איך ניאגרה סמויה עובדת – המדריך המלא

עיצוב הבית הפך לתחום פופולרי ביותר, וניתן לראות את הביטוי שלו בהשקעה המרובה בכל חללי הבית.

אם בעבר חדר המקלחת היה חדר פשוט ובסיסי, כיום ממציאים טכנולוגיות שיהפכו אותו לחלל אופנתי ומרשים.

אחת ההמצאות היא ניאגרה סמויה – מדובר בניאגרה שנמצאת בתוך הקיר, ומה שנראה לעין זה רק הלחצן של הורדת המים.

ניאגרה סמויה יוצרת מראה אסתטי ואלגנטי, בשונה מניאגרה חיצונית שיוצרת מראה מוזנח.

 

תיקון ניאגרה סמויה – ללא שבירת קיר

ניאגרה סמויה אינה מתקלקלת לעיתים קרובות, משום שהיא בנויה בצורה חכמה ועמידה. לעיתים רחוקות תאלצו להזמין אינסטלטור, וגם אז הוא לא ישבור את הקיר כדי לתקן את הניאגרה. תיקון ניאגרה סמויה נעשה ברוב הפעמים על ידי פתיחה של כפתור הורדת המים, שמאפשרת חדירה לתוך הניאגרה הפנימית. אם יש לכם תקלה שכיחה, אין לכם מה לדאוג כיוון שהקרמיקה של המקלחת לא תיהרס.

 

תיקון עם שבירת קיר

יש מקרים חריגים בהם הניאגרה ישנה או שנגרם נזק קשה לניאגרה, וכתוצאה מכך יש צורך בשבירה של הקיר. במקרים אלה השבירה תעשה בצורה מבוקרת ומדודה, ולאחריה אנשי המקצוע יתקינו בחזרה את החלקים השונים. כיוון שלא מדבר במקרים שכיחים, זה לא צריך להוות שיקול עבורכם אם אתם מתלבטים האם להתקין ניאגרה סמויה.

 

חשיבות העיצוב

עיצוב הבית משפיע עלינו בצורה בלתי מודעת – כשבית מסודר, מעוצב ונקי, דיירי הבית הופכים לרגועים ושמחים. מחקרים נכתבו על כך וגם שיטת הפאנג שוואי מצביעה על התופעה הזו. חשוב מאוד להשקיע גם בחדר המקלחת ולהתקין ניאגרה סמויה.

 

איך לבחור חברה לתיקון ניאגרה סמויה?

  1. חשוב לוודא מראש עם החברה, האם היא מתמחה בסוג הבעיה שיש לכם.
  2. וודאו כי החברה מומלצת ולקוחותיה שבעי רצון משירותה.
  3. ערכו השוואה בין חברות שונות באשר למחיר, טיב השירות, הקרבה אליכם ועוד. לאחר שתערכו השוואה תוכלו לבחור בחברה המתאימה לכם ביותר.
  4. בחרו בחברה שיש לה אתר מסודר ונגיש, כמו חברת "תכלת המים".
  5. לפני שאתם מאפשרים לחברה לשבור את קיר האמבטיה, במידה והייתה לכם תקלה חמורה, נסו לבדוק אם חברות נוספות גם טוענות כי השבירה היא בלתי נמנעת, ואין יכולת לתקן את הניאגרה בלי לשבור את הקיר.

 

הצפה של מים – בעיה נפוצה

אם המים באסלה עולים על גדותיהם, כנראה שהגומייה של האטם נשחקה והיא אינה עוצרת את המים. במקרה כזה חשוב מאוד לפנות לאיש מקצוע, התיקון לא יהיה כרוך בשבירה של הקיר.

 

סיכום

ניאגרה סמויה היא פתרון נוח ואסתטי עבור כל בית. אם חשוב לכם לשפר את המראה של כל החללים בבית שלכם, הגיע הזמן שתתקינו ניאגרה סמויה באמבטיה. כמו כן, תיקון הניאגרה איננו מסובך, וחברות רבות נותנות את שירותן בתחום זה.

 

חדר רחצה

שירותים וכיורים
מה היה לנו עד עכשיו?