שאל את המומחה – טיפים לעיצוב הבית ממעצבי פנים מקצועיים

החלום לעיצוב בית מושלם מתחיל להתגשם? להלן מספר טיפים לעיצוב הבית ממעצבי פנים מקצועיים שיחסכו לכם הרבה מאד זמן, כסף ועוגמת נפש. לטיפים נוספים, המלצות ורעיונות כיצד לעצב את הבית על חלקיו השונים ואינדקס מעצבים היכנסו לאתר איידיזיינרס ותהנו מעולם של עיצובים עם הטרנדים הכי חמים והכי מעודכנים לעיצוב הבית. 

 

פורטל אידיזיינרס

בפורטל אידיזיינרס תוכלו למצוא שפע של רעיונות וטיפים לעיצוב הבית, אינדקס מעצבים קרוב לאיזור מגוריכם, מאמרים מקצועיים ועוד כדי להפתח לסגנונות עיצוביים שונים, להתעדכן בטרנדים חמים ולקבל השראה לעיצוב הבית או המשרד. אם אתם חולמים על עיצוב בית הכנסו לאתר, בחרו סגנון או קו עיצובי ומיצאו בקלות ובנוחות מעצב פנים שיגשים את החלום שלכם.

מעצבי פנים מקצועיים

טיפים לעיצוב הבית ממעצבי פנים מקצועיים

הדרך הטובה ביותר להגשים את חלום השיפוץ או הבניה בלי להפוך אותו לסיוט הוא להתייעץ עם מעצבי פנים מקצועיים ולקבל טיפים חשובים לפני שאתם מתחילים לארוז. להלן מספר טיפים שיחסכו לכם בזמן, בכסף וימנעו ממכם הרבה עוגמת נפש:

  • אל תוותרו על מעצב פנים – רבים סבורים כי הם אינם זקוקים כלל למעצב פנים, אך בנוסף לארגון הדירה ובחירת הרהיטים, מעצב הפנים מתמחה גם בתאורה נכונה, ניצול מקסימלי של החלל ושמירה על סדר וארגון בתוכו וכמובן גם ליווי וייעוץ לאורך כל התהליך, לכן מומלץ ורצוי להזמין מעצב פנים ולהפתח לרעיונות חדשים.
  • אבל זה לא מה שרציתי!  – רובנו מגיעים לשיפוץ לאחר שנים של המתנה וחלומות רבים אך להפתעתנו מגלים שמה שרצינו אינו אפשרי. זה יכול להיות מבנה החלל, חומרי הגלם מהם הוא עשוי, קירות תומכים שלא ניתן להרוס וכ"ו. תפקידו של המעצב הוא ליצור את האפשרי, לכן הקשיבו לו בזמן שהוא הופך את החלום שחלמתם למציאות בהתאם לתנאים.
  • תאורה נכונה היא המפתח לעיצוב נכון – רבים נוטים לזלזל בתאורה ולהפחית מחשיבותה, אך היום אנו מבינים כי לתאורה השפעה רבה על מצב הרוח שלנו, החיבור שלנו לבית ואפילו על בריאותנו. לכן אל תוותרו על תאורה נכונה המוצעת לכם על ידי מעצב הפנים.
  • היו פתוחים למרקמים, צורות וצבעים – חלק גדול מן האוירה הביתית מתקבל על ידי משחק מעניין בין מרקמים, צורות וצבעים. מעצב פנים איכותי יידע כיצד לנהל את החלל כך שתמיד ייראה אסטתי, מסודר ומאורגן באמצעותם, לכן השארו עם ראש פתוח להתנסות בסגנונות מגוונים.

 

לסיכום

עבודתו של מעצב הפנים מאפשרת לכם לנצל במלואו את החלל שברשותכם, לדאוג לסדר וארגון תמידיים, להשיג אסתטיקה ומשחק מעניין בין מרקמים, לכן חשוב כל כך לפנות למעצב פנים לפני שיפוץ או בניה. בפורטל איידיזיינרס תוכלו למצוא אינדקס מעצבי פנים קרובים למקום מגוריכם, לשאוב רעיונות ולהפתח לסגנונות חדשים.

מעצבי פנים מקצועיים

מעצבי פנים מקצועיים
מה היה לנו עד עכשיו?