החלפת מנעול לדלת חוץ

מחפשים החלפת מנעול לדלת חוץ? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

דלתות חוץ הן חלק ממגוון רחב של דלתות וצריך להחליפן פעם בכמה זמן, בין אם זה כי אתם צריכים מנעול חדש בעקבות אובדן מפתחות או בין אם זה כי המנעול שחוק ולא פועל בצורה חלקה. ישנם כמה סוגי דלתות חוץ ובמאמר הבא אנו נעבור על מקרי החלפת מנעול לדלת חוץ.

אצלנו תקבלו שירות החלפת מנעול דלתות חוץ בצורה המקצועית והמהירה ביותר. מנעול שיחזיק לכם לעוד שנים רבות.

 

☑️ החלפת מנעול לדלת חוץ מקצועית ובטיחותית.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בהחלפת מנעול לדלת חוץ.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

סוגי דלתות חוץ  

המטרות של דלתות החוץ הוא לשמור על מבנים. ישנם סוגים שונים של דלתות חוץ. דלת ראשית ניתן למצוא בבניין מגורים רב דירות, שבו יש את הכניסה הראשית של הבניין עצמו ואז לדירות השונות יש חללים משלהם. דלת החוץ בבניין מגורים מהווה את הכניסה והחלל המשותף לכל הדיירים ולכן היא חשובה, לא רק ברמה האסתטית, אלא גם לביטחונם של דיירי הבניין. 

חשיבות דלת החוץ – חשיבות החלפת מנעול לדלת חוץ

חשוב מאוד לסגור את הדלת, ולבחור בדלת חזקה ועוצמתית, כמו גם במנעול ייחודי ועוצמתי שיוכל לעמוד איתן הן מפני גנבים, והן מפני מזג אוויר סוער או אסונות לא צפויים כאלה ואחרים. חשוב לייצר דלתות חוץ שיהיו חסינות מפני כלים חדים, פיצוצים וחומרי נפץ בכל דלת חוץ- החל מבניין דירות, בתים פרטיים, משרדים וקניונים. סוגי דלתות חוץ נוספים ניתן למצוא גם בבתים פרטים, בהם לרוב יש גם גידור המקיף, ותוחם את הבית. 

מטרת דלת החוץ

מטרת סוג הדלת הזו היא גם לייצר תחושת הגנה מפני אנשים בחוץ. דלתות חוץ הן חיוניות גם במרחבים הציבוריים, למשל במקומות בילוי כמו קניונים, אצטדיונים ועוד. מטרת הדלתות האלה היא כאמור לתחום וגם לייצר סדר בין הפנים והחוץ. משום שמדובר בדלת בעלת משקל רב, חשוב לבחור במנעול חזק שיהיה ייחודי לאותה הדלת, וגם יתאים לגודל המקום. מנעול שיתאים לתחום דירת מגורים אינו בהכרח מתאים להיות אותו המנעול לדלת הכניסה של קניון בעיר גדולה.

מנעולים לדלת חוץ – למה זה חשוב?

כאמור ישנם מקומות רבים אשר נעזרים בדלתות חוץ, אך היתרון האמתי בדלתות חוץ יהיה השימוש במנעול. מנעול הוא תחליף טוב וחסכוני למקומות אשר לא רוצים לשלם לשוער בכניסה או לחברת אבטחה. כאשר משתמשים במנעול איכותי וטוב זה יוצר שכבת הגנה והפרדה טובה ומספקת.

חשוב להתייעץ עם המנעולן אשר יסייע בבחירת המנעול האידיאלי בעבור שכבת ההגנה הדרושה. המנעול יכול להיות בצורה אוטומטית כמו מחסום כניסה, הוא יכול להיות נשלט מרחוק על ידי איש אבטחה או תפעול. סוג המנעול צריך להיבחר על פי אופי המקום ומידת האבטחה הרצויה בו. 

שימוש במנעול

ככל שמשתמשים במנעול יותר טוב כך תחושת ההגנה עולה וכך גם הערך והשווי של המקום. במחקרים נמצא כי באזורים מסוכנים בערים מסוימות בנייני מגורים שהיו בהם דלתות חוץ עם מנעול טוב ואיכותי הושכרו מהר יותר מאשר דירות ללא דלת כניסה או כאלה שהייתה בהם דלת כניסה אך ללא מנעול. תחושת הביטחון והיוקרה היא השיקול המרכזי ביותר בבחירת מקום מגורים.

באשר לדלת חוץ של מקום ציבורי, ככל שהמתקן נראה מאובטח ורציני יותר כך אנשים יבחרו להגיע אליו יותר. ממחקר שנערך נמצא ששני הפרמטרים המשמעותיים ביותר עבור אנשים בבחירת הקניון המועדף עליהם היו רמת האסתטיקה והביטחון שהשרו דלת הכניסה מבחוץ.

החלפת מנעול לדלת חוץ לצורך הגנה ממשית לחיים

החלפת מנעול יכולה להיות גם אקט מציל חיים, למשל כאשר מדובר במערכות יחסים אלימות. מערכות יחסים אלימות מאופיינות לרוב בגברים אשר משתמשים באלימות כלפי בנות הזוג שלהם. כאשר האלימות מגיעה למצב קיצוני, ברוב המקרים האישה יוצאת למקלט ומחפשים לה דירת מסתור.

בחלק מהמקרים האחרים, כאשר מוציאים את הגבר מהדירה, ישנה האופציה להחליף מנעול. החלפת המנעול היא צעד חשוב מאוד ביכולת של נשים נפגעות אלימות להרגיש בטוחות במצב החיים החדש אליהן הן נקלעו. החלפת המנעול בדלת הכניסה יכולה לשמש כשכבת הגנה ראשונית עבור האישה וילדיה ולתת לה הזדמנות להתחיל מחדש. 

סוגי מנעולים בדלתות חוץ

ישנם סוגים שונים של מנעולים לדלתות חוץ, כאשר הנפוץ מבניהם הוא מנעולי פלדלת. מנעולים אלה הם מאסיביים יותר ומורכבים לפענוח בזמן פריצה. מנעולי פלדלת, רב בריח הם מנעולים המתאימים למגוון רחב של דלתות, דלתות מעץ, מפח, פלדה, אלומיניום ברזל ועוד.

ישנם מספר רב מאוד של סוגי מנעולים לדלתות פלדלת, כאשר הדגם הנמכר ביותר הוא דגם מסוג 507. סוג מנעול זה נחשב למנעול חבוי- כלומר מנעול שחבוי באופן מגנטי בתוך הדלת עצמה.

מנעולים חבויים מתאימים גם לדלתות אש. ישנם גם מנעולים מגנטים שאינם בהכרח מתאימים לאש. המנעול הזה מוכוון נעילה גאומטרית כאשר היא יכולה לנעול בו בעת ארבעה כיוונים שונים על ידי הוצאה של שבעה בריחים מכל כיווני הדלת עצמה. ישנם ארבע בריחים מחזית הדלת, אחד מהבריח העליון, עוד אחד מהבריח התחתון ולבסוף ישנו בריח אחד גם בבריח האחורי. 

הבדלים בין מנעולים

ישנו שוני בין הסוגים השונים של המנעולים. אחד השינויים המרכזיים הוא מנעול חבוי עם חריץ מובנה ומנעול ללא חריץ מובנה. השינוי עצמו אינו מתבטא ברמה הפונקציונלית של המנעול, אלא הוא מגיע בשינוי הבסיס של התושבת, שתפקידה להחזיק את הצילינדר עם גלגל שיניים. הגלגל שיניים הוא זה שמזיז את הבריח בעצם בתוך המנעול.

הבסיס עצמו שופה באופן שבו צילינדר עם חריץ מיוחד הוא היחיד שממוקם בחלק התחתון של הצילינדר. הבעיה נוצרת כאשר אין צילינדר עם חריץ מובנה. לעיתים אם יש דלתות עבות מאוד או עם תצורות שונות לא ניתן לשים צילינדר עם חריץ מובנה ולכן צריך להחליף את המנגנון. תחילה חשוב לבדוק שהמנעול החדש הוא אכן מהסוג שיש לו תושבת לחריץ, מדובר בדגם חדש ולכן צריך לשים לב שלא בוחרים במנעול חבוי רב בריחי ישן.

כאשר אין ברירה וחובה להשתמש בצילינדר עם חריץ, צריך לעקור את התושבת החדשה שהותקנה מתוך מסדרון המנעול בעזרת פלייר שפיץ. פעולה זו מצריכה עדינות וזהירות כדי לא לפגוע במנעול עצמו, וכמובן על מנת למנוע פציעה. לאחר שעוקרים את התושבת ניתן יהיה להכניס לתוכה גם צילינדרים ללא החריץ. 

 

 

מחירון החלפת מנעול לדלת חוץ כללי

החלפת מנעול לדלת חוץ מחיר מ-120₪
החלפת מנעול לפלדלת מחיר מ-150₪
החלפת מנעול לדלת זכוכית מחיר מ-150₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
החלפת מנעול לפלדלת

מחפשים החלפת מנעול לפלדלת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול כספת עליון

מחפשים החלפת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול בעסק

מחפשים החלפת מנעול בעסק שלכם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול צילינדר

מחפשים החלפת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול לדלת פנים

מחפשים החלפת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים החלפת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »