האם ניתן לאתר ותקן נזילות עוד באותו היום?

מערכת האינסטלציה היא מערכת מורכבת ומסועפת. אפשר להשוות אותה אל מערכת השרירים בגוף. הגוף הוא המבנה ומערכת המים היא השרירים. מכיוון שהיא כל כך מורכבת, אנחנו הלקוח אינו מבין עד כמה התקלה יכולה להיות חמורה בבסיסה ורואה רק את ההשפעה שלה על הבית שלו עצמו. אינסטלטור טוב זה אותו האינסטלטור אשר מסוגל לאתר ולאבחן את מקור הנזילה במהירות וביעילות.

 

איתור הבעיה ותיקון הנזילה מבלי ליצור הרס נוסף:

אנחנו לא אומרים שזה לא מורכב ומסובך. זו עבודה שמצריכה הרבה ידע, ניסיון ומכשור מתאים. ארז שאול איתור נזילות הוא דוגמא טובה לבעל מקצוע שמסוגל ויכול לעמוד במשימה הזו מבלי לפרק קירות מיותרים בבית או בכלל – איך?

כיום ישנן טכנולוגיות מתקדמות שלא היו בעבר שתפקידן לעזור לאנשי מקצוע לייצר כמה שפחות הרס בעת תיקון התקלה בבתים של לקוחות. ואתם מרוויחים, רק תוודאו עם בעל המקצוע שהזמנתם אליכם הביתה שהוא אכן שולט בטכנולוגיות אלו.

 

מצלמה טרמית, המצאה ששינתה את עולם האינסטלציה

אז כמו שאמרנו, כיום יש טכנולוגיות שהתפקיד שלהן הוא לאתר את מקור הנזילה ולתקן אותה מבלי לגרום עוד נזק והרס בבית הלקוח. הטכנולוגיות האלו משתמשות, בין היתר, במצלמה טרמית שמתבססת על הפרשי הטמפרטורה הנוצרים בין האזורים הלחים וליבשים של הבית. מלבד השימוש באותה המצלמה הטרמית ניתן גם להשתמש בטכנולוגיה נוספת והיא החדרה של גד למערכת ובכך לאתר בקעים בצינורות הקיימים במערכת האינסטלציה בבית.

 

איך הטכנולוגיות המתקדמות עוזרות בעת מקרה של נזילה?

טכנולוגיות אלו מאפשרות לבעל מקצוע מיומן לנתח את הנזילה והחומרה שלה. כל זאת מבלי לפגוע בקירות או ברצפה וזאת כדי לשמר את שגרת החיים התקינה בבית. האינסטלטור יודע לאבחן ולנתח את מקור הנזילה לפי הסימנים שהיא מקנה לו ובכך אפשר להבין שלפעמים איש מקצוע טוב בעל טכנולוגיות מתקדמות עולה לנו פחות מאשר אינסטלטור לא מיומן שעובד בשיטות הישנות.

 

סימנים לכך שאתם צריכים להזמין אינסטלטור הביתה:

  • חשבון מים גבוה: אם חשבון המים שלכם גבוה באופן חריג ואין לכם שמץ של מושג למה יכול להיות שזה מעיד על תקלה במערכת, כנראה נזילה, ויש לטפל במהירות.
  • סימני רטיבות בקירות או בתקרה: אם מתחילים להופיע סימני רטיבות, אל תחכו! הם יהפכו לעובש שמסוכן מאוד לכם ולשאר בני הבית לנשום או להיות בסביבתו.
  • ריח מוזר או לא נעים: ריח לא טוב שעולה מפתחי הבית בדרך כלל מעידים על סתימה שמתהווה. הטיפול בסתימה חייב להיות מהיר כדי שלא תוביל לפיצוץ ונזק בלתי הפיך לבית ולרכוש.

 

לסיכום

הזמנת בעל מקצוע בעל ניסיון יכולה לעלות לכם פחות, לא רק כספית אלא גם בזמן שלכם, בתחושת התסכול ובבעיות עתידיות שיכולות לצוץ בהמשך. זכרו את הסימנים שהבאנו לכם כאן ותמנעו מבעיות רציניות יותר בעתיד!

תיקון נזילות

תיקון נזילות
מה היה לנו עד עכשיו?