חברת הביטוח מקשה עליך בקבלת הפיצויים המגיעים לך? כך תפעל

ישראלים רבים מבוטחים בביטוח בריאות פרטי של אחת מחברות הביטוח בארץ, במחשבה שעדיף לשלם מדי חודש בחודשו עבור הביטוח ולהיות "בראש שקט" שאם חלילה יצטרכו להפעיל את הביטוח בכל צרה שלא תבוא, הביטוח יהיה שם בשבילם וישלם להם פיצויים. עם זאת, לא תמיד זה המצב, ופעמים רבות חברות הביטוח מנסות להתחמק מתשלום הפיצויים שעליהן לשלם. חברת הביטוח מקשה עליך בקבלת הפיצויים המגיעים לך? כך תפעל!

 

באילו מקרים יש לפנות לחברת הביטוח לקבלת פיצויים?

תפקידן של חברות הביטוח הוא לתת לנו מענה כלכלי למקרי חירום, מקרים בהם אדם היה מעורב בתאונת דרכים, תאונת עבודה, חלה במחלה קשה או שנגרמה לו פציעה מכל סוג שהוא אשר משביתה את יכולתו להתנהל בצורה תקינה ואת כושר העבודה שלו.

כל תושב ישראלי חייב בביטוח בריאות ממלכתי, אשר מעניק סיוע וכיסוי בסיסי, אך מרבית הישראלים משלמים מדי חודש גם עבור ביטוח בריאות פרטי שמעניק כיסוי רחב יותר ומענה מקיף יותר בשעת הצורך. מכאן עולה שהגוף שאמון על כיסוי העלויות הרפואיות שנדרשות לנו בגין הפציעה או המחלה, וכן על הענקת פיצויים בגין אובדן כושר עבודה ואובדן יכולת השתכרות, אלו הן חברות הביטוח.

עם זאת, פעמים רבות חברות הביטוח מסרבות לשלם למבוטחיהן את סכומי הכסף שמגיעים להם, או לכל הפחות מערימות קשיים רבים על המבוטחים שלהן עד שלבסוף הן משלמות את הסכום שעליהן לשלם.

 

מה ניתן לעשות במידה וחברת הביטוח מקשה עליך בקבלת הפיצויים המגיעים לך?

אם חברת הביטוח מקשה עליך בקבלת הפיצויים המגיעים לך, הדרך הטובה והיעילה ביותר להתמודדות מולם היא באמצעות ייצוג של עורך דין אובדן כושר עבודה. עורך דין שעוסק בתחום התביעות אל מול חברות ביטוח וביטוח לאומי יידע כיצד לגשת לתביעה זו בצורה האסטרטגית והיעילה ביותר, תוך היכרות מעמיקה שלו עם הגורמים בשטח ועם המערכת הבירוקרטית הקיימת בגופים אלו.

עורך דין שעוסק בתחומי התביעות הרפואיות יוכל להעניק לכם את הייעוץ המשפטי המלא והמקיף ביותר, יידע כיצד להשיג את כל הראיות וההוכחות הנדרשות על מנת להתקדם עם התביעה ולקבל את הכסף והזכויות המגיעות לכם בעקבות התאונה או הפציעה שעברתם, וייצג אתכם בצורה האיכותית ביותר אל מול הגופים המשפטיים והביטוחיים השונים – על מנת שתוכלו לקבל את סכום הפיצויים הגבוה ביותר שתוכלו לקבל.

חשוב לדעת שהערמת הקשיים של חברות הביטוח מתאפשרת בעיקר כאשר מדובר במבוטח שאינו מיוצג על ידי עורך דין מקצועי שמומחה בתחום, כך שלרוב המבוטח אינו מכיר את מלוא הזכויות המגיעות לו ואת סכום הפיצויים שאותו הוא זכאי לקבל. עורך דין בתחום התביעות הרפואיות יוכל לענות על פער זה, ולדאוג למיצוי מלוא הזכויות המשפטיות שלכם!

מה היה לנו עד עכשיו?