באילו תקלות יכול לטפל אינסטלטור ומתי מומלץ להזמין אחד

לכל אחד קרה לפחות פעם בחיים כאשר באמצע המקלחת, הבישולים, או סתם באמצע היום,] פתאום נסתמה האסלה או שהברז התפוצץ. ישנן תקלות שאתם יכולים לסדר בעצמכם ע״י חיזוק הצינור או חיבור מחדש, וישנן תקלות שמוטב שתקראו למומחה,  במקרה הזה – האינסטלטור. מהן התקלות השכיחות ומתי מומלץ להזמין אינסטלטור לתיקונן?

 

פיצוץ בביוב

בעיה נפוצה ולא נעימה בכלל היא פיצוץ בביוב, מי השירותים עולים והמצב בהחלט דורש טיפול מיידי וקראה לאינסטלטור כמה שיותר מהר. לרוב סתימה בביוב נוצרת מדחיסה של נייר רב או חיתול שאחד הילדים זרק. האינסטלטור יגיע בעזרת כלים מתאימים ויאתר את מקור הבעיה, העומק שבו נוצרה הסתימה, ממה היא נוצרה, ואיך ניתן לפתור את הבעיה במינימום נזק ומקסימום מהירות. לעיתים אינסטלטורים מעוניינים לשבור את הקיר על מנת לתקן את הבעיה, והדבר עלול ליצור לנו נזק רב. לכן, רצוי לשאול לפני תחילת העבודה מה הפתרון המומלץ.

 

פיצוץ בברז המים

פיצוץ בברז המים עלול לגרום להרס רב, ובמצב שכזה קריאה לאינסטלטור צריכה להיות מיידית על מנת לצמצם את הנזק לרהיטים ולבית ככל האפשר. פיצוץ בברז יכול לקרות מסיבות רבות ולכן עדיף שנקרא למומחה שיאתר את מקור הבעיה ביעילות. עדיף שנקרא לאינסטלטור מהאזור שלנו עם זמינות גבוהה כמו למשל אינסטלטור פרדס חנה – א אינסטלציה.

 

לחץ מים נמוך

זרימה חלשה במקלחת היא בעיה נפוצה ושכיחה בבתים רבים. רחצה במקלחת כזאת היא איטית ומייגעת, ואינסטלטור יכול לפתור את הבעיה. הסיבות לתקלה יכולות לבוא מהצנרת, מהדוש, או פשוט מדובר בזרם חלש בכל הבניין. במידה והתקלה היא בראש של הדוש, ניתן להטות אותו מטה ולראות האם יש שינוי.  במידה ולא, ניתן לבדוק האם הבעיה קשורה לצנרת. במידה והבעיה בצנרת, יכול להיות שהיא חסומה, ובשלב הזה מומלץ לקרוא לאינסטלטור שיבחן היכן החסימה ויפתח אותה.

 

מתי מומלץ להזמין אינסטלטור?

אינסטלטור מיומן ומקצועי יוכל לטפל בכל תקלה ובעיה שקשורה במערכת המים בבית כמו טמפרטורת המים, פתיחת סתימות בשירותים, במקלחת ובכיור, החלפת חלקים ועוד. לאינסטלטור קיימים כלי תיקון פשוטים לחיבור חלקים, וכלים טכנולוגיים לאיתור מקור רטיבות. הכול תלוי בבעיה שנוצרה ובדרכי הפתרון. אינסטלטור אמין ייתן לכם פירוט של העבודה והעלות שלה לאחר איתור הבעיה ולפני שיתחיל בעבודה. כל שנותר למצוא הוא אינסטלטור זמין, בעל ביקורות טובות וניסיון.

 

לסיכום,

גם תקלות פשוטות שלעיתים אנו לומדים לחיות איתן כמו זרם לא נוח במקלחת או טמפרטורות לא טובות, פוגעות באיכות החיים שלנו. הזמנת אינסטלטור הינה חיונית לא רק במצבי קיצון אלא גם בשיפור חיינו כמו במקרי החלפת מערכת המקלחת או השירותים, ניקיון של הצנרת, חיזוק שוטף וכו׳. שמירה על הבית ובדיקה כללית לעיתים תכופות, מספקים נוחות ואיכות חיים טובה ומעלים את ערך הבית.

שרברב

שרברב
מה היה לנו עד עכשיו?