החלפת מנעול לדלת שריונית חסם

מחפשים החלפת מנעול לדלת שריונית חסם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

המנעול בדלת הזכוכית שלכם עושה בעיות? רוצים לפתור את הצרות האלו אחת ולתמיד? החלפת מנעול לדלת שריונית חסם, נועד לסייע לכם לעשות עם זה. בעזרת צוות מיומן ומנוסה, שירות 24/7, כלים מקצועיים וידע – אנחנו כאן כדי לפתור לכם את הבעיה.

 

☑️ החלפת מנעול לדלת שריונית חסם מקצועית ובטיחותית.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️שירות מקיף ומקצועי בפריסה ארצית.

☑️ מתמחים בהחלפת מנעול לדלת שריונית חסם.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת' ללא תקלות.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

הפער בין ביטחון לעיצוב

פעם, הדלת הייתה שחקנית מפתח מרכזית בביטחון לשאר דיירי הבית. לכולם היו את אותם הסגנונות של דלתות מעץ שרק סימנו שזו היא הכניסה ודרכה ניתן להיכנס. הדגש על העיצוב לא היה חלק מרכזי מהבחירות. אבל כיום יותר ויותר מחקרים הראו שלאנשים מאוד אכפת שהבית שלהם יהיה גם עם חוש אופנתי משובח ולכן ייצרו דלתות שגם יהיו מוגנות ובעלות חוזק, איכות ורמת בידוד גבוהה גם בעיצובים מפוארים. 

כיצד בוחרים דלת?

דלת כניסה שנבנתה כמו שצריך צריכה להיות בעלת שני מסרים: מצד אחד היא אמורה להיות מסבירת פנים ונעימה אך מצד שני גם אמורה לשדר מסר ברור שהכניסה אינה מותרת למי שאינו רצוי. בשביל לבחור דלת, חשוב להכיר את תהליך הייצור שהיא עברה. כל דלת התחילה כיריעת פח שעבר תהליך חיתוך וכיפוף ואז תהליך חימום וריתוך עד שנהפך לכדי דלת.

כמובן שפנים הדלת מורכב ומלא בחומרים שונים ובשיטות רבות המשפיעות ומייצרות את החוזק של הדלת על מנת שתהיה בטוחה ככל שניתן. תהליך הייצור של דלת איכותית צריכה לכלול חומרים איכותיים, ולכן רצוי להזריק חומר איטום בשם פוליארטין מוקצף. חומר זה הוא חומר דו רכיבי קל ובעל יכולת בידוד תרמית ואקוסטית מעולה. בזכות היתרונות שלו, דלת יכולה להחזיק במשך מספר רב מאוד של שנים, כאשר החוזק ויכולת המיגון שלה נשארות איתנות. 

סוגי מנעולים

ישנם הרבה סוגי מנעולים, אחד המרכזיים בהם הוא מנעול אלקטרו מגנטי. הוא מופעל על ידי כוח חשמל במתח נמוך והוא מיועד להתקנה בדלתות שדורשות התקן מנעול אלקטרו מגנטי. המבנה של המנעול הוא שהוא בנוי משני חלקים, כאשר החלק הגדול הוא החלק שעובר דרך החשמל כדי ליצור את השדה המגנטי שיוצר את הכוח המגנטי. החלק השני שמוגדר כנגדי הוא החלק שאמור להימשך בחוזקה לחלק הראשון ועל ידי כך לנעול אל הדלת.

הכוח של המגנט נמדד בליברות, על אף שעדיף להשתמש בקילוגרם. יש לציין שכאשר מודדים כוח בדלת לא מודדים כמה היא שוקלת פיזית אלא את הכוח הפוטנציאלי שיכול להתממש כאשר מישהו ינסה לדחוף את הדלת בעוצמה ולהתגבר על פעולת המגנט בניסיון לפתוח את הדלת. המנעול עצמו מתאים יותר לנעילת מגירות או ארוניות קטנות. נעילה של דלת אש אמורה להחזיק את הדלתות במצב פתוח. המנעול עצמו יכול להיות ברמת חוזק של 60 או 70 קילו. 

דרך פעולה

הפעולה עצמה של המנעול מתרחשת באופן בו המנעול מקבל פקודות חשמליות על ניתוק או כיבוי ולכן חשוב ללמוד על שיטות הפעולה החשמליות שישנן במנעולים האלו. השיטה הידועה יותר היא כאשר מתרחש מצב של normally open, בשיטה הזו המנעול תמיד עובד.

