החלפת מנעול צילינדר

מחפשים החלפת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

מנעול הצילינדר הוא אחד מהמנעולים הנפוצים ביותר בעולם. זהו מנעול שבנוי על רעיון של צילינדר (=גליל) שבאמצעותו מתבצע סיבוב של המנעול, מה שמביא לפתיחתו. הצילינדר מוחזק על ידי מנגנון נעילה. בלי המפתח שמזיז את הפינים הצילינדר לא יכול להסתובב. יתרה מכך, ניתן לייצר עבור מנעול זה מפתח ראשי (נקרא גם מפתח מאסטר) שיכול לפתוח מספר סוגים שונים של צילינדר. החלפת מנעול צילינדר היא עבודה עדינה שמצריכה איש מקצוע מנוסה. אנחנו כאן בשבילכם.

☑️ החלפת מנעול צילינדר מקצועית ובטיחותית.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️שירות מקיף ומקצועי בפריסה ארצית.

☑️ מתמחים בהחלפת מנעול צילינדר.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

סוגי הצילינדר

קיימים סוגים רבים ומגוונים של מנעולי צילינדר כמו:

  • מנעולי תלייה
  • מנעולי דלתות
  • רב בריח

 

סוג המנעול והבטיחות שלו נקבעים על פי המנגנון שמניע את הצילינדר.

מנגנון הפינים, מנגנון נפוץ ביותר במנעולי צילינדר, הוא אחד מהמנגנונים המוכרים והישנים ביותר בעולם. המנגנון הראשון אותר במצרים העתיקה וההערכות קובעות כי נוצר לפני ארבעת אלפים שנה. עקרון המנגנון הוא כזה: מפתח בעל זיזים ובליטות מאפשרים להזיז את הפינים, מה שמאפשר את הפתיחה של המנעול עצמו.

אפשר לסדר את הפינים בקו ישר או במעגל – כתוצאה מכך משתנה צורת המפתח שפותח את מנעול הצילינדר. מנגנון הקומבינציה בנוי על פי סיבוב דסקיות שעליהן נחרטים מספרים או לחילופין אותיות.

אך ורק בחירה בצירוף הנכון תאפשר את שחרור הפינים הנעולים. מנגנון מחורץ לעומת זאת בנוי על ידי בליטות שלא מאפשרות למפתח להסתובב אלא אם יש לו את השקעים הנכונים שמאפשרים את פתיחתו. במנעולי תלייה רבים, לצד פתח הכניסה של המפתח, ישנו נקב דק שמשמש לשימון המנעול כמו גם לניקוז המים והלכלוך שעלולים להצטבר בתוכו.

כאשר מדובר על נעילת הדלת סדר הפעולות הוא כזה: המפתח מוכנס לתוך הצילינדר שגורם למנעול להכניס את הבריח לתוך הדלת.

החלפת מנעול צילינדר – למה בעצם צריך להחליף מנעול?

בעולם מתוקן לא היה שום צורך לנעול את הדלת. אך לצערנו זה לא העולם בו אנו חיים ועל כן קיים צורך אמתי והכרחי לנעול את הדלת. לעיתים גם הנעילה כבר אינה מספיקה ועל כן יש להיעזר באמצעים נוספים שיגנו עלינו ועל היקר לנו. 

אחת השיטות המוכרות של גנבים היא שבירה של הצילינדר. זו אחת משיטות הפעולה הידועות ביותר של פריצה. פריצה זו מכונה פריצה שקטה.

ישנם שני גורמים עיקריים שמשפיעים על הפריצה השקטה:

  1. לא כל הגנבים או הפורצים מסוגלים לבצע פריצה שקטה. זוהי פריצה מתוחכמת למדי ולא כל אדם מסוגל לבצע אותה באופן כזה שלא ישמו אליו לבד ומיד יזמינו לו משטרה.
  2. ישנם צילינדרים מתוחכמים ביותר שמאד קשה על גבול הבלתי אפשרי, לפרוץ אותם בפריצה שקטה. בזכות ההרכב המסובך של הפינים של מנעול הצילינדר נוצר קושי עבור מי שינסה לפרוץ אותו. לכן, כשמחליפים מנעול צילינדר, מומלץ להחליף למנעול צילינדר מתקדם מתוחכם שמותקן על ידי מנעולן מקצועי, אמין ומוסמך. 

הצילינדר – איך מחליפים אותו ובכך מונעים פריצות!

במידה והפורץ מראש מוותר על ביצוע של פריצה שקטה הוא הנראה ייגש אל המפתח. היות ולמפתח יש מאות אלפי קומבינציות, חיתוכים וצורות עדיין לא המציאו לפורץ יהיה קשה ביותר לבצענ את הפריצה כך. בשלב הזה נכנס אל התמונה הצילינדר עצמו.

החשוד המידי כחוליה החלשה הוא הצילינדר שכן הוא המקור לכל הבעיות של הגנב או הפורץ . במידה ןהוא יצליח לסובב את הלשונית או הגלגל שנמצאים בתוך הצילינדר, יופעל הבריח שנמצא בתוך המנעול מה שיגרום לסיוט הגדול ביותר שלנו – הדלת תיפתח.

היות ולכל דלת קיים צילינדר מתאים, נדון על מהי החולשה העיקרית של הצילינדר. החולשה כמובן משתנה בהתאם לסוג הצילינדר והדלת.

שבירת גוף הצילינדר – הסכנה הגדולה ביותר

שבירת גוף הצילינדר היא הפריצה הנפוצה והפופולרית ביותר בקרב גנבים ופורצים מפני שמדובר בפריצה שאינה דורשת תחכום או לחילופין הבאה של כלים מורכבים ומיוחדים. כל מה שצריך עבור פריצה מהסוג הזה הוא מפתח שוודי טוב או ג'אפקה. 

איך נתמודד עם סכנה זו?

ישנם שלושה פתרונות איכותיים וטובים שיגרמו למנוע את הסכנה הזו:

  1. הפתרון הפשוט והיעיל ביותר הוא לוודא שגוף הצילינדר אינו בולט מן הצד החיצוני שלו. כלומר שיהיה בקו אפס עם קו הדלת. דבר זה מונע מהפורץ אחיזה בצורה כלשהי בצילינדר עצמו ומפחית משמעותית את הסיכוי להצלחת הפריצה של הצילינדר.
  1. התקנה של רוזטות ביטחון. רוזטות הביטחון גורמות לכך שגוף הצילינדר עצמו יהיה בקו אחד וישיר עם הקצה של הרוזטה, כך למעשה מתווסף מקדם הגנה מפני קדיחה בגוף הצילינדר שתביא לשבירתו. 
  1. הפתרון המומלץ ביותר הוא כמובן להיעזר בשירותיו של מנעולן מקצועי עבור החלפה של מנעול הצילינדר. ברגע שניעזר במנעולן מוסמך ומורשה עבור החלפה של מנעול הצילינדר נפחית באופן דרסטי ומשמעותי את הסיכוי לפריצה. הרי מנעולן מקצועי יודע את העבודה ברמה הגבוהה ביותר והחלפה של הצילינדר היא עניין מורכב ביותר. ברגע שאנחנו מדברים על הביטחון האישי שלנו, הביטחון של היקרים לנו והביטחון של חפצי הערך שלנו, לא נוכל להתפשר ונהיה חייבים התקנה איכותית ומקצועית של מנעול צילינדר מתוחכם. 

החלפת מנעול צילינדר – למה זה חשוב?

הכל מקום בו המצב מורכב, נהיה חייבים להיעזר בכל אמצעי הבטיחות וההגנה האפשריים. לכן, כשנרצה להחליף את מנעול הצילינדר שלנו נהיה חייבים לקרוא לאיש מקצוע בדמות מנעולן אמין ומיומן שיבצע עבורנו את העבודה. החלפה של צילינדר הוא מהלך מורכב שדורש יכולות טכניות גבוהות ועל כן לא נסתכן בלעשות זאת בעצמו ולגרום נזק בלתי הפיך או גרוע מכך, נסכן את יקירנו ואהובנו.

 

 

מחירון החלפת מנעול צילינדר כללי

החלפת מנעול צילינדר מחיר מ-100₪
החלפת מנעול לפלדלת מחיר מ-150₪
החלפת מנעול לפנים מחיר מ-100₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
החלפת מנעול לפלדלת

מחפשים החלפת מנעול לפלדלת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול כספת עליון

מחפשים החלפת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול בעסק

מחפשים החלפת מנעול בעסק שלכם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
החלפת מנעול לדלת פנים

מחפשים החלפת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים החלפת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, אלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה באיכות הקפדנית של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »