אילו עבודות רק קבלן חשמל מוסמך רשאי לעשות

כשזה נוגע לחשמל – לא מסתכנים. גם אם אתה האדם הכי טכנולוגי בעולם, וניחנת בשתי ידי זהב – יש דברים שמשאירים למומחים. לעבודות מסוימות בבית הנוגעות לתשתית החשמל, חשוב למצוא קבלן חשמל מוסמך, עם כל הרישיונות הנדרשים, ורישום בפנקס הקבלנים. דאגו למצוא קבלן חשמל מוסמך ורשום לפני שאתם יוצאים לדרך.

 

מה הופך קבלן למוסמך ורשום

קבלני חשמל תוכלו למצוא ברשת או דרך המלצות של חברים. אך מה הופך קבלן כזה לקבלן חשמל רשום ומוסמך? ולמה זה כל כך חשוב? ישנם מספר תנאי סף מחמירים לקבלת הרישיון והתואר,ביניהם ניסיון של לפחות חמש שנים, הסמכה בקורס רלוונטי, מבחני התאמה לתחום החשמל, ולבסוף – רישום בפנקס הקבלנים. כשאתם בוחרים בקבלן חשמל מוסמך לביצוע העבודה – אתם יכולים לישון בראש שקט, בידיעה שמקצוענים עם כל ההיתרים, הרישיונות, וההסמכה הנדרשת, מטפל בכם.

 

במה מטפל קבלן חשמל מוסמך? מה הוא עושה בפועל?

קבלן חשמל מוסמך ורשום יהיה רשאי לבצע עבודות במסגרת תכנון והקמה של מערכות חשמל מורכבות, וכן תחזוק פעיל שלהן. תפקידו הוא מעין מקבילה לקבלן הנייה, המפקח על המערכות השונות והוא המסכות העליונה כשזה מגיע לקבלת ההחלטות. בבנייה של מבנה חדש, בין אם ציבורי, פרטי או מגזרי, נדרשת הקמה של מערכת חשמל מורכבת. גם בשיפוץ של מבנה קיים יש צורך בהעסקה של קבלן חשמל. הוא גם זה שדואג ליידע את חברת החשמל, ומקבל ממנה את האישורים הנדרשים.

 

היכן מוצאים קבלן חשמל רשום ומוסמך

קודם כל נמליץ לכם לחפש לפי אזור מגוריכם. אין סיבה להקפיץ קבלן מבאר שבע אם אתם גרים בצפת, וחיפוש קצר במרחבי האינטרנט יוכל לספר לכם על חשמלאי מוסמך בראשון לציון, או קבלן בירושלים, לצורך העניין.

אם אתם רוצים לבצע בדיקת רגע על המקצוען שהזמנתם, נספר לכם שרישום בפנקס הקבלנים הוא דבר ציבורי, והרישומים פתוחים לקהל הרחב. תוכלו לבדוק האם בעל המקצוע שהזמנתם עומד בתקנות הנדרשות, בקלות ובמהירות, באתר הממשלתי, שם גם תוכלו לברר לעומק לגבי סיווג העבודה שלו – והאם הוא מתאים לצרכיכם.

נמליץ כמובן גם לחפש המלצות שונות, ולבחון מעבר לפן המקצועי גם את הפן האישי, רמת השירותיות, וכו', וכמובן שלהשוות הצעות מחיר – כדי להגיע לבחירה המושלמת והמדויקת ביותר עבורכם, ועבור הפרויקט שלכם. פגישה פנים אל פנים לפני שניגשים לבנייה תתרום לכם רבות להבנה האם האדם מתאים לכם – זכרו, קבלנים הם אנשים המלווים אותנו חודשים ולעיתים גם שנים במסגרת הבנייה שלנו.

בקיצור, קבלן חשמל רשום ומוסמך אינו שווה ערך לחשמלאי, מדובר בשני מקצועות שונים ובדרגות הבנה והסמכה שונות. דאגו למצוא את איש המקצוע הנכון הדרוש לכם, בדקו אותו ברישומים הממשלתיים, ושתהא לכם דרך צלחה ומוארת בפרויקט הבנייה שלכם!

חשמלאי מוסמך

חשמלאי מוסמך
מה היה לנו עד עכשיו?