דברים שחובה לעשות כשמשפצים חדר אמבטיה

כשמישהו מדבר על שיפוץ האמבטיה, לעתים קרובות יש בלבול לגבי היכן להתחיל ובאילו אלמנטים להתמקד. לכן, ישנם כמה דברים שחובה לעשות כאשר מתכננים לשפץ חדר אמבטיה.  שיפוץ חדר אמבטיה מוצלח מגלה דפוס של מאפיינים עקביים ושינויים שמביאים לתוצאה היפה והטובה ביותר

 

1. להשוות בין אריחים

אריחים היוו עמוד תווך בחדרי אמבטיה במשך שנים, והם מציעים גם הזדמנויות פונקציונליות וגם עיצוב. לשינוי אריחי הרצפה או הקיר יכולה להיות השפעה דרמטית. בחירה בעיצובים מודרניים או קלאסיים נצחיים יכולה לגרום לחלל להרגיש חדש לגמרי.

אריחים

2. להשקיע בצבעים

הטרנספורמציה העיקרית מחדר אמבטיה רגיל וחד גוני לחדר מעוצב בקפידה מגיעה מהצבע. אמנם אריחים מכסים חלק ניכר מחדר האמבטיה, אך הקירות עדיין ממלאים תפקיד חיוני בקביעת האווירה בחדר. שכבת צבע רעננה, רצוי בגוונים ניטרליים או מרגיעים, יכולה להחיות את החלל ולהקנות לו אופי ייחודי.

 

3. לתכנן תאורה

בכל  שיפוץ חדר אמבטיה יש חשיבות רבה לתאורה בחלל החדר. חדר אמבטיה מואר היטב לא רק עוזר לשוהים בו במשימות פונקציונליות כמו גילוח או איפור, אלא גם משפר את האווירה הכללית. על ידי עדכון גופי תאורה ישנים או הוספת מקורות תאורה נוספים, ניתן להפיח חיים מיידית בחלל חדר הרחצה שלכם.

 

4. לבחור אביזרים

לאביזרי האמבטיה יש מקום חשוב במסגרת השיפוץ.  ברזים, ראשי מקלחת וידיות אולי נראים כמו פרטים קטנים, אבל הם ממלאים תפקיד מרכזי באסתטיקה הכללית של חדר האמבטיה. על ידי החלפת אביזרים מיושנים לכאלו שהינם מודרניים ואלגנטיים, יש שיפור מיידי של המראה והתחושה של החדר. כאן, כמובן שהכי טוב לפנות אל קבלן שיפוצים ולהתייעץ איתו.

 

5. להתקין מראות

מראות בחדר האמבטיה הן יותר מסתם משטחים מחזירי אור. אלו אלמנטים עיצוביים שיכולים לשנות את תפיסת החלל. על ידי החלפת המראה, במיוחד לגודל רב יותר או לצורה אחרת – חדר האמבטיה יכול להרגיש מרווח ויוקרתי יותר.

מראות לאמבטיה

5. לשלב פתרונות אחסון

פתרונות אחסון בחדר אמבטיה הם חיוניים. העומס יכול להצטבר במהירות, החל ממוצרי טואלטיקה ועד מגבות. הכנסת אפשרויות אחסון חדשות, כמו ארונות או מדפים, מבטיחה שלכל דבר יש מקום. זה לא רק הופך את חדר האמבטיה לפונקציונלי יותר אלא גם מושך יותר מבחינה ויזואלית.

 

7. לעשות את הפיניש עם הפרטים הקטנים

לבסוף, אלמנטים דקורטיביים קטנים יכולים לעשות הבדל משמעותי. בין אם זה וילון מקלחת חדש, סלסילות יפות, בקבוקי בישום, סבונים מיטוחדים וכו' – תוספות אלו מכניסות אופי וטאץ' אישי לחדר האמבטיה.

 

לסיכום

שיפוץ חדרי אמבטיה לא מצריך בהכרח שיפוץ מאסיבי. על ידי התמקדות בשבעת התחומים הללו אותם ציינו במאמר זה, כל אחד יכול להפיח חיים חדשים בחדר האמבטיה שלו, מה שהופך אותו לפונקציונלי וגם לאסתטי.

שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוץ חדר אמבטיה
מה היה לנו עד עכשיו?