החלפת מנעול לדלת זכוכית

מחפשים החלפת מנעול לדלת זכוכית? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

המנעול בדלת הזכוכית שלכם עושה בעיות? רוצים לפתור את הצרות האלו אחת ולתמיד? החלפת מנעול לדלת זכוכית מנעול לדלת זכוכית, נועד לסייע לכם לעשות עם זה. בעזרת צוות מיומן ומנוסה, שירות 24/7, כלים מקצועיים וידע – אנחנו כאן כדי לפתור לכם את הבעיה.

 

☑️ החלפת מנעול לדלת זכוכית מקצועית ובטיחותית.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בהחלפת מנעול לדלת זכוכית.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

 

מהי דלת זכוכית?

דלתות זכוכית אפשר למצוא בכל מבנה בצורה כזו או אחרת. למשל בבתי עסקים, בחנויות או בתי קפה. דלת מזכוכית היא דלת אשר עשויה מחומר הזכוכית, וניתן כמובן לשלב בתוך החומר מגוון רחב של צבעים, טקסטורות וזכוכיות שונות. זכוכית היא אחד החומרים היקרים שיש כרגע בשוק, ולכן היא סמל ליוקרה ועושר.

כל אדם אשר בוחר להשתמש בבית במוצרים מזכוכית- החל ממוצרים כמו סירים, קומקומים, סכו"ם, שולחנות ועד לדלתות, הוא אדם שרוצה לסמן את עצמו בסטטוס מעמדי סוציו-אקונומי גבוה. דלת זכוכית היא יפה, ויש מגוון של עיצובים על הזכוכית עצמה. יש זכוכית חלקה, יש מחוספסת, ויטרז’ים מהממים ועוד. 

ייחוד הזכוכית

הזכוכית בהחלט הופכת כל בית לבעל מראה ייחודי ושונה מקודמיו. כאשר משלבים דלתות פנים מזכוכית יש אווירה של מרחב גדול יותר בבית, והיא גם משפיעה על האווירה והופכת אותה לנעימה ומוארת יותר. יש זכוכית צבעונית, לבנה, שקופה, מעושנת, ובכל המקרים הזכוכית מאפשרת רמת אור כזו שהופכת גידול צמחים לקל וידידותי. דלתות פנים מזכוכית ללא משקוף מאפשרות פתיחה לשני הצדדים ומוסיפות לייחודיות העיצוב ולנוחות שבלהשתמש בדלת. 

סוגים של דלתות זכוכית

ישנם ארבעה סוגי דלתות בשילוב זכוכית, כאשר בכולם יש צירים חזקים ומותאמים בהתאם למשקל הדלת. ניתן לבחור צירים נסתרים שמטרתם להראות מראה נקי או צירים מאסיביים שמדגישים את העומק והאור שניתן לייצר.

דלתות הזזה מזכוכית היא דלת עם תקני בטיחות מחמירים שמחייבים מנעול מיוחד שמקובע בתוך הדלת באופן הרמטי ומודגש. נושא ההזזה הוא מהותי שכן חשוב לוודא שהזכוכית היא כפולה וחזקה. 

דלת זכוכית למטבח היא סוג נוסף, אותה לרוב עושים בעיצוב מחוספס ובמסגרת עץ או מתכת. המנעול לסוג דלת זה צריך להיות עוצמתי מספיק בשביל לעמוד ברטיבות וההדים שמגיעים מן המטבח אבל גם לא מחייב נעילה עוצמתית למדי. 

הסוג השלישי הוא הדלתות לאמבטיה, אשר יכולות להיות בעלות מנעול, אבל המנעול עצמו חייב להיות עמיד במים ושלא יעלה עובש לאחר מספר מקלחות בו. 

הסוג הרביעי הוא דלתות כניסה, כאשר בדלת כניסה הזכוכית אינה יכולה להיות החומר היחידי שממנו עשויה הדלת אלא מחייב שילוב של לפחות עוד שני חמורים. השילוב הכי נפוץ לדלתות כניסה הוא דלתות עץ עם ויטרז'. מנעול זה יהיה מאסיבי למדי שכן קל לגנב להיכנס לתוך בית עם דלת מזכוכית לכאורה, אך אם עושים זכוכית כפולה ניתן להקשות ואף לייצר מנגנון התראה משמעותי למדי. 

יתרונות החלפת מנעול לדלת זכוכית מול חסרונות

ישנם הרבה יתרונות לשימוש בזכוכית, כמו למשל לשלב צבעים וגוונים- גם כאשר אנו בוחרים להוסיף זכוכית אפשר לעשות שילוב עם חומרים נוספים, למשל עץ, או מתכת. השילוב של שני הסוגים ביחד הופך את כל העיצוב לחלק מהותי אך גם יותר בטיחותי ולכן מהווה יתרון מאוד גדול. העמידות של דלתות זכוכית היא גבוהה משום שהיא זקוקה למעט תחזוקה, וגם קל לנקות אותה.

