החלפת צילינדר לדלת רשפים

מחפשים החלפת צילינדר לדלת רשפים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

החלפת צילינדר היא פעולה פשוטה ביותר והיא יכולה להיעשות גם בלי לעשות נזק מיותר לדלת ולמנגנון הנעילה. כשמדובר בדלת רשפים הדבר האחרון שהייתם רוצים שיקרה לה זה נזק, גם אם הקוסמטי והשטחי ביותר שיש מאחר וזוהי דלת יקרה, דקורטיבית ובאופן חד משמעי סוג הדלתות החזקות והאמינות ביותר שיש בשוק הביתי, הממסדי והציבורי. בשביל להחליף צילינדר לדלת רשפים יש למצוא את המנעולן הטוב ביותר שתוכלו למצוא שירכיב לכם את הצילינדר בלי נזקים מיותרים ובלי שימוש בכלים פולשניים וחודרניים – לשם כך, ועל מנת שתוכלו לבוא מוכנים לשיחת הטלפון הגורלית הזו כדאי שתעשו כמה פרטים מאוד חשובים כגון אילו כלים נדרשים להחלפת צילינדר לדלת רשפים, מהן הפעולות להחלפת צילינדר בדלת רשפים, למה לבחור בדלת רשפים ואיך בוחרים את המנעולן הטוב ביותר.

 

☑️ החלפת צילינדר לדלת רשפים מקצועית ובטיחותית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בהחלפת צילינדר לדלת רשפים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

החלפת צילינדר לדלת רשפים – הכלים

על מנת להחליף צילינדר לדלת רשפים יש צורך בסט כלים די רחב שאת רובו ניתן למצוא בארגז הכלים שבביתכם או בבית הוריכם (איפשהו שם באחד המחסנים זרוק ארגז הכלים מלפני שלושים שנה שאף אחד לא משתמש בו). אז מהם הכללים שבהם יש צורך להשתמש בכדי להחליף את הצילינדר בדלת הרשפים שבביתכם:

  1. מברג פיליפס – מברג פיליפס יעשה את רוב העבודה, נסו לבחור אחד ארוך שבמידה ותצטרכו להחליף מנגנון נעילה תוכלו לעשות זאת בלי להחליף מברג בכל פעם.
  2. מברג שטוח – אמנם לא הכי שמיש אך גם לט יש תפקיד בפתיחת וסגירת הברגים המהדקים את הצילינדר למקומו.
  3. מכרסם – המכרסם נועד לכרסם ולאכול את הצילינדר, משתמשים בו בעזרת מברגה בצידה וצריך להיפתר לגמרי מהצילינדר הקיים בדלת ואין דרך להוציאו אחרת
  4. מברג אלם – מברג האלם פותח לרוב את הבורג המהדק את הידית לעצמה ומונע ממנה להתנדנד על מקומה.
  5. מפתח TSL 13 או 10 – מפתח זה נועד לפתוח אומים המחוברים לברגים בדלת אשר אוטמים את הצילינדר עם מגן צילינדר. מפתח אלו אמנם אינם נמצאים בכל אחד מארגזי הכלים אך בארגז הכלים של כל פורץ הם נמצאים שם דרך קבע.

 

 

החלפת צילינדר לדלת רשפים – הפעולות

דלת רשפים היא דלת איתנה, חזקה ומאובטחת היטב על ידי טובי מנגנוני הנעילה הקיימים אך הצילינדר שלה פשוט להחלפה כמו בכל דלת קיימת. נעבור על כל השלבים להסרה והחלפת הצילינדר וכך נבין טוב יותר את פעולותיהם של פורצי דלתות מוסמכים. יש לזכור שהחלפת הצילינדר יכולה להיעשות רק במידה ויש מפתח שמשחרר את הנעילה, במידה ואין מפתח יש צורך בנקיטת אמצעים נוספים.

 

החלפת צילינדר לדלת רשפים דרך שחרור הידית

דבר ראשון מסירים את הידית, לא מכיוון שהיא משחקת תפקיד בהחלפת הצילינדר אלא מכיוון והיא שומרת על הפלטה של הצילינדר להיות מהודקת אל הדלת. את הבורג שעל הידית משחררים בעזרת מברג אלם סטנדרטי ולאחר שמסיימים מסירים את הידית משני הצדדים שלה.

 

הסרת הפלטה

בעזרת מברג שטוח מוציאים את הברגים ומסירים את הפלטה השומרת על החלקים הפנימיים של מנגנון הנעילה ואוטמת את הידית והצילינדר. לאחר מכן מסירים את הפלטה בחוזקה אך בעדינות שלא לעקם או לשבור אותה וחושפים את הצילינדר הממוגן במגן צילינדר.

 

הוצאת מגן צילינדר והסרת הצילינדר

אחרי שחושפים את מגן הצילינדר מבריגים החוצה את שני האומים במחזיקים אותו בעזרת מפתח הTSL. לאחר מכן מסובבים את המפתח בתור הצילינדר ומוודