החלפת מנעול לפלדלת

מחפשים החלפת מנעול לפלדלת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

רק מסיבוב מהיר בכל שכונה שהיא, ניתן להיווכח כי השימוש בדלתות פלדלת הפך להיות נפוץ מאוד, בייחוד בתור דלתות חוץ. הדבר אינו מפתיע במיוחד, הרי המנעולים בדלתות אלה נחשבים מורכבים יותר מהמנעול המצוי ובעקבות זאת הסיכוי לפריצה נמוך יותר. אך על מנת לשמור על הסיכויים הנמוכים לפריצה יש לוודא כי המנעול אכן תקין. בכל מקרה מומלץ להשתמש בשירות החלפת מנעול לפלדלת מידי כמה שנים. החלפת מנעול לפלדת אינה חייבת להיות פרוצדורה מסובכת. בין אם אתם מעוניינים לשכור את שירותיהם של בעלי מקצוע ובין אם תבחרו לעשות זאת בעצמכם, המשיכו לקרוא על מנת לקבל את הידע הדרוש לכם לפני יציאתכם לתהליך החלפת מנעול לדלת פלדלת.

☑️ החלפת מנעול לפלדלת מקצועית ובטיחותית.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בהחלפת מנעול לפלדלת.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מהו מנעול פלדלת ומה מיוחד בו?

דלתות הפלדלת מוכרות מאוד לכל אחד. כמעט כל משפחה שבונה בית חדש בוחרת לעצמה דלתות פלדלת, לפחות עבור דלת הכניסה. גם עבור שוכרי הדירות סוג הדלת הינו קריטריון חשוב בבחירת הדירה. מעבר לפלדה החזקה ממנה עשויה הדלת, הפלדלת ידועה במנעול המורכב שמתלווה אליה שהייחודי לכל דלת. המנעול המדובר הוא מסוג שנקרא צילינדר.

המנעול בנוי על מנגנון גלילי כך שהסיבוב של הגליל משפיע על הנעילה והפתיחה של המנעול. פעולת הסיבוב לא תוכל להתבצע סתם כך. האמצעי לסיבוב הגליל הוא כמובן המפתח. אך לא כל מפתח יוכל לעשות את העבודה, לכל צילינדר יש רצף שקעים ובליטות שייחודי רק לו ורק המפתח התואם שלו יוכל להיצמד לבליטות והחריצים ולגרום לסיבוב הגליל.

המבנה המורכב והייחודי של מנעול הצילינדר הוא זה שנותן את היתרון לפלדלת מכיוון שהוא מבטיח את הסיכון המינימלי לפריצה.

 

 

מתי צריך החלפת מנעול?

היתרונות של הפלדלת והמנעול שלה הם ברורים, אך על מנת שתוכלו לשמור על הרלוונטיות שלהם יש לוודא כי בכל עת המנעול אכן עובד כנדרש. דרישת החלפת מנעול לפלדלת עלולה לצוץ בכל מיני הקשרים ולעיתים באופן בלתי צפוי. הסיבה הברורה מאליה והמוכרת ביותר היא במקרה של איבוד המפתחות.

גם אם גיליתם אחריות ודאגתם לשכפל את המפתח מבעוד מועד, אין סיבה שתרצו שמפתח ביתכם יסתובב לו במקומות זרים. על כן ליתר ביטחון ראוי להחליף את המנעול והמפתח לחלוטין. אירוע נוסף שיכול לקרות וידרוש החלפת מנעול לפלדלת הוא אם המפתח עצמו נשבר בתוך המנעול. אם דבר כזה קורה אפילו המפתחות החלופיים שדאגתם להם מראש לא יוכלו להושיעכם ותהיו חייבים להחליף את המנעול במלואו.

מקרה נוסף, שייחודי לדלתות פלדלת הוא במקרה שהצילינדר נהרס. כאמור, צילינדר הוא סוג המנעול שנמצא בתוך פלדלת. לפעמים הצילינדר עצמו מפסיק לעבוד, תדעו שהצילינדר כבר לא במיטבו כשתשימו לב שתפעול המנעול דורש כוח רב מהרגיל, כלומר, שהמפתח כבר לא ממש תואם לגליל.

