גשם גשם מטפטף: 3 סימנים שחדרו מי גשם

כל אחד מכיר את הרגע הזה שבו הוא מבין כי עליו להזמין בעל מקצוע שיאטום כניסה של מי גשמים. מדובר ברגע שלעיתים מגיע בעיכוב. לאחר שכבר יש מפגעים די קשים. כדי להקל עליכם בסיטואציה ולאפשר לכם לתפוס את הרגע בזמן הנכון, יצאנו לבדוק מהם הסימנים שיאפשרו לכם להבין שחדרו מי גשמים למבנה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים בנושא.

 

תכירו תחילה את הגורמים שסייעו לנו להגיע אל 3 הסימנים הללו

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים בנוגע לסימנים שיאפשרו לכם לדעת כי מי גשמים חדרו אל הבית, כדאי שתדעו תחילה כי את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. שכן, הפעם, יצאנו לפגוש את מי שגילו את הסימנים הללו בזמן.

הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת וואצאפ שכונתית והסברנו מה המטרה של הבקשה המוזרה הזו. לשמחתו, כ  – 10 שכנים הזמינו אותנו לראות את הסימנים בעצמנו. זו ההזדמנות להודות להם. שכן, בזכותם, המדריך הנוכחי רואה אור והוא צפוי לאפשר לכם לזהות בקלות את הסימנים המדוברים.

 

סימן מספר 1 שחדרו מי גשמים – אתם מחפשים דלי

אם אתם מוצאים את עצמכם מחפשים אחר כלי קיבולת אקראי בכל רחבי הבית או המשרד, זה סימן שחדרו מי גשמים. הרי לכל אחד יש כלים מסוימים שמשמשים לניקיון למשל. דלי משמש לספונג'ה, קערות משמשות לפירות וירקות. כך שאם אתם מחפשים אחר כלי קיבולת אקראי, כדאי שתתחילו לבדוק אם אתם צריכים להזמין מומחה שיבצע הליך של איתור חדירת מי גשמים.

 

סימן מספר 2 שחדרו מי גשמים – יש בליטה בקיר

אם גיליתם פתאום שיש בליטה חדשה בקיר וחלק מהצבע התקלף, כדאי שתבדקו אם טפטף גשם לתוך הבית. שכן, זה סימן היכר ידוע שמצריך פנייה אל מומחה בתחום. בליטה מסוג זה עשויה לרמז כי מים נוספים צפויים להמשיך ולהיכנס וחשוב לטפל בעניין בהקדם האפשרי לפני שתהיה החמרה.

 

פניה אל מומחה בתחום

ראוי לציין כי יש לפנות אל מומחה בתחום איתור מי גשמים ואטימתם. שכן, יש כל מיני בעלי מקצוע שמציעים את עצמם לעבודות מזדמנות. דעו כי זו לא עבודה מזמנת. מדובר בעבודה שצריכה להתבצע במקצועיות. שכן, עבודה שגויה עשויה להוביל לפגיעה משמעותית במבנה ואפילו בכם, הדיירים או עוברי האורח במקום.

ההמלצה שלנו היא לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת אמינות אודות בעל מקצוע שעוסק בתחום. חוות דעת אמינות אתם יכולים למצוא במקומות הבאים:

  • קבוצות וואצאפ שכונתיות
  • קבוצות פייסבוק
  • פורומים שעוסקים בתחזוקת מבנים

 

לסיום

עד כאן כל המידע שיאפשר לכם לדעת אם יש אצלכם חדירה של מי גשמים במבנה. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים החשובים בנושא, עליכם רק ליישם את הטיפ שנכתב לעיל ולבדוק את העניין.

גשם, טפטוף

גשם, טפטוף
מה היה לנו עד עכשיו?