החלפת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים החלפת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

אלומיניום (בעברית נקרא חמרן) הוא יסוד כימי מתכתי. אלומיניום היא מתכת ניתנת לגימור וכסופה. זהו היסוד השלישי בשכיחותו (תופס כשמונה אחוזים מכלל היסודות) בקרום כדור הארץ והוא הנפוץ ביותר מבין המתכות. האלומיניום מיוצר לרוב מבוקסיט ומצוין מבחינת עמידות בפני חמצון, הוא עמיד במיוחד וצפיפותו נמוכה מה שמאפשר ייצור מוצרים קלים מאוד מבחינת משקל. לאלומיניום רמת חשיבות כלכלית גבוהה מאוד והוא נמצא בשימוש בתעשיות רבות. החלפת מנעולים מהירה ומקצועית לדלת אלומיניום באמצעות מנעולן עכשיו.

 

☑️ החלפת מנעול לדלת אלומיניום מקצועית ובטיחותית.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל משלוח עד הבית.

☑️ אנו מתמחים בהחלפת מנעולים לדלתות אלומיניום.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו..

מאפיינים

  • אלומיניום הוא מתכת קלה.
  • צפיפות האלומיניום היא שליש מזו של פלדה או נחושת.
  • מזויפים בקלות.
  • רָקִיעַ.
  • צורות וצורות בקלות.
  • רך יחסית וקל לעיבוד.
  • יש לו ברק עמום שנוצר משכבה דקה של תחמוצת אלומיניום – אלומינה המופיעה בחשיפה לאוויר. 
  • אין לו תכונות מגנטיות.
  • מוליך מעולה של חשמל וחום.

ייצור אלומיניום

למרות שאלומיניום הוא יסוד נפוץ בקרום כדור הארץ (בין 7.5% ל-8.1%), הוא אינו מצוי בטבע כמתכת ולכן לא ניתן להפרידו באמצעים סטנדרטיים. האלומיניום נחשב למתכת מסחרית חדשה יחסית ומיוצרת בכמויות ברמה מסחרית מתחילת המאה הקודמת. מיחזור אלומיניום הפך לחלק חשוב מאוד בתעשיית הייצור שלה. 

אלומיניום – סקירה היסטורית קצרה

פ. ברטייר היה האדם הראשון שגילה אלומיניום במכרה של מינרל המכיל אלומיניום ומיצה אותו בצורה משביעת רצון. אנרי סן-קלייר דוויל אף העמיק את התהליך עקב השימוש באלמנט נתרן. נפוליאון השלישי התרשם מאוד מהאלומיניום והורה להחליף את הסכו"ם בארמון באחד העשוי מאלומיניום. החפצים הראשונים שהיו עשויים מאלומיניום היו רעשן לתינוקו של נפוליאון השלישי ושרשרת שעונים עשויה אלומיניום וניתנה למלך סיאם במהלך ביקורו בצרפת. החזון של נפוליאון השלישי לספק ציוד צבאי עשוי אלומיניום גרם לתמיכת ממשלת צרפת בפיתוח אלומיניום.

יחד עם זאת, ייצור האלומיניום עדיין היה יקר ומסובך. ייצור מאסיבי של אלומיניום החל הודות לפיתוח ומחקר של המדען האמריקאי צ'ארלס מרטין הול שהוציא פטנט בשנת 1886 על תהליך אלקטרוליזה למיצוי אלומיניום. במהלך תהליך זה, תחמוצת אלומיניום עוברת אלקטרוליזה המומסת במינרל קריוליט בזמן שהוא מותך. פטנט זה הפך את תהליך הפקת האלומיניום ממינרלים להרבה יותר זול וכיום זהו התהליך המקובל בעולם.

מה מיוחד בייצור אלומיניום?

האלומיניום אינו מופיע כיסוד מתכתי ולכן לא ניתן להפרידו בשיטה מקובלת. על מנת לשכלל את האלומיניום יש להשתמש בכמויות עצומות של חשמל. לעומת זאת, מחזור האלומיניום דורש רק חמישה אחוזים מאותה אנרגיה המשמשת לייצורו. 