הסיבה לכך היא שכל המנגנון נשחק, הבליטות והשקעים כבר אינם מוגדרים מספיק ולכן המפתח כבר אינו מתאים בדיוק. אם המפתח אינו תואם בדיוק לצילינדר הוא לא יוכל להיתפס עליו ולגרום לסיבוב הגליל. במקרה כזה, כשהצילינדר הוא הבעייתי, יש אפשרות להחליף רק את הצילינדר עצמו במקום את כל הדלת.

 

 

מהי העלות של החלפת מנעול?

החלפת מנעול לפלדלת אינה דבר מסובך בהכרח ועל כן המחיר אינו גבוה מאוד ועומד על מספר מאות. כמובן שהמחיר ישתנה בהתאם לכל סיטואציה. לדוגמא, אם נתקעתם מחוץ לבית בשעת לילה מאוחרת ואתם צריכים בדחיפות החלפה של המנעול. הזעקת מנעולן למקום הינה אפשרית אך התשלום יעלה בהתאם, כמובן שבמקרים דחופים אלה התשלום יהיה בלתי נמנע.

אמנם, החלפת מנעול לא מחייבת בעל מקצוע אך לעיתים נעדיף שאדם עם ידע רחב בסוגי המנעולים יבצע את הפעולה בצורה מקצועית ומהירה במקום להסתמך על החוש הטכני שייתכן ואנחנו לוקים בו בחסר. הדבר נכון בייחוד אם מדובר במקרים דחופים וכשמדובר במנעול פלדלת שנחשב מנעול מורכב יותר.

 

 

החלפת מנעול באופן עצמאי

אם תרצו לחסוך כמה מאות שקלים או אם אתם רוצים לאתגר את עצמכם עם התנסות חדשה, אתם יכולים לבחור לבצע את החלפת המנעול בעצמכם. הצעד הראשון הוא כמובן לקנות את הצילינדר החדש. ניתן לעשות זאת בכל חנות כלים ואביזרים לבית. מעבר לצילינדר עצמו יש לוודא כי ברשותכם כלי עבודה בסיסיים איתם תוכלו לבצע את ההחלפה עצמה.

אתם תצטרכו שיהיו ברשותכם מפתח אלן, מברג פיליפס ו-TSL.השיטה להחלפת המנעול בנויה ממספר שלבים. ראשית, יש לשחרר את הבורג מאחורי הידית של הדלת ולשלוף את הידית החוצה.

לאחר מכן, יש לפרק את הברגים מסביב למנעול, להוציא את הפלטה ומיד לאחר מכן לשלוף את מגן הצילינדר. כעת, יש לשחרר את הבורג שמחזיק את הצילינדר ולשלוף אותו החוצה ולהכניס במקומו את הצילינדר החדש.

כדי להרכיב את המנעול מחדש, חברו את כל החלקים שהוצאתם. שימו לב שהסדר החיבור הוא הפוך מסדר ההוצאה. לאחר שביצעתם את כל הפעולות האלה כדאי לוודא שהדלת נפתחת ונסגרת כמו שצריך ואין צורך לחזור ולתקן את אחד השלבים.

 

 

מנעול מקורי בלבד!

בין אם תבחרו לקחת איש מקצוע ובין אם תבחרו לבצע את ההחלפה בעצמכם, ראוי שתוודאו כי המנעול החדש של הפלדלת הוא מנעול מקורי. מנעולים אלה יעבדו בצורה הטובה ביותר עם סוג הדלת שברשותכם ואף תעניק לכם אחריות על המוצר.

שימו לב שאם תבחרו להחליף את המנעול בעצמכם, האחריות הזו עלולה להתבטל בכל זאת. נוסף למקוריות המוצר, יש דבר נוסף שכדאי שתבדקו למול בעל המקצוע או לפני הרכישה העצמאית שלכם. הצילינדר שלכם צריך להיות מוגן מפני פריצה שקטה, כלומר, שלא יהיה ניתן לפריצה בעזרת כלי דגדוג פשוט שניתן לקנות באינטרנט.

 

 

מחירון החלפת מנעול לפלדלת כללי

החלפת מנעול לפלדלת מחיר מ-150₪
החלפת מנעול לדלת חוץ מחיר מ-120₪
החלפת מנעול לדלת רב בריח מחיר מ-200₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
החלפת מנעול כספת עליון

מחפשים החלפת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול בעסק

מחפשים החלפת מנעול בעסק שלכם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול צילינדר

מחפשים החלפת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול לדלת פנים

מחפשים החלפת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים החלפת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »