5  אנשי מקצוע לבית החדש שחשוב להכיר בחיפה

מעבר דירה יכול להיות מלחיץ ומעייף, לכן בכדי להפוך את מעבר הדירה לקל יותר ישנם מספר אנשי מקצוע שיכולים לסייע למעבר להפוך להיות קצת יותר פשוט. בכדי לייעל הליכים יש מספר פעולות שרצוי לבצע טרום המעבר בכדי להקל על תהליכי המעבר, עוד לפני שהכנסתם את הרהיטים לדירה. בין הפעולות החשובות לביצוע לפני המעבר נמנים ריסוס הדירה נגד מזיקים, צביעת הדירה, ניקיון יסודי והתקנת נקודות חשמל נוספות  במידת הצורך. אז מיהם אנשי המקצוע שחשוב שתכירו לפני מעבר? על כך נפרט במאמר.

 

אילו אנשי מקצוע חשוב להכיר לפני מעבר?

לפני המעבר רצוי להכין את הדירה עוד לפני ולהזמין אנשי מקצוע לביצוע עבודות תחזוקה חשובות ורצוי שהם יבוצעו בסדר מסוים:

 

צבעי

רצוי לצבוע את הדירה באופן מקצועי לפני המעבר אליה עוד לפני מעבר הרהיטים, צביעה בדירה ריקה תהיה מהירה יותר ומקלה על עבודתו של הצבעי מאוד, לכן גם המחיר יהיה זול יותר מצביעת דירה מלאת רהיטים.

 

הובלה

בכדי לייצר הובלה קלה ומהירה ארזו את תכולת הבית בעצמכם ואפילו אם יש רהיטים שצריך לפרק מחדש פרקו אותם בעצמכם, דבר זה יכול להוזיל את עלויות ההובלה. נסו להעריך כמה שיותר את היקף ההובלה ברמת תכולה וכמות חדרים, בחרו בחברת הובלות אמינה עם המלצות, אנו ממליצים לכם להיעזר במספר כללים להזמנת מובילים בחיפה.

 

חברת ניקיון

הזמנת חברת ניקיון מקצועית יכולה לחסוך לכם המון זמן ואנרגיה שנחוצה מאוד במהלך המעבר, לפני מעבר עליכם לנקות שתי דירות האחת ממנה אתם יוצאים ואת החדשה לכן חסכון הזמן הוא כפול. מומלץ במיוחד להזמין חברת שירותי ניקיון במידה והדירה עברה שיפוץ או שמה היא חדשה מקבלן, חברת הניקיון תבצע ניקיון יסודי ומותאם לכבוד כניסתכם לדירה.

 

הדברה

הזמנת מדביר מקצועי לדירה החדשה יכולה לחסוך לכם המון אי נוחות בהמשך, כמובן שלפני הזמנת המדביר יש לוודא כי קיימת בעיית הדברה שבגינה עליו להגיע ולטפל בה. בררו לפני כניסה לדירה מה מצב הנמלים, הג'וקים יתושים ואפילו יונים, כך המדביר יידע לבצע את ההדברה המתאימה, כאשר הדירה ריקה קל הרבה יותר לבצע הדברה ואין סכנת הרעלה.

 

חשמלאי

הזמנת חשמלאי מוסמך לפני מעבר הדירה יכול לסייע בכל ההכנות לקראת התקנת גופי תאורה ונקודות חשמל נוספות חדשות שאתם זקוקים להם בדירה החדשה. השתדלו לרכז את כל העבודות להגעה אחת של החשמלאי בכדי להימנע מתשלום ביקור נוסף. כאשר מזמינים חשמלאי לפני המעבר נמנעים מניקוי כפול של הבית, לעתים עבודתו של החשמלאי דורשת חציבה בקיר המובילה להמון לכלכוך.

 

לסיכום

חמשת אנשי המקצוע הללו יכולים להפוך את המעבר לפשוט וקל יותר וכי חשוב יעיל, צרו לכם את הסדר שיעבור לכם בצורה הטובה ביותר עם אותם אנשי מקצוע, קבלו המלצות עליהם והפכו את המעבר להרבה יותר מהנה.

איש תחזוקה

 

איש צובע
מה היה לנו עד עכשיו?