יתרונות האלומיניום

  • משקלו קל יחסית
  • מוליך חום מעולה
  • קל לתחזוקה וניקוי
  • לא מחליד
  • האלומיניום זול יותר מנחושת, ולכן הוא משמש כתחליף למתכת זו
  • ניתן להכין צבע בגוון כסף מאבקת אלומיניום

גורמים המשפיעים על מחיר החלפת מנעול לדלת אלומיניום

מחיר דלת אלומיניום מושפע ממספר גורמים: 

  • סוג פתיחת הדלת 
  • פרופיל האלומיניום של הדלת
  • צבע האלומיניום
  • תוספת תריסים או רשתות

החלפת מנעול לדלת אלומיניום

אלומיניום הוא חומר עדין ביותר ולכן כאשר נרצה להחליף מנעול לדלת מחומר זה, נצטרך להיעזר בשירותיו של איש מקצוע. לא כל אחד יכול להחליף מנעול בדלת אלומיניום, לכן המיומנות והכישרון של מנעולן מוסמך הם פרמטרים חשובים ביותר בכל הנוגע להחלפת מנעול. אם ננסה לעשות זאת בעצמנו אנו עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך שיגרום לכך שנצטרך להחליף את כל הדלת.

מחיר

מחיר החלפת מנעול בדלת אלומיניום משתנה בהתאם לסוג הדלת. כמובן שיש לקחת בחשבון גם את המרחק למקום העבודה, זמן העבודה, ציוד מיוחד שעשוי להידרש לביצוע העבודה בצורה הטובה ביותר ועוד גורמים המשתנים ממקרה למקרה. המחירים אינם כוללים מע"מ ומתייחסים לנוהל ההתקנה וכוללים גם את מחיר המנעול עצמו. 

הטבלה הבאה מציגה מחירים משוערים להחלפת מנעול בדלתות אלומיניום מסוגים שונים:

סוג דלת מחיר
דלת אלומיניום עם פרופיל קל 7000 פרופיל אלומיניום המגיע בדלתות הזזה בלבד 130-150 ₪
דלת אלומיניום בפרופיל קל 4500 300-500 ש״ח
דלת אלומיניום Kip בפרופיל 4500 80-100 ש״ח
דלת דריי קיפ מאלומיניום בפרופיל 4500 200-300 ש״ח
דלת בלגית עשויה אלומיניום בפרופיל קל 4300 170-200 ש״ח
דלת הזזה בלגית מפרופיל אלומיניום 1700 160-350 ש״ח

הייחודיות בהחלפת מנעול לדלת אלומיניום

כפי שניתן לראות בטבלה שהוזכרה לעיל, דלתות אלומיניום הן עולם שלם ומורכב. לכן, כאשר נרצה להחליף מנעול בדלת אלומיניום, נצטרך להיעזר באיש מקצוע שכן כל דלת דורשת כלים שונים, תהליך עבודה שונה והבנה מעמיקה ויסודית של תהליך החלפת המנעול. 

חשיבות החלפת המנעול בצורה מקצועית

ישנן סיבות שונות להחלפת מנעול: בין אם היה ניסיון פריצה ובין אם המפתח נתקע במנעול ונשבר, נצטרך להרים טלפון ולהזעיק מנעולן שיבוא לחלץ אותנו במהירות האפשרית. . יחד עם זאת, הלחץ וההיסטריה שמצב כזה יכול לייצר אינם יכולים להשפיע על בחירתנו במנעולן. נצטרך להתגבר על תחושות הלחץ והאימה ולבחור מנעולן מקצועי, מוסמך ומורשה שיגיע אלינו ויעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר: עבודה מקצועית, איכותית ויסודית.

לסיכום, אסור להתפשר בכל הנוגע להחלפת מנעול בדלת אלומיניום! עלינו לבחור את המנעולן הטוב ביותר עבור המנעול שלנו.

 

 

מחירון החלפת מנעול דלת אלומיניום כללי

החלפת מנעול לדלת אלומיניום מחיר החל מ-180 שקל
החלפת מנעול לדלת רב בריח מחיר החל מ-200 שקל
החלפת מנעול לדלת החיצונית מחיר החל מ-120 שקל

 

מה היה לנו עד עכשיו?
החלפת מנעול לפלדלת

מחפשים החלפת מנעול לפלדלת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול כספת עליון

מחפשים החלפת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול בעסק

מחפשים החלפת מנעול בעסק שלכם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול צילינדר

מחפשים החלפת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול לדלת פנים

מחפשים החלפת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »