באילו מקרים מומלץ להזמין שירותי חילוץ ופריצה?

למי פונים כשננעלים בחוץ? במידה ונתקעתם מחוץ לבית או לרכב או אם ברצונכם מכל סיבה אחרת להחליף צילינדר או מנעול, עליכם להזמין מנעולן. במדריך שלפניכם כל הטיפים והתשובות לשאלה – מה צריך לוודא לפני שמזמינים שירות פריצת מנעולים או החלפת צילינדר.

 

מנעולן מקצועי

אי אפשר לצפות מתי נתקע מחוץ לבית, המשרד או הרכב – המקרים הללו מתרחשים בדיוק ברגעים הכי פחות צפויים. אם איבדתם, שכחתם מפתח או שנתקעה לכם הדלת ואין ביכולתכם אפשרות לפתוח אותה, עליכם להזמין מנעולן מקצועי שתפקידו לפרוץ ואף להחליף את המנעול במידת הצורך.

מנעולן הוא איש מקצוע שהכשרתו נועדה עבור שירותי פריצה. כמו בכל תחום בחיים, חשוב לבחור איש מקצוע בעל ידע רב שיבצע את העבודה על הצד האיכותי והמהיר ביותר. כמו כן, חשוב לוודא שלא ייגרמו נזקים במהלך הפריצה. לפרטים נוספים, ניתן לפנות לחברת דור שירותי חילוץ פריצה ומיגון.

 

שירותי פריצה לרכב, הבית או המשרד

כמובן, נהג ששכח את המפתחות בתא המטען או בסוויץ' נאלץ להיתקע במקומו. כמוהו אדם שננעל מחוץ לבית או המשרד. שניהם נאלצים לקטוע את לוח הזמנים שלהם, לאחר לאירועים חשובים, להתעכב ביעדים דחופים או לסבול מתנאים לא נוחים בעקבות מחסור בציוד או אף אוכל. לעיתים אף מדובר בילדים או בעלי חיים שנתקעו ברכב.

אם אתם נמצאים במרחק רב מהבית, אין ברירה מלבד הזמנת מנעולן שיוודא את מקור הבעיה ויפרוץ את הדלתות באמצעות כלי עבודה עדינים ומתוחכמים. מדובר בעבודה שדורשת סבלנות ומקצועיות רבה, שכן מדובר בעבודה בקנה מידה של מילימטריםץ

 

פריצת כספת

מקרה נוסף בו זקוקים לשירותי פריצה הוא בעת תקלה בכספת, או כאשר בעליה שוכחים את הקוד. לפעמים תקלה במסבים מקשה על הכדור להסתובב, ומהסיבה הזו אין דרך לפתוח את הכספת ולהוציא את הכספים או המסמכים החשובים שנמצאים בה. במסגרת תפקידו, יבחן המנעולן את מצב הכספת ויבצע פעולות מכניות כגון שימון או סיבוב הכדור על צירו עד מציאת הקוד הסודי.

 

למה חשוב לשים לב במהלך העבודה?

בין אם מדובר בהחלפת מנעול לא תקין או פריצת דלת שאינכם יכולים לפתוח, שירות הפריצה יכלול בחלק גדול מהמקרים החלפת צילינדר. כדאי לשאול את המנעולן אילו סוגי צילינדרים ברשותו, כמו גם מה טווח המחירים. בדרך כלל, שירות פריצה כולל החלפת צילינדר יעלה עד 600 שקלים.

כמו כן, יש לבדוק האם ניתן להימנע מקידוח על מנת שלא לפגוע בצילינדר המקורי. במידה ואין אפשרות כזאת, מומלץ ביותר לבקש צילינדר חדש לגמרי שכולל אחריות יצרן. כך תוכלו לוודא שלא מדובר בצילינדר משומש וישן, והכי חשוב – שאין לאף אחד העתק למפתח שלו.

 

לסיכום

חלק גדול מהקריאות למנעולנים מגיעות מלקוחות שננעלו מחוץ לדלת ביתם, על פי דיווחי אנשי המקצוע. זו תופעה נפוצה משנהוג לחשוב בעקבות סיבות מגוונות – שימוש לא נכון במפתח, חוסר תשומת לב או תקלות טכניות שבהתאם לחוקי מרפי – ייגרמו ברגע הכי לא נוח.

חשוב להדגיש שתפקיד המנעולן כולל אחריות לאבטחת הבית והרכוש, שכן הוא מתקין את המנעול וגם יודע לפרוץ אותו. מהסיבה הזו חשוב לבחור במנעולן אמין ומקצועי. לא פחות חשוב מכך – אין להתפשר על מחיר הגון ושירות אדיב.

לְהַצִיל

גנב נכנס לבית
מה היה לנו עד עכשיו?