איך לבחור מחסן שמתאים לצרכים שלכם בזול

כאשר עולה הצורך במחסן לגינה, או מחסן חיצוני, ישנם המון שיקולים שעולים ועלולים להשפיע על הבחירה שלנו לרעה.

יצרנו עבורכם מאמר זה בשביל למקד ולסנן את השיקולים החשובים והמשפיעים ולתת להם חשיבות עליונה.

 

האם חייבים לבחור בין מחסן זול לאיכותי?

התשובה היא ממש לא! אפשר למצוא מחסן זול, איכותי ושיענה על כל הצרכים שלנו מבלי להתפשר לא על המחיר ולא על האיכות של המחסן כמו באתר id garden. בנייה ועיצוב של מחסנים  הוא תחום שבעבר לא ייחסו לו חשיבות רבה, אך היום מבינים כמה חשוב איכות המחסן, החומרים  ממנו הוא עשוי ועמידותו לאורך זמן ושינויי מזג האוויר.

 

מאילו חומרים הכי כדאי לרכוש מחסן לגינה?

ישנן 3 חומרים עיקריים מהם ניתן לקנות מחסן לגינה:

פלסטיק: יתרונות הבחירה במחסן מפלסטיק הם רבים, המחסנים מפלסטיק עמידים בתנאי מזג האוויר, רמת התחזוקה שלהם היא אפסית והם קלי משקל. החסרונות הם ההתקנה המורכבת שלהם (כנגד מה שמצופה), קשה למצוא מחסן פלסטיק אסתטי וקשה להבחין באיכות המוצר.

עץ: נתחיל ביתרונות, המראה שלהם משדר כפריות וחמימות נעימה, ניתן לשייף ולצבוע אותם בכל צבע המתאים לעץ, שמירה על הטמפרטורה, הרכבה קלילה.
החסרונות הם שנדרשת להם תחזוקה, יקרים יותר וניתנים לפריצה ביותר קלות.

מתכת: 2 יתרונות מרכזיים במחסנים עשויי מתכת: תחזוקה מינימאלית ואופציה זולה.
החסרונות הם: נחשבים לפחות אסטטיים, לרוב מגיעים  ללא חלק תחתון (רצפה), ההתקנה הכי מסובכת מבין האופציות, נוטים להתחמם מאוד בקיץ, פגיעים (פגיעות דומה לפח של מכונית), ואחרון אין בהם חלונות.

 

אז, איך בוחרים מחסן לגינה?

תחילה, אתם צריכים לחשוב מה המטרה של המחסן? לאפסן דברים? אילו דברים? אולי המחסן  עתיד לשמש אזור עבודה? או לשלב בו עבודה. כל אלו צריכים להיכנס לשיקולים שלכם. מחסן מתכת אינו מתאים למי שמתכנן לעבוד במחסן, שכן הוא מתחמם ואין בו חלונות. מחסן עץ אינו מתאים למי שרק רוצה לאפסן כמה רהיטים וכלים שאין בהם שימוש מפני שהוא יקר מידי ולצורך זה.

 

פרמטר חשוב –  גודל:

גודל המחסן הוא גם פרמטר חשוב בדיוק כמו החומר ממנו הוא עשוי.
המידות החשובות במחסן הן הפנימיות ושטח האחסון (אפשר לדעת על פי גודל הרצפה) וגובה המחסן (חשוב לחשב ביחס לגובה שלכם).
עוד פרמטר של גודל חשוב הוא גובה הדלת (האם צריך להתכופף בכניסה?) ורוחב הדלת כך שלא תיווצר הגבלה בהכנסת הדברים שברצונכם לאחסן במחסן.

מידות המוצר נמצאות בחלק של הפרטים הטכניים ויופיעו בנוסחה של עומק X רוחב כאשר המספר המעיד על הרוחב נמצא משמאל והעומק מימין.

 

שדרוגים למחסן

מחסנים הם דבר שימושי וחשוב. השימוש בו יהפוך נוח יותר עם תוסיפו לבחור את המחסן שמתאים לשימוש שלכם ותואם גם מיקום טוב ונכון. תאורה נעימה תוסיף לשדרג את חווית השימוש במחסן שלכם.

מדפים

 

שטח אחסון
מה היה לנו עד עכשיו?