בשביל לשחרר אותו רצוי לנתק את זרם החשמל מהמנעול, ואז את האחיזה שלו מלמטה. שיטה זו נצרכת בעיקר בשביל עניינת בטיחות. מאחר ומנעולים אלקטרומגנטיים מוקנים בעיקר בדלתות של מבנים ציבוריים, יש חשש גדול שתהיה הפסקת חשמל ולכן חשוב שתהיה גם אופציה חלופית לרגעים בהם יכול להיות מצב שאין חשמל. 

דלת שריונית חסם

דלתות שריוניות חסם הן בעלות מנגנונים ייחודים מדלתות אחרות שיש כיום בשוק. הן חזקות יותר, חכמות יותר ובעלות יכולת להאריך חיים לכדי שנים רבות. קשה יותר לפרוץ אותן, והן עמידות בפני אסונות טבע ואסונות בידי אדם. כיום משתמשים בדלת שריונית חסם באופן רחב, בעיקר במשרדים וחברות ממשלתיות שזקוקות לעמידות ומיגון ברמה מקסימלית.

כמובן שהעיצוב, שהוא חלק בלתי נפרד מכל בחירה של אדריכל או מהנדס בניין כאשר הם נדרשים להחליט על איזה דלת הם מעוניינים שתהיה במבנה שהם מעצבים, משחקת תפקיד מרכזי בדלתות אלה גם כן. מחקרים הראו שמהנדסי בניין אשר מעצבים מבנים גדולים בעלי מספר קומות יעדיפו להשתמש בדלת שריונית חסם כדי שתוכל לשמש לשנים ארוכות ובנוסף יוכלו לספק מקסימום הגנה. 

החלפת מנעול לשריונית חסם

על אף שהדלתות האלה הן חזקות ויציבות, לעיתים גם בהן המנעול מתקלקל, ולכן צריך להחליף מנעול. מדובר בתהליך לא פשוט אך גם אפשרי. חשוב מאוד לבקש את שירותיו של מנעולן מוסמך שכן צריך לרוב להחליף את המנגנון הישן במנעול. תהליך ההסבה של הדלת הקיימת למצב שבו יהיה אפשר להתקין בה מנגנון רב בריח סטנדרטי הוא תהליך שמצריך ידע.

התאמה של המנגנון החדש דורש מיקום מחדש של אותו המנגנון. לרוב ניתן להיעזר בקידוח חורים חדשים לאותה הדלת, ולכן צריך להתאים א הכניסה של הבריחים ושל הלשונית למשקוף. יחד עם זאת, צריך גם להתאים פלטות חדשות, שהן אותם הכיסויים שמולבשים על הדלת מאחורי הצילינדר. מדובר בעבודה מורכבת למדי, שמצריכה עבודה מדויקת להפליא שמחייבת מיומנות מאוד גבוה ולכן מנעולן מוסמך שמכיר את סוג הדלת שריונית חסם יוכל לסייע לאמוד את הבעיה ולפתור אותה במדויק. 

יתרונות וחסרונות להחלפת מנעול

היתרון הראשון הוא המיגון. כאשר מחליפים מנגנון חסם ניתן להשאיר את כל הבריחים היוצאים מהמנגנון: העליון, התחתון והאחורי. היתרון בזה הוא שכאשר מחליפים את הדלת אל מנגנון רב בריחי צריך להוציא את הבריח מהמקום שלו, ואז הדלת תינעל בעזרת ארבעה בריחים שיוצאים מהמנגנון. החיסרון הוא שמדובר בהוצאה כלכלית לא פשוטה, החלפה של מנעול היא לא זולה.

אך כאשר בוחנים את ההשקעה הזו לטווח הארוך ניתן להבין שמדובר בהוצאה קריטית שתוכל לסייע לחסוך הרבה כסף, משום שלא יצטרכו להחליף אותו לאורך זמן. יתרון נוסף הוא המראה החיצוני של הדלת. הסבה של דלת והחלפת הפלטות תייפה את המראה של הדלת הישנה ותשדרג אותה ברמה מאוד גבוהה. 

 

 

מחירון החלפת מנעול לדלת שריונית חסם כללי

החלפת מנעול לדלת שריונית חסם מחיר מ-200₪
החלפת מנעול לפלדלת מחיר מ-150₪
החלפת מנעול לדלת חוץ מחיר מ-120₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
החלפת מנעול לפלדלת

מחפשים החלפת מנעול לפלדלת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול כספת עליון

מחפשים החלפת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול בעסק

מחפשים החלפת מנעול בעסק שלכם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול צילינדר

מחפשים החלפת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול לדלת פנים

מחפשים החלפת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים החלפת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »