החלפת מנעול לדלת רב בריח

מחפשים החלפת מנעול לדלת רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

האם המנעול בדלת הזכוכית שלך גורם לבעיות? רוצים לפתור את הבעיות הללו אחת ולתמיד? החלפת מנעול לדלת רב בריח, מנעול לדלת זכוכית, נועדה לעזור לכם לעשות זאת. בעזרת צוות מיומן ומנוסה, שירות 24/7, כלים מקצועיים וידע – אנחנו כאן כדי לפתור לכם את הבעיה.

 

☑️ החלפת מנעול לדלת רב בריח, מקצועית ובטיחותית.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️ שירות מקיף ומקצועי בפריסה ארצית.

☑️ אנו מתמחים בהחלפת מנעולי דלת רב בריח.

☑️ ביצוע העבודה מא' עד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

על חברת רב בריח

החברה הוקמה בשנת 1973, ומאז היא הפכה לסמל המרכזי בייצוג התעשייה הישראלית, כמו גם לאחד המותגים החזקים והמשפיעים בארץ. המותג מספק מוצרים הקשורים לדלתות, החל מייצור כל סוגי הדלתות ועד אביזרים נלווים, הדרכות מנעולנות ועוד. החברה מתמחה ומייצרת רק בישראל דלתות כניסה, דלתות פנים, דלתות אש, שערים, מוצרי מיגון ועוד.

החברה שמה דגש רב הן על עיצוב והן על עמידות. ישנן קולקציות רבות המתחדשות מדי שנה השואפות להיות מעודכנות במגמות הטכנולוגיות העכשוויות של אותה תקופה. רב בריח נחשבת למפעילת דלתות כניסה הגדולה בישראל תוך זכייה בפרסים על רמת ההגנה והאסתטיקה הגבוהה ביותר. 

סוגי מנעולי דלת רב בריח

החלק החשוב ביותר בכל דלת הוא המנעול, כי יש לו את האחריות הגדולה ביותר לשמור על בטיחות מי שנמצא בבית. חשוב להתקין מנעולים טובים שיחזיקו שנים רבות, ולא יישחקו מהר. יש מגוון רחב מאוד של מנעולים, כי כל חברה רוצה לקחת חלק בייצור של מנגנון אבטחה שעוזר לאנשים להרגיש בטוחים יותר בבית שלהם.

דלתות רב בריח מתאפיינות לרוב כעשויות מאלומיניום וברזל, בהן ניתן למצוא מנעולים נסתרים. ניתן למצוא גם מנעולים צרים במיוחד ומנעולים אופקיים שבהם הצילינדר והידית נמצאים זה לצד זה ולא זה מעל זה. מנעולים רב בריח הם מנעולים שנועלים את הדלת במספר נקודות ולכן משדרגים את רמת האבטחה של הדלת במספר רמות. ככל שיש יותר מנעולים לאותו צילינדר, ישנה אפשרות להיות הרבה יותר מוגנים. הם מתאימים לדלתות עץ וגם לדלתות פלדה. 

עיצוב ואסתטיקה – החלפת מנעול לדלת רב בריח

חשוב ביותר לבחור מנעולן שיודע לבצע את העבודה בצורה מקצועית, וידע להתאים את המנעול הנכון לדלת הנכונה. יחד עם זאת, חשוב גם לשמור על תחושת עיצוב ואסתטיקה. ביטחון ותחושת הגנה אינם סותרים את החשיבות של אווירה נעימה בבית. חשוב לדעת לשלב סוגי מנעולי דלתות בצורה כזו שיהיה חיבור נכון בין החומרים (לא להכניס מנעול שצריך להבריג לדלת זכוכית למשל), אבל אפשר גם לבחון את היבט עיצובי של הבחירה. 

האם אפשר לרוץ ולהשאיר את המפתח בבית?

חברת רב בריח ארגנה סקר שבדק ומצא שרוב הישראלים אוהבים לעשות ספורט, אבל גם אוהבים להיות קלילים ולא עם משקל כבד עליהם. הם ניסו למצוא פתרון לבעיית נשיאת המפתחות עימם, וסקר שנערך בקרב עשרים וחמישה חובבי ריצה גילה שהם מאוד רוצים לוותר על המפתחות בזמן הריצה. כמענה לכך המציאה החברה צילינדר חדש ומתקדם בשם LOCKAPP המותקן בכל הדלתות המעוצבות של החברה, מעיצוב סטנדרטי ועד לעיצוב גבוה, והכל ללא עלות נוספת.

המערכת החדשה היא מערכת מתקדמת, פשוטה וידידותית, הנשלטת מכל טלפון חכם, ללא צורך במפתח. המערכת היא ברמת האבטחה הגבוהה ביותר, והיא מגיעה עם הצילינדר המאובטח ביותר במדינת ישראל. התקנת הצילינדר החדש בדלת הכניסה תאפשר נעילה ופתיחה באמצעות הטלפון הנייד, כל עוד נעשה שימוש באפליקציה.

זה אומר שאין צורך במפתח פיזי בכלל. המערכת מספקת רמת אבטחה גבוהה, ומגיעה עם חמישה מפתחות הניתנים לשכפול באמצעות כרטיס המסופק על ידי החברה בלבד.

הצילינדר מופעל על ידי מערכת בלוטות', והוא קיים מסוללה הדורשת טעינה רק לעיתים רחוקות מאוד. ניתן כמובן לשדרג את המערכת למערכת ביומטרית כוללת והתקציב נמוך מאוד בהשוואה לתחרות בשוק כיום. שדרוג זה יוסיף אפשרות להתחבר באמצעות טביעת אצבע. בניגוד למערכות הקיימות היום, לא ניתן לדעת שתוכנה זו מותקנת בצילינדר ולכן עלולה להקשות על הגנבים.

כלומר, מעצם העובדה שאין זיהוי חיצוני, אין דרך לדעת שהוא מותקן בדלת. בנוסף לאפליקציה, ובהתחשב באוכלוסייה המבוגרת שאולי לא לכולם יש את היכולת להשתמש בטלפון חכם, יש תוספת של שלט רחוק. השלט עצמו דומה לשלט לרכב והוא מסופק כמובן ללא תוספת תשלום, כך שמי שחושש מהאפליקציה יכול לפתוח את הדלת בקלות באמצעות השלט. 

מהו תהליך מחודש

מפתח חדש הוא הליך שנעשה על ידי מנעולן, כאשר הוא בעצם מבצע שינויים בצילינדר של המנעול וכך מתאים אותו למפתח חדש. בסיום התהליך המפתח החדש שהכין המנעולן יוכל לפתוח את הדלת. המפתח מחדש מתרחש בדרך כלל כאשר בעל הנכס חושש שלאנשים לא רצויים תהיה גישה למפתחות הנכס. כדי שלא יוכל לפרוץ אבל גם לא יצטרך להחליף את כל המנעול, הומצאו שירותי מפתח מחדש.

המפתח הומצא על ידי מנעולן אמריקאי מניו ג'רזי, בסוף המאה התשע עשרה. באמצע שנות החמישים של המאה הבאה, היו כמה אנשים שרשמו פטנט על מנעול עם סיכות שניתן להסיר ולהחליף. אותו פטנט היה הבסיס בשנים מאוחרות יותר למנעול קומבינציה.

איך בוחרים דלת טובה בתהליך החלפת מנעול לדלת רב בריח

דלת טובה היא דלת שעומדת בכל הקריטריונים החשובים לאדם, כלומר לפי אורח החיים בו חיים בני הבית. חשוב לבחון איזו דלת כניסה מבודדת יותר, מצד אחד דלתות מתכת שיפרו בידוד תרמי ואקוסטי, אך מצד שני דלתות עץ יוצרות תחושה של בית. לכן חשוב להבין איזו אווירה אתם רוצים ליצור בבית.

גם בחינת קטגוריית האבטחה חשובה. דלת פלדה מציעה לרוב עמידות גבוהה יותר במקרים של חדירה או פריצה מאשר דלתות עץ. בכל הנוגע לעמידות הדלת, העץ, כחומר טבעי, יהיה רגיש יותר ולכן מורכב יותר לעבודה בסביבת מגורים משתנה. דלת אלומיניום מציגה עמידות וגם שומרת על מראה חדש לשנים רבות. 

לסיכום, התייעצו עם איש מקצוע לפני בחירת דלת והתקנת מנעול!

 

 

מחירון החלפת מנעול לדלת רב בריח כללית

החלפת מנעול לדלת רב בריח מחיר החל מ-200 שקל
החלפת מנעול למנעול מחיר החל מ-150 שקל
החלפת מנעול לדלת החיצונית מחיר החל מ-120 שקל

 

מה היה לנו עד עכשיו?
החלפת מנעול לפלדלת

מחפשים החלפת מנעול לפלדלת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול כספת עליון

מחפשים החלפת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול בעסק

מחפשים החלפת מנעול בעסק שלכם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול צילינדר

מחפשים החלפת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול לדלת פנים

מחפשים החלפת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים החלפת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »