופי הריהוט – אם אתם מעוניין בריהוט קליל שיהיה קל להזזה או במשהו כבד ונוכח יותר בחלל הבית.
  • צבע – חשוב לבחור גוון כללי, לא מוכרחים לרהט כך שהכול בדיוק באותו הצבע אבל כן בצבעים משלימים אם באותו הגוון או בכלל בצבעים מנוגדים.
  • חומר – החומר ממנו עשויים הרהיטים הוא חלק מהותי מאופי הריהוט והעיצוב, עץ, ברזל או כל דבר אחר ייתנו תחושה ונראות שונה לחלוטין בבית.
  • סגנון – הסגנונות מתייחסים לטעם אישי כמו הסגנון הקלאסי, מודרני, כפרי, צבעוני, בוהו שיק, וינטג' ועוד.

 

צרכי הבית

דבר חשוב שיש לקחת בחשבון כשמרהטים בית הוא כמובן מי הולך לגור בו ומה ההתנהלות הכללית בבית, אם מדובר בזוג צעיר או משפחה עם ילדים העיצוב והריהוט יהיו שונים לגמרי. ריהוט נכון ויעיל יעזור לכם רבות בניהול והתחזוק השותף של הבית שלכם מה שעלול להיות משימה לא פשוטה כלל. בנוסף חישבו על הפינות שאתם רוצים בבית, אם דרושה לכם פינת עבודה, פינת משחקים, זולה של סתלבט או אזור השראה.

 

איך קונים את הרהיטים

ראשית מומלץ לקבל השראה מאתר החנות לפני שמגיעים והעיניים מתחילות להתבלבל, באתר של קאזה רהיטים תוכלו למצוא גם השראה מחללים מעוצבים בסגנונות שונים. בנוסף תוכלו לבצע סקר שוק מקדים ולבדוק איך אתם קונים את כל מה שצריכים ורוצים אך לא חורגים מהתקציב שיש לכם בעבור המשימה הזאת שהריי בית חדש הוא לא עסק זול ומומלץ לשמור על התקציב כפי שהגדרתם מראש.

 

לסיכום

בחירת רהיטים יכולה להיות עניין מורכב, יש אנשים שנחרדים רק מהמחשבה על כך בעוד שיש אנשים שמתחילים לחשוב על כל עציץ וצלחת עוד לפני שהניחו את יסודות הבית ולכן חשוב לעשות זאת בסבלנות ואורך רוח עד שתמצאו את הדברים המושלמים עבורכם.

פינת ישיבה

 

ספה גדולה
מה היה לנו עד עכשיו?