אילו בעלי מקצוע חייבים בארסנל שלהם מצלמות שונות לביוב?

מצלמת ביוב או בשמה השני מצלמת דחיפה שכיחה בעיקר באתרי סחר עם ארצות מחוץ לישראל כמו איביי, אליבאבא, אמזון וכו'. אך כמובן שאפשר למצוא אותן גם באתרים ישראלים. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

מצלמות ביוב – רק לביוב?

ישנן מצלמות ביוב בגרסאות שונות וההבדלים ביניהן הן בעיקר המפרט הטכני שלהן. אם אתם מתכוונים לקנות מצלמת ביוב חשוב לשים לב לכמה נתונים חשובים, ביניהם העיקרים שבהם הן איכות הסיב האופטי של המצלמה והראש, איכות המסך שמציג לכם ואת גודלו.

המצלמות שמופיעות באתר של ב.פ טכנולוגיות – מכירת מצלמות ביוב, הן מצלמות ביוב איכותיות שנוסו על ידי אלפי אנשי מקצוי שמשתמשים ומרוצים מהן. מצלמת ביוב איכותית עוזרת לכם, בעלי המקצוע, לאבחן את התקלה בצורה הטובה והמדויקת ביותר.

 

איך מצלמת ביוב עובדת?

המצלמה בנויה ממערכת שעשויה מסיבים אופטיים ובקצה נמצא ראש המצלמה.
ישנם כמה סוגים של מסכים, השכיח מבניהם הוא

 

הסוג הראשון מסך ידני מובנה במערכת הסיב האופטי:

המסך מגיע בגודל של 7 אינץ' בדרך כלל ומחוברת אליו ידית נשיאה. ברוב המקרים הסיב מגיע לאורך של עד 20 מטרים כדי לא להכביד על המשתמש במצלמה. השליטה על המצלמה תהיה בעזרת הלחצנים שנמצאים על המסך. ביד אחת אוחזים בידית וביד השנייה ניתן להשחיל את הסיב פנימה אל חור הביוב.

 

מה החסרונות של סוג מצלמת הביוב הזאת?

אז כפי שאמרנו המסכים של סוג מצלמות הביוב האלו יגיעו בגודל של עד 7 אינץ' ולרוב בעלי המקצוע זה לא מספיק גדול ופחות נוח לאבחון.

 

סוג שני, מערכת פיקוד במזוודה קשיחה:

במערכת של מצלמות אלו יש לגלגל האחסון של הסיב האופטי ידית נשיאה. ממש בין הגלגל לביוב יהיה ניתן לחבר כבל נתונים שמחובר לקופסת פיקוד במזוודה שעימה מגיעה המצלמה. מסכים אלו יכולים להגיע לגודל של עד 15 אינץ' לפי העדפה ודגם.

 

באיזו מצלמה משתמשים רוב האינסטלטורים?

קשה מאוד לאבחן סוג מצלמה אחת בה בוחרים להשתמש ולרכוש רוב האינסטלטורים. שמנו לב שיש גיל וותק מקצועי שמשפיעים מאוד על הבחירה של סוג המצלמה. רוב האינסטלטורים המבוגרים יותר מעדיפים מסכים גדולים יותר, הם מבינים שהמאמץ להסתכל בתוך מסך קטן ולאבחן דורשת מהם זמן רב יותר והתאמצות שיכולה להיחסך או לפחות להצטמצם מאוד אם רק המסך גדול יותר ויש להם אפשרות טובה יותר לראייה ואבחון מעמיק.

אבל שוב, כל אחד בוחר לפי צרכיו האישיים. בעבר מצלמות ביוב היו מוצר מאוד נדיר וחדיש בקרב אוכלוסיית האינסטלטורים. כיום יש המון סוגים, המחיר נגיש יותר והחשיבות ברורה יותר.

 

לסיכום – רכישת מצלמת ביוב:

מצלמות ביוב הן מוצר חובה לכל אינסטלטור היום. הן מייעלות את העבודה, מקצרות את זמן השהות בבית ואת זמן האבחנה והן באמת פריצת דרך בתחום. השאלה רק איזו מהן הכי מתאימה לצרכים שלכם.

מצלמות ביוב

מצלמות ביוב
מה היה לנו עד עכשיו?