החלפת מנעול לדלת פנים

מחפשים החלפת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

המנעול בדלת הזכוכית שלכם עושה בעיות? רוצים לפתור את הצרות האלו אחת ולתמיד? החלפת מנעול לדלת פנים, נועד לסייע לכם לעשות עם זה. בעזרת צוות מיומן ומנוסה, שירות 24/7, כלים מקצועיים וידע – אנחנו כאן כדי לפתור לכם את הבעיה.

 

☑️ החלפת מנעול לדלת פנים מקצועית ובטיחותית.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️שירות מקיף ומקצועי בפריסה ארצית.

☑️ מתמחים בהחלפת מנעול לדלת פנים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת' ללא תקלות.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מהן דלתות פנים?

התקנת דלתות פנים היא שם כולל למנעד רחב של פעילויות מקצועיות. כאשר רוכשים דלת פנים יש חשיבות גדולה לבחור רק דלתות איכותיות שמיוצרות במפעלים גדולים שנחשבים למובילים בתחום בעולם. חשוב לרכוש את הדלתות ממקום שמציע מגוון של דגמים וסוגים של דלתות פנים, ככל שיש היצע גדול יותר כך ניתן להבין את גודל ואיכות המקום. חשוב גם לרכוש את הדלתות שעובדות עם כל מיני חברות בניה וקבלנים מורשים. 

הדרך לקנות נכון

השוק הציבורי מוצף בקבלנים וחברות בנייה שמתמחות בסוגים שונים של בניה יצירתית, בטיחותית ורחבה שמסוגלת לספק את הסחורה בצורה הטובה ביותר. דלת פנים צריכה להיות מותאמת לדרישות והצרכים הפנימיים של הקונים. תחומים כמו צבע, מידה זיגוג ופרזול, הם תנאי בסיס לבחירה במקום שיספק את התנאים הטובים ביותר. דלת פנים היא חלק קריטי והכרחי מהבית, היא מפרידה ומבדילה בין החדרים ולכן היא חייבת להיות בעלת אופי ייחודי וחלק מהקו העיצובי. כמו כן, היא חייבת להיות בטיחותית, קלה לתפעול וידידותית למשתמש. 

סוגי דלתות פנים

בעבר רוב הדלתות היו עשויות מחומרים שהיו חשופים ללחות ולמזיקים, ולכן היו מתקלפות, מתנפחות או נתקעות במהירות. כיום, האיכות של הדלתות השתפרה פלאים ויש היצע רחב של אופציות. אחד מהסוגים הנפוצים לדלתות היא דלת פנים מסוג כוורת. הדלת הזו היא בעצם דלת מעץ, במילוי קרטון המחולק לתאים, ולכן שמה כוורת.

קרטון מסגרת עץ עטוף משני הצדדים בלוחות דיקט או MD, שהוא עץ תעשייתי. ככל שיש יותר צפיפות בין תאי הכוורת, הדלת תהיה מבודדת יותר לרעש ולטמפרטורה, וכמובן גם יקרה יותר, אך חשוב לציין שבאופן כללי דלתות פנים הן יחסית זולות. היתרון של דלת פנים הכוורת הוא שהיא מאוד קלה ולא מכבידה על הצירים של הדלת. זה הופך אותה למותאמת מאוד לחדרי ילדים.

סוג נוסף של דלת פנים הוא דלת פולימר, שהוא חומר פלסטי עמיד לנזקי מים ומזיקים. זאת נחשבת לדלת עדינה יחסית ולכן רצוי להתקין אותה בסביבה שבה אין הרבה טריקת דלתות. הן מאוד מתאימות לחדרי אמבטיה ושירותים ושיטת הנעילה בהן טובה. 

ציפוי או חיפוי דלתות פנים

ציפוי הדלת חשוב ביותר לאיטום ושמירה מפני נזקי רטיבות והשינויים בטמפרטורה שמתקיימים לאורך זמן כמו גם למראה והאסתטיקה. ישנם כמה ציפויים נפוצים: ציפוי למינציה, שהוא ציפוי פלסטיק דש שמוצמד אל לוח הדלת באמצעות חום, ניתן להתייחס אליו כמו לטפט קשיח. הטכניקות למינציה השתכללו רבות מאז המאה העשרים ולכן הוא נהיה איכותי.

בנוסף הוא גם זול ולכן הוא נחשב לסטנדרטי במקרים של דלתות פנים. ישנה אופציה נוספת של צביעה בתנור, שנותנת ציפוי באופן אחיד והוא גם עמיד בפני לחות ומזיקים, מה גם שיש לו היצע צבעים גדול מאוד ולכן הופך את הבחירה בו לבחירה שמכניסה גם עיצוב וגם אלמנטים של חיסכון וביטחון. 

פרזול הדלת 

הידית עצמה חייבת להלום את העיצוב הכללי של הבית, וגם להיות בטקסטורה ומרקם שיהיו נגישים ונוחים לשימוש. ידית הדלת היא דבר שקל להחליף ולכן ניתן להשקיע בה כסף ולא לחשוש להחליף אותה גם בעתיד. לעומת זאת, צירים לדלת פנים הוא עסק מעט יותר מורכב. לרוב הבחירה בין סוגים שונים תהיה בחירה מקצועית.

