4 דברים שחובה לשים לב אליהם לפני פינוי דירה

אם אתם עומדים לפני פינוי דירה, הדבר הראשון שעליכם להבין הוא שמדובר על תהליך שונה מאשר מעבר דירה. במעבר דירה אנחנו צריכים את רוב תכולת הדירה במקום החדש שאליו אנחנו עוברים, כך שהאתגר המרכזי שלנו הוא באריזת ופריקת הציוד, אולם בפינוי של דירה המצב שונה בתכלית. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם בפינוי.

 

מציאת בעל מקצוע לפינוי דירה

פינוי דירה הוא משהו שצריך להתבצע על ידי מומחים לפינוי דירות. הדרך הנכונה לבצע פינוי דירה היא להתכונן אליו עם מספר צעדים פשוטים, שיהפכו את הפינוי להיות מהיר וזול. הדבר הראשון שעליכם לשעות הוא כמובן למצוא בעל מקצוע מתאים שיבצע את הפינוי.

פינוי דירה הוא דבר מורכב, ולא כל חברת הובלות יודעת לבצע אותו. ישנם כללים ברורים להיכן צריך לפנות כל סוג של ציוד, ומי שמפנה את הדירה שלכם צריך להיות מודע לכך. מומלץ גם לבצע השוואת מחירים בין מספר אנשי מקצוע כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר.

מציאת בעל מקצוע לפינוי דירה

אפשרות למחזור

אם הסביבה היא דבר חשוב לכם, כדי לבדוק טרם הפינוי אלו פריטים ניתנים למחזור. סביר להניח שבכל פינוי דירה יש לא מעט דברים שאותם ניתן לתרום או למחזר, וחבל שחברת הפינוי שלכם תיקח אותם לאשפה. בדיקה קצרה תוכל לעזור לכם להבין מה ניתן למחזר ומה המקום שאליו צריך לקחת את הפריטים הללו.

 

בדקו היטב את תכולת הדירה

לא פעם אנחנו רואים בחדשות אנשים שפינו דירה ומצאו פריט יקר ערך, או לחילופין מי שבעקבות פינוי דירה אבדו סכום כסף גדול. כדי לא למצוא את עצמכם בצד השני של המתרס, אל תשכחו לבדוק היטב את תכולת הדירה. פתחו ארונות, מגירות, חטטו בכיסי הבגדים כדי לא להגיע למצב שבו חפצי ערך או מוצרים יקרים פונו יחד עם תכולת הדירה, מה שלא יאפשר לכם להגיע אליהם.

 

אריזה נכונה

הדבר האחרון שכדאי לעשות הוא לארוז בצורה נכונה את הפריטים לפינוי. אריזה כזו יכולה לא רק לעזור לכם להוריד את עלות הפינוי, כיון שהיא תעשה למפנים עבודה קלה יותר, אלא גם תעזור לכם לוודא שלא נשארו בדירה חפצי ערך שפספסתם. במהלך האריזה נסו לארוז יחד פריטים מאותה קטגוריה, על מנת שהמפנים יוכלו להפנות כל פריט למקום הסופי שמתאים לו.

 

לסיכום

פינוי דירה הוא מצב שבו אנחנו לא צריכים את רוב תכולת הדירה. כדי לבצע את הפינוי בצורה המיטבית, הדבר הראשון שחשוב לעשות הוא למצוא מומחים לפינוי דירות. לא כל חברת הובלה מסוגלת לבצע פינוי כזה ולכן בדקו היטב מי בעלי המקצוע שאתם מזמינים. כדאי גם לבדוק האם יש אפשרות למחזר או לתרום חלק מפריטי הדירה, וכמובן אל תשכחו לבדוק שלא נשארו חפצי ערך.

אריזה נכונה

4  דברים שחובה לשים לב אליהם לפני פינוי דירה
מה היה לנו עד עכשיו?