יתרון נוסף הוא שהן חסינות לרעש. יתרון אחר הוא שיש מגוון רחב של מחירים בנוגע לדלתות, השוק מאוד פתוח ולכן יש תחרות. התחרות הובילה לירידת מחירים. החסרונות של דלתות זכוכית הוא שהן יכולות להיות מסוכנות, או שיהיה קשה לתפעל אותן לטווח הארוך והן גם מצריכות הרבה דגשים שצריך לבחון.

מנעולים לדלתות זכוכית 

כאמור דלתות זכוכית יש בכל מיני מקומות בבית, אך יכולים להיות גם דלתות זכוכית בארונות. כאשר אותם רוצים לנעול העסק הופך למורכב יותר. זכוכית היא חומר שמורכב לעבוד אתו משום שמצד אחד הוא חזק אך מצד שני אם קודחים בו הוא יכול להישבר בקלות.

ישנם סוגים שונים של מנעולים המתאימים לזכוכית- יש מנעול חובק, שאותו לא קודחים אלא מבריגים בין שני לוחות זכוכית כפולים. למצב זה נשתמש בעיקר בדלתות פנים משום שהמנעול הוא קל לפריצה והוא מיועד יותר להרתעה יאבל הוא לא מספיק משמעותי בשביל שלא יגנבו ממנו דברים. 

מנעול חשמלי

יש מנעול חשמלי לדלת מזכוכית שהיתרונות שלו הוא שניתן לתפעל אותו גם מרחוק, אבל באופן שבו לא יזיק לאף אחד ואין סכנת התחשמלות כמו שהשם עצמו מרמז. ניתן להשתמש במנעול חשמלי עם שלט שנבנה עם בטריות או חשמל שהתקבל מהשמש.

מנעול נוסף שיכול להתאים לדלת מזכוכית הוא מנעול אלקטרו מגנטי. זה נחשב למנעול הכי בטיחותי שכן הוא הוא פועל על חיישני מגנטים ולא על אמצעים שקשה לתחזק. מנעולים שנחשבים למצוינים אך לא פופולריים בשל העלות הגבוהה שלהם הם מנעולים מסוג דורמה. הדורמה היא המותאמת ביותר לזכוכית, והיא נבנתה במעבדה על מנת שתוכל לשמור על קו נקי וללא קידוח. 

פרמטרים לבחירת מנעול לדלת זכוכית

חשוב לציין שיש סוגים שונים של מנעולים לדלתות זכוכית, ולכן המנעול יעשה בהתאם. דלתות זכוכית חייבות להיעשות על ידי מנעולן מקצועי ומוסמך כדי למנוע נזק בלתי הפיך גם למנעול וגם לדלת עצמה. עוד פרמטר חשוב הוא גודל הדלת, ישנן דלתות, במיוחד בבתי העסקים שזקוקות ליותר ממנעול אחד. כלומר הן זקוקות למנעול עליון, אמצעי ותחתון לפחות.

פרמטר שני הוא סוג המבנה, מאוד משמעותי להבין לאיזה שימוש צריך את הדלת הזו, כי דלת מאסיבית מזכוכית תזדקק למנעולים מאסיביים וצריך לבחון מה יהיה הנזק בשימוש במנעול מאסיבי. פרמטר נוסף הוא העובי של הדלת ועובי המשקוף מסביבה.

תפקידו של המנעולן הוא לבצע את ההתאמה על הצד הטוב ביותר בין הפרמטרים האלה של משקוף ודלת שכן חשוב לשמור על המשקוף ועל הדלת וגם למנוע תקלות עתידיות. כמו כן, אין לשכוח או להמעיט בחשיבות העיצובית. המנעול יכול להיות חזק וטוב אבל אם הוא לא מתאים לאופי העיצובי של הבית, או בית העסק זה יכול להיות לא מותאם. 

 

 

מחירון החלפת מנעול לדלת זכוכית כללי

החלפת מנעול לדלת זכוכית מחיר מ-150₪
החלפת מנעול לפלדלת מחיר מ-150₪
החלפת מנעול לדלת חוץ מחיר מ-120₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
החלפת מנעול לפלדלת

מחפשים החלפת מנעול לפלדלת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול כספת עליון

מחפשים החלפת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול בעסק

מחפשים החלפת מנעול בעסק שלכם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול צילינדר

מחפשים החלפת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול לדלת פנים

מחפשים החלפת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים החלפת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »