5 דברים שניתן לעשות רק אצל מנעולן מוסמך

מנעולנות היא לא רק תיקון מנעולים ומפתחות, למעשה, זה מקצוע הכרוך בשלל מיומנויות. 

מנעולן מוסמך עובר הכשרה מעמיקה בכל מה שקשור למנעולים, כגון מכניקה טכנולוגיה ואפילו נגרות.

במקרים רבים אנחנו נצטרך את עזרתו של מנעולן מוסמך, כזה שאנחנו יודעים שאפשר לסמוך עליו שנעזר במיומנות שלו רק לצריכים הנכונים.

לפניכן רשימה של חמשת הדברים שניתן לעשות אך ורק אצל מנעולן מוסמך, כדי שלא תדאגו במקרה חירום.

 

  1.     פריצת מנעולים

מנעולן שעבר את אישור המשטרה, יכול להציל אתכם מרגעים ממש לא נעים ואולי אפילו מסוכנים. קורה לא מעט שאנשים ננעלים מחוץ לביתם או בתוך ביתם כשאין מפתח, או שהמפתח אבד. במקרים כאלה יודע המנעולן לבוא ולפתוח את הדלת מבלי שצריך להוריד את כל הדלת. לעיתים ישנה דלת אחת בבית שמנגנון ההנעלה שלה לא טוב והדלת לא יכולה להיפתח, גם כאן המנעולן יוכל לעזור לכם ואף לתקן את הבעיה שלא יקרה שוב שמישהו ינעל לדוגמא בשירותים.

 

  1.     החלפת צילינדרים

צילינדרים הם המנגנון הנפוץ ביותר של מנעולים ואין מה לעשות יש נסיבות שבגינן חייב להחליף אותו. לדוגמא, אם חס ושלום פרצו לכם לבית אז דבר ראשון חייבים להחליף את הצילינדר. ייתכן והפורץ שבר את המנגנון בשביל להיכנס וייתכן שהוא בדרך כזו או אחרת השיג שכפול של המפתח. בשני המקרים אסור להשאיר את הדלת ככה. צילינדר גם מתיישן ומתבלה מידי פעם רצוי ומומלץ להחליף אותו כדי למנוע בעיות בהמשך הדרך.

 

  1.     רכבים

כן כן, מנעולן גם יבוא לחלץ אתכם אם נתקעתם מחוץ לרכב ללא מפתח. במקרים רבים מדובר אפילו בהצלת נפשות. שיכחה של ילד ברכב עלולה להוביל לאסון, אם אתם מזהים שיש ילד נעול ברכב אז חייב לפנות למנעולן שיחלץ אותו. שירותים נוספים מנעולן יכול לספק הוא שכפול מפתח לאוטו אם איבדתם אותו אם אם אתם רוצים שיהיה לכם אחד ספייר.

 

  1.     שדרוג

המנעול מגן על הנכסים שלכם מפני גורמים זרים, לא פלא שתרצו שהוא יהיה הטוב ביותר כדי להבטיח את בטחונכם.בית היתר מנעולן הבקיא במקצוע על כל גווניו יכול להמליץ על המנגנון הנעילה הטוב ביותר עבור הנכס שלכם, הוא ידע להתקין אותו גם. ואם יראה שהמנעולים הישנים כבר לא טובים, הוא ינחה אתכם איך לפעול ולמה להחליף.

 

  1.     שכפול מפתחות

ניתן לשכפל ולשחזר מפתחות. כשקונים דירה אז הקבלן מחוייב למספר בסיסי של מפתחות ואתם צריכים ללכת ולשכפל לכל בני הבית. זאת ועוד שאם אתם משכירים או שוכרים דירה לעיתים שכפול מפתחות פשוט הופך להיות חלק מהשגרה. שכפול מפתחות יכול להיות גם טיפה מסוכן לכן יש חוקים איזה מפתח אפשר לשכפל ורצוי שאתם תדעו כמה יש לכם ואיפה.

 

ניסור

פריצת דלת
מה היה לנו עד עכשיו?