איך לבחור בחברת תשתיות מקצועית ונכונה לך

כיום בישראל יש הרבה חברות תשתיות מקצועית, אך נדע לבחור את הרשת המתאימה לעסק שלנו הכי הרבה מבין כל החברות? יש כמה וכמה סוגי תשתיות שאתם צריכים לבחור מתוכם אילו הכי מתאימות לעסק שלכם ויתאימו לצרכים שלכם.

 

אילו סוגי תשתיות רשת ניתן להתקין בתוך העסק

 

רשת אלחוטית WiFi

הרשת היא מאוד מומלץ בעסקים גם אם יש רשת קווית. הסיבה העיקרית לכך שאנשים אוהבים לקחת את המחשב נייד שלהם לכל מקום ולהרגיש חופשיים לעבוד בכל מקום.

 

רשת אחודה בכבלי אתרנט

כיום הם הפכו להיות חובה בכל עסק ונכנסו לשוק במהירות. הם פופולריים בעסקים גדולים וגם בעסקים הקטנים.

 

רשת אחודה בסיב אופטי

במקרה ואין בעיה של תקציב בעסק, זה אחד מהפתרונות המומלצים והאולטימטיביים ביותר לרשת קווית. יש כמה וכמה סוגים של סיבים אופטיים. הבחירה העיקרית בניהם תלויה בעיקרה ברוחבי פס ומרחקים ביניהם. כך שלפי זה יש לפרוס את תשתית הסיבים ברחבי העסק. במקרה ואתם מתלבטים, פנו אלינו אל בולדוזר פיתוח והתאימו את הרשת המתאימה לכם ביותר.

 

רשת אחודה על חוטי רשת קיימים

חוטי קורקס, חוטי נחושת של בזק וחוטי חשמל הם הנפוצים ביותר בישראל. משום מה, לטכנולוגיה הזו אין הצלחה גדולה בישראל בתחום הרשתות תקשורת הקווים העסקית. וכמות הקבלנים המסוגלת לספק פתרונות היא קטנה מאוד.

 

תשתיות תקשורת פסיביות

מיועדת בעיקר למערכות מיוחדות כמו: מערכת כיבוי אש, מערכת בקרת כניסה, מערכת גלאים, מערכת אזעקה ועוד. כיום הנטייה העיקרית היא לאחד את החיבורים האלה לתשתיות אקטיביות אחודות.

 

בחירת תשתיות תקשורת

כמו כל דבר, אחד מהפרמטרים החשובים לבחירת תשתית היא המחיר, אך הוא אינו הפרמטר הכי חשוב. בחירת ספק צריכה לכול בתוכה גם מחיר טוב וגם ניתוח כלכלי וטכנולוגי. תחילה, נבין את כל הצרכים של העסק שלנו. אנו צריכים לנתח את הצרכים של העסק ולהבין מה אנחנו צריכים עבורו בעוד כ-5 שנים מהיום. כדי לתכנן את התפתחות התשתיות בתוך העסק, צריך ששירותי התקשורת והמחשב יהיו נלווים.

 

לאחר מכן נקבע את סדרי העדיפויות לצרכים וכך נקבע את המדיניות בשירותים השונים. נקבע את רמת האבטחה הגיבוי וההמשכיות בשירותים השונים. קבלת השירות תוך כדי ביצוע התאמות הנדרשות יכול להוביל בסופו של דבר לבחירת תשתית תקשורת המתאימה בעיקר לצרכים שלכם.

 

לסיכום

כשאנו מבצעים שדרוג של הרשת, עולות הרבה שאלות כמו – איך נבחר את הקבלן? את הספק תשתיות ואיך נקבל את השירות? איזה סוגי רשת אינטרנט עלינו לפנות? בשורה התחתונה, עליכם לבחור את הקבלן, את ספק התשתיות וסוג האינטרנט המתאימים לצרכים שלכם. לכן יש להשקיע מחשבה וזמן לקבל את ההחלטות המתאימות לעסק שלכם. מומלץ לבחון את החלופות השונות, בכדי לעשות את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

עבודות עפר

מה היה לנו עד עכשיו?