כמובן שיכולות להיות גם העדפות אסתטיות הקשורות בבחירת צירים, למשל אם בוחרים דלת פנים שתראה בסגנון מודרני אז ניתן יהיה להתאים צירים כבדים ומאסיביים שיהיו בולטים לעין. אם בוחרים בסגנון יותר בכיוון של הייטק, ישתמשו בצירים סמויים שלא נראים לעין כשהדלת סגורה ולכן משרים מראה חלק ונקי. 

מנעול

מנגנון הסגירה והנעילה חייב להיות איכותי והרמטי במידה שתשקף את רמת הפרטיות הנדרשת בחדר הספציפי אליו מתייחסים. ככל שמנגנון סגירה ונעילה יהיה איכותי יותר כך הוא ישמור על הדלת לאורך זמן וגם יוריד דאגות מהקונה. כמובן שגם דברים כמו רעש וחריקת מנעולים הם משהו שחשוב לקחת בחשבון.

כמובן שניתן לבחור את אותו המנעול בכל החדרים, אבל אפשר לבחור במנעולים שונים לחדרים השונים. יכול להיות שיותר יתאים למקום כמו המקלחת מנעול שיהיה חזק ובטוח, בעוד שמנעול במטבח לא חייב להיות הרמטי וטוב, אלא יותר יפה ואסתטי.

כיום ההיצע בשוק הוא רחב ביותר, ויש מגוון מדהים של מנעולים לפי קריטריונים שונים שכוללים בטיחות, עיצוב, מטרת החדר ועוד. המנעול יכול להיות עם מפתח קבוע מבפנים (לשונית פרפר בשמו המקצועי) או מנעול שניתן לפתוח מבחוץ ללא מפתח. לא כדאי לבחור אוטומטית במנעול שמגיע כברירת מחדל עם הדלת שנבחרה, אלא להתאים מנעול לצורך עבורו הדלת נבחרה. 

החלפת מנעול לדלת פנים

מלבד האופציה שהמנעול מקולקל, יש עוד סיבות להחליף מנעול בדלת פנים: כאשר רוצים לשנות את סוג המנעול, ממכאני למגנטי או כאשר מעוניינים להחליף את אופן הנעילה. למשל לשנות למפתח אפס, תפוס-פנוי או מנעול צילינדר.

מנעולים לדלת פנים מחולקים לשני סוגים: מנעול 101 שהוא מנעול מכאני ותיק שהשתמשו בו מאז קום המדינה והוא נחשב לנפוץ מאוד בבניינים שנוסדו בתחילת המאה הקודמת. הסוג השני הוא מנעול מגנטי, שהוא מנעול חדש יחסית המאפשר נעילה שקטה יותר של הדלת. על מנת לעבור ממכאני למגנטי צריך להחליף את המנעול עצמו.

שני סוגי המנעול יכולים לעבוד בכל אחת משלושת דרכי הנעילה, אך כל מנעול יכול להיות מותאם רק לאופן נעילה ספציפי. כלומר אם אנו מעוניינים לעבור לאופן אחר של נעילה חייבים גם להחליף את המנעול כולו. המנעול הנוח ביותר הוא עם מפתח אפס, שזו הדרך הקלאסית. במקרה כזה אין מנעול ייחודי אלא מפתח אוניברסלי, שהוא מותאם לכל הדלתות. 

 

 

יתרונות וחסרונות להחלפת מנעול לדלת פנים

היתרון הראשון הוא המיגון. כאשר מחליפים מנגנון חסם ניתן להשאיר את כל הבריחים היוצאים מהמנגנון: העליון, התחתון והאחורי. היתרון בזה הוא שכאשר מחליפים את הדלת אל מנגנון רב בריחי צריך להוציא את הבריח מהמקום שלו, ואז הדלת תינעל בעזרת ארבעה בריחים שיוצאים מהמנגנון. החיסרון הוא שמדובר בהוצאה כלכלית לא פשוטה, החלפה של מנעול היא לא זולה.

אך כאשר בוחנים את ההשקעה הזו לטווח הארוך ניתן להבין שמדובר בהוצאה קריטית שתוכל לסייע לחסוך הרבה כסף, משום שלא יצטרכו להחליף אותו לאורך זמן. יתרון נוסף הוא המראה החיצוני של הדלת. הסבה של דלת והחלפת הפלטות תייפה את המראה של הדלת הישנה ותשדרג אותה ברמה מאוד גבוהה. 

 

 

מחירון החלפת מנעול לדלת פנים כללי

החלפת מנעול לדלת פנים מחיר מ-150₪
החלפת מנעול לפלדלת מחיר מ-150₪
החלפת מנעול לדלת חוץ מחיר מ-120₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
החלפת מנעול לפלדלת

מחפשים החלפת מנעול לפלדלת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול כספת עליון

מחפשים החלפת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול בעסק

מחפשים החלפת מנעול בעסק שלכם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול צילינדר

מחפשים החלפת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים החלפת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »