החלפת מנעול כספת עליון

מחפשים החלפת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

עם השנים הפכה הכספת לפריט הכרחי כמעט בכל בית בישראל. לכולנו יש דברים וחפצים בעלי ערך, בין אם זה ערך כספי או פיננסי ובין אם זה ערך סנטימנטלי או רגשי. תמיד נרצה להגן על החפצים היקרים ביותר שלנו בצורה הבטוחה והאיכותית ביותר. לכן, כאשר נחליף את המנעול לכספת בביתנו, נרצה להיעזר בשירותיו של איש מקצוע אמין ומורשה. החלפת מנעול כספת מובילה על ידי אנשי מקצוע מנוסים.

מנעול עליון לכספת

מנעול עליון לכספת הוא פתרון איכותי עם רמת הגנה גבוהה מאוד. מדובר במנעול המעניק תחושת ביטחון בצורה הטובה ביותר הן לבית והן לעסק. מנעול זה מתאים גם לשיפור נוסף להגנה על שערים או קופסאות חובקות פלדה. ניתן לשלב אותה גם במערכות נעילה מתוחכמות עם צילינדרים ומנעולי תליה עם מפתח בודד או לחילופין במערכות מאסטר מתוחכמות. חשוב לדעת כי שכפול מפתחות מסוג זה מצריך איש מקצוע.

  • המפרט הטכני של מנעול עליון לכספת
  • למנעול העליון מבנה מנעול כספת
  • הוא מסופק בדרך כלל עם שלושה מפתחות כספת
  • לרוב תהיה לו צלחת המגנה מפני הצצה
  • המוצר עמיד בתנאי מזג אוויר קשים במיוחד

כספות – מדוע נוצרו ולמה הן משמשות אותנו?

מזה מאות שנים קיימות כספות עם מנעול כספת סטנדרטי. מכאן מגיע שמו של הקמרון (משורש הכסף) והוא ידוע במאמץ הרב שנדרש לשבירתו. מנעול הכספת עשוי לרוב מלוחות בשונה מצילינדר סטנדרטי העשוי מחמישה פינים. בזמן שפורץ מנסה לבחור מנעול כספת עליון או תחתון, בין אם בדלת פלדה ובין אם בכל מקום אחר, הוא מסוגל לנטרל את מנעול הכספת ובכך לגרום לכספת להינעל אוטומטית. זהו אחד היתרונות המשמעותיים של הכספת.בנוסף, מנעול הכספת עשוי מחלקים מעוצבים בקפידה המרכיבים את מנגנון הנעילה ומפעילים אותו בדיוק רב, כך שבמקרה רכיב כלשהו זז ממקומו או ניזוק בתוך מנעול הכספת, הוא ננעל אוטומטית ומלאה. מנטרל את עצמו. 

מחיר מנעול עליון לכספת

מחירו של מנעול עליון לכספת נע בדרך כלל בין 150 ל-450 ש"ח. עם זאת, חשוב לזכור כי אופן ההתקנה חשוב לא פחות מסוג המנעול. יש להיעזר בשירותיו של איש מקצוע מיומן ואחראי בהתקנת מנעול עליון לכספת שכן מדובר בעבודה רגישה ומורכבת. 

מהו מנעול עליון כספת – איך הוא עובד?

מדובר במנעול המותקן כמנעול עליון על דלת הכספת. יש את המנעול של הכספת עצמה ואחריו מותקן מנעול נוסף שמותקן כמנעול עליון על הדלת עצמה. מדובר במנעול שעשוי משלושה ברגים מפלדה מוקשה. ההתקנה שלו למעשה מונעת כמעט לחלוטין פריצה מכל סוג שהוא. מנעול זה מגיע בדרך כלל עם שלושה מפתחות שנראים כמו מפתחות לכספת.

הקושי לפרוץ למנעול כספת עליון

ראשית, המנעול העליון מסבך את מסיג הגבול כי הוא צריך לפרוץ מנעולים במקום אחד. בנוסף, מנעול הכספת העליון יכול להגן על דלת הכניסה של הבית או העסק וגם שומר על הבית מוגן.

יתרונות מנעול הכספת העליון

אחד היתרונות הגדולים של מנעול מסוג זה הוא העובדה שמדובר במנעול שנמכר על ידי חברות הביטוח בעת ביטוח תכולת דירה. יתרון נוסף הוא העובדה שמדובר במנעול עשוי פלדה חוסמת המונע כניסת פורצים לבית ולמעשה אינו מאפשר את הרוב המוחלט של הפריצות. אפשר לומר שזה בהחלט מנעול שנותן תחושת ביטחון גבוהה.

החלפת המנעול העליון לכספת

חשוב להיעזר במומחה להתקנת מנעול עליון לכספת שיודע להשתמש בכלים המתאימים לביצוע עבודה כזו על הצד האיכותי ביותר. ההתקנה מצריכה לרוב שימוש בדיסק חשמלי, כלי עבודה הדורש מיומנות רבה שכן עבודה לא נכונה איתו עלולה לגרום להשארת סימנים ופגמים אסתטיים.

כאשר אתם מגיעים לרגע בו אתם צריכים להחליף מנעול מסוג זה, עליכם להיעזר באיש מקצוע בעל ניסיון וניסיון מקצועי רב שנים אשר יתחייב לבצע את העבודה ברמה הגבוהה ביותר.

מנעול עליון לכספת – חשיבות ההתקנה

בכל הנוגע לכספות, לא כדאי לקחת סיכונים מיותרים. כולנו שמענו על סיפורי טרגדיה מסוגים שונים על אנשים שפרצו לביתם והשאירו אותם חסרי כל. ברגע שיש לנו כספת שבה אנו מפקידים את כספינו, ניירות הערך שלנו והמסמכים החשובים ביותר שלנו, עלינו לקחת אחריות ולהשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי להגן עליהם. בנוסף לכך שהמנעול עצמו חייב להיות באיכות הגבוהה ביותר, גם ההתקנה חייבת להיות בדיוק באותה רמה – מנעול שלא מותקן בצורה איכותית לא יקבל את האפקט הרצוי. 

מנעול עליון לכספת – האם ניתן להתקין אותו לא רק על כספת?

התשובה היא חד משמעית כן! המנעול העליון לכספת יכול להתחבר להרבה דברים ולא חייב להתחבר רק לכספת. לכן, כאשר נרצה להחליף את המנעול של הכספת שלנו, נוכל לבקש מהמנעולן להתקין מנעולים עליונים לכספת במקומות אחרים בבית או במקום העבודה כדי שנרגיש בטוחים ומוגנים ככל האפשר.

מדוע חשוב להחליף מנעולים בתדירות גבוהה?

מחקרים מוכיחים ששינויים במזג האוויר מביאים לשחיקה של המנעולים וגורמים להם להחליד מהר יותר. לכן, כבעלי הכספת, עלינו להיות עם האצבע על הדופק ולשים לב לאיכות המנעול. ברגע שנראה כי איכות המנעול נפגעה ואינה מספקת עוד, נזמין מנעולן מורשה ומוסמך בהקדם האפשרי שיחליף עבורנו את המנעול.

לסיכום

מנעול הכספת הסופריור הוא אחד מפתרונות ההגנה והאבטחה הטובים ביותר לכספת שהאנושות יצרה אי פעם. בשנים האחרונות הפופולריות שלו הולכת וגוברת ולא בכדי. כאשר נחליף מנעול זה, לא נתפשר ונזעיק מנעולן מקצועי ביותר לעבודה. 

 

 

מחירון החלפת מנעול כספת עליון כללי

החלפת מנעול כספת עליון מחיר החל מ-150 שקל
החלפת מנעול צילינדר מחיר החל מ-100 שקל
החלפת מנעול בעסק מחיר החל מ-120 שקל

 

מה היה לנו עד עכשיו?
החלפת מנעול לפלדלת

מחפשים החלפת מנעול לפלדלת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול בעסק

מחפשים החלפת מנעול בעסק שלכם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול צילינדר

מחפשים החלפת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול לדלת פנים

מחפשים החלפת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים החלפת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »