באילו מקרים חשוב להתקין מצלמות אבטחה בבית

אתם לא מפסיקים לשמוע על מקרי פריצות באזור המגורים שלכם? מחזיקים בבית ציוד יקר או ערך סנטימנטלי? אולי זה הזמן להתקין מצלמות אבטחה ולהפסיק לחשוד בכל רעש, לפחד לנסוע לכמה ימים ופשוט להיות בשקט נפשי

כשמדובר בבית שלכם.

 

מצלמות כאמצעי הרתעה

אחת הסיבות העיקריות בהתקנת מצלמות אבטחה לבית או לעסק היא אמצעי הרתעה, בית שמרושת במצלמות מסמן לפורצים פוטנציאליים שלא כדאי להתקרב אליו, המצלמות יעזרו בזיהוי הפושעים גם אם הם מכוסי פנים ולכן מומלץ להתקין אותם במקום שהוא גם גלוי לעין וגם אסטרטגי ומכסה כמה שיותר שטח מבלי לפגוע באיכות התמונה בשל המרחק.

 

מצלמות אבטחה בבניין משותף

מצלמות אבטחה אינן שייכות רק לבתים פרטיים יוקרתיים או בתי עסק רציניים אלא הן מקובלות מאוד בבניינים משותפים רבים או בנייני עסקים וציבוריים, טווח המחירים ישתנה על פי איכות וגורמים נוספים במצלמה, מצלמות האבטחה חשובות לסיבות הבאות –

  • תיעוד מקרי פריצה או ניסיונות פריצה וסיפוק מידע רלוונטי לגורמי המשטרה והבילוש אחר הפושעים.
  • אמצעי הרתעה נגד ונדליזם עבור עוברי אורח המעוניינים להשחית או דיירים "בעייתיים" שפוגעים ברכוש המשותף של הבניין.
  • מצלמות אבטחה לעבר הרחוב והחנייה – מצלמות אבטחה שמופנות לעבר החנייה או הרחוב יוכלו לעזור בתיעוד ופענוח מקרי תאונות דרכים פגע וברח, נזקים שנעשו לרכבים, גניבות ועוד.
  • תיעוד ומניעה של מקרים מצערים כמו פגיעות מינית, הטרדות ועוד.

 

תחושת ביטחון והעלאת ערך

מצלמות אבטחה הן בבית פרטי והן בבניין משותף יעלו את ערכו בכך שהן מספקות תחושת ביטחון לשוכרים פוטנציאליים, מצביעות על תדמית יוקרתית ואיכותית שמאפשרת לשוכרים להיות בשקט נפשי גדול יותר כשמדובר בביתם וכל חפציהם.

 

מצלמות דמה

סוד קטן שלא כל מתקיני המצלמות יספרו לכם, אם אתם מעוניינים בהתקנת המצלמות רק עבור התרעה והתקציב של התקנת מצלמה גבוה מדי עבורכם תוכלו להתקין מצלמת דמה שתעלה בין 80 ל – 120 שקלים בלבד ותיצרו את התחושה שרציתם אפילו עם חיישן גילוי תנועה שמדמה מצלמה אמיתית. חשוב לזכור שמצלמות דמה לא בטוח יעזרו לאירועי פריצה מכיוון שגנבים מנוסים יבחינו בזיוף.

 

מצלמת אינטרנט

סוג נוסף של מצלמות אבטחה שניתן לקנות באופן עצמאי ולהתקין לבד, המצלמה לא דורשת חיווט אלא חיבור לאינטרנט הביתי ושידור ישיר אל הנייד שלכם. החיסרון של מצלמה זו הוא שהיא יכולה לכסות רק שטח קטן ולכן היא מתאימה יותר עבור מעקב קטנים בתוך הבית שלכם כמו בחדר תינוק או בכניסה לבית. מצלמה זו תעלה בין 200 ל 400 שקלים.

 

לסיכום

מצלמות אבטחה הם תחום מתפתח שיותר ויותר אנשים מעוניינים להשקיע בהם על מנת ליצור תחושת ביטחון אצל דיירי הבית, חשוב להקפיד על הזכות לפרטיות ולוודא שהמצלמות אינן פוגעות בפרטיות של אף אדם ונמצאות רק למען הבטיחות ותחושת הביטחון ההכרחיים.

מצלמה איכותית

 

עדשות
מה היה לנו עד עכשיו?