איך לשמור על הטמפרטורה בחדר קירור על גלגלים

חדרי קירור הם נכס שעובד ללא הפסקה.

365 ימים בשנה, מעלות השחר ועד לעלות השחר הבאה.

אם אתם לא בטוחים מה זה – דמיינו מקרר ענקי של קצביה.

בתוך עולם זה ניתן למצוא גם חדרי קירור ניידים שמיוצבים על גלגלים.

במידה ויש לכם אחד כזה, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על שימור הטמפרטורה שלו.

 

בדיקה חיצונית

נקודת חולשה של חדרי קירור בראש ובראשונה היא תקלה, חור או כל נזק אחר שהוא "אסתטי". מה הכוונה? פגיה באחת משכבות הבידוד של חדר הקירור, בין אם מדובר בשכבה החיצונית לחדר או פנימית, יכולה להיות ירידת טמפרטורה בגלל בריחת קור. חלק מהבדיקות היומיות לחדר קירור על גלגלים צריכה להיות בדיקה חיצונית של כל דפנות החדר כולל הדפנות הפנימיות. עומס על הגלגלים יכול ליצור לחץ לכן חשוב להקפיד על איכות הבדיקה.

 

כיוון התרמוסטט

חלק קריטי מאוד בשמירה על טמפ' יחסית קבועה היא להתאים את טמפ' החדר לסחורה הנמצאת בו. גורם נוסך שחשוב לקחת בחשבון הוא התכיפות בה נפתח החדר. כל פעם שנפתחת הדלת של חדר קירור, במיוחד אחד שעל גלגלים, בורח החוצה קור ובעקבות כך עולה הטמפ', ולוקח לך זמן להתייצב. זמן ההתייצבות תלוי במשך הזמן בו הדלת הייתה פתוחה. מומלץ לכוון את התרמוסטט לפחות 2 מעלות מתחת לנדרש, כדי לשמור על חידוש טמפ' נמוכה במהירות גבוהה יותר.

בנוסף לאלו, יש לבצע בדיקות בתדירות קבועה ולוודא שאין קצרים במערכות הקירור של החדר, לוודא שהתרמוסטט אכן מכויל ולראות שאין חריגות בפעילות הקירור.

 

שגרת שימוש

בהמשך לסעיף הקודם, נחזור שוב על עניין אופן השימוש. אי אפשר להחזיק במשך זמן רב דלת פתוחה של חדר קירור על גלגלים. עלינו להיות חד משמעיים בפעולות שאנו עושים עמו ולהקפיד על סגירת הדלת בצורה מיטבית עד ששומעים את הנעילה שלה. חדר קירור על גלגלים לא יהיה בגודל עצום ובהתאם לכך גודל החלל. שימוש נכון בחדר קירור והקפדה על תפקודו הרציף ישמרו אתה הטמפ' בצורה מיטיבה.

 

וידוא אטימות

כמו כל מקרר שיש ברשותנו, גם חדר קירור ע גלגלים מורכב עם מסילות גומי שמסייעות בפעולת האיטום ובידוד פנימי של הטמפ'. יש לבצע בדיקות שבועיות ולוודא את תקינות גומיות דפנות חדר האיטום.

 

פעולות פשוטות לתפקוד מירבי

כל מה שכתוב במאמר זה סובב סביב עניין השגרה והתחזוקה של חדר הקירור. כל אלה מסייעים אופן ישיר לשמר את הטמפ' שלו וכתוצאה ישירה מכך – את תקינות המוצרים המאוחסנים. בדיקות מקיפות של חדר הקיר יסייעו לכם לזהות תקלות בזמן מבלי לגרום נזק נוסף לחדר הקירור או לסחורה המאוחסנת בו. שגרה מסייעת בתחזוקה, מונעת נזקים ומאריכה את חיי חדר הקירור שלכם.

 

מיזוג

מזגן
מה היה לנו עד עכשיו?
קבלן מקצועי
בעלי מקצוע
4 טיפים לבחירת קבלן מקצועי

לכולנו חשוב לדאוג לכך שהדירה שלנו תהיה נעימה וראויה למגורים. בהתאם לכך, אנחנו מבצעים מידי פעם שיפוצים כאלה ואחרים בדירתנו. בין אם מדובר בהליך שיפוץ

קרא עוד »