איך להתקין בר מים בצורה מקצועית

בר מים הוא פיתרון מעולה לאספקה שוטפת של מים מסוננים, קרים או חמים (ואפשר אפילו מוגזים).

אם אתם מתלבטים אם להזמין מכשיר מהסוג, מתלבטים איזה מכשיר לרכוש, או איך להתקין אותו בצורה המקצועית ביותר – הנה כמה הסברים מועילים.

 

מכונת בר מים

מכשיר בר מים מומלץ הוא כזה שמאגד בתוכו מספר פעולות רצויות: סינון המים וטיהורם, פעולת צינון וקירור, פעולת חימום והרתחה, ובמכשיריך מסוימים אף תמצאו פעולת הגזה – שתהפוך בלחיצת כפתור את המים לסודה. היופי במכשיר הוא שבמקום שכל פעולה תצרוך מכשיר נפרד משם עצמה – סנן מים, קומקום, מכונת גזוז, מקרר – כל הפעולות נמצאות במכשיר אחד אלגנטי ואסתטי שלא תופס הרבה מקום.

 

למה זה כדאי?

א. אקולוגי – אם יש משהו שלמדנו בשנים האחרונות הוא שפסולת פלסטיק היא אחד המטרדים הסביבתיים המזיקים ביותר לעולם. המעבר מצריכה של מים מינרלים בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים, למכשיר קבוע שנותן אספקה בלתי נגמרת של מים – היא צעד משמעותי בהפחתת הפלסטיק הלא מתכלה על כדור הארץ.

ב. חסכוני – בקבוקים חד פעמיים של מים מינרליים עולים כמות לא הגיונית של כסף ביחד לזה שהם בסך הכל מיכלי מים, שאפשר לצרוך במחיר זול בהרבה מהברז הביתי שלנו, או כאמור – מבר מים שמתחבר לזרם המים בבית.

ג. פרקטי – לא עוד סחיבה מתישה של שישיות מים כבדות במעלה המדרגות – אין שום סיבה להמשיך עם המנהג המעיים הזה. בר מים מספק לכם מים נקיים בלי שום צורך בסחיבה השבועית הזאת

ד. בריא – מים מעורבים בכל תהליך שמתרחש בגוף שלנו, והוכחו מדעית כתורמים למשל לחילוך החומרים, לבריאות העור שלנו, לקוגניציה שלנו ועוד ועוד. בשביל להנות מהתרומה הגדולה של מים לבריאות שלנו, מומלץ להפוך את חווית שתיית המים לקלה ומפנקת, למשל על ידי התקנה של בר מים.

 

התקנה

ההתקנה של מכשיר בר המים היא לא מאוד מסובכת, אבל כן יש כמה טריקים שכדאי לשלוט בהם כדי שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר. הדבר המהותי שחשוב להבין לפני ההתקנה הוא – מאיפה אמורה להגיע אספת המים למכשיר. לרוב צינור המים עובר מתחת לכיור, ואז יש צורך לקדוח חור קטן בשיש, איפה שהמכשיר עתיד לעמוד, על מנת לאפשר את מעבר הצינורית. עם זאת, לפעמים חיבור המים מגיע דווקא מלמעלה.

 

דגשים חשובים

על מנת שתהליך ההתקנה יעבור בצורה חלקה מומלץ להכין מראש את סביבת העבודה ככה שתהיה פנויה ונקייה. בנוסף – כל חיבורי צינורות המים צריכים להיות אטומים הרמטית, כדי למנוע נזילות ורטיבות בעתיד. לבסוף – נסו להתקין את הדברים בצורה כמה שפחות מסובכת – צינור מסובך יכול להיסתם או להינזק יותר בקלות.

 

לסיכום

שימוש בבר מים יכול להפוך את החיים לקלים ונעימים יותר, וברגע שמבינים את הדברים החשובים ביותר בקשר להתקנה – אין סיבה להסתבך עם זה.

מים זורמים

 

צינור
מה היה לנו עד עכשיו?
קבלן מקצועי
בעלי מקצוע
4 טיפים לבחירת קבלן מקצועי

לכולנו חשוב לדאוג לכך שהדירה שלנו תהיה נעימה וראויה למגורים. בהתאם לכך, אנחנו מבצעים מידי פעם שיפוצים כאלה ואחרים בדירתנו. בין אם מדובר בהליך שיפוץ

קרא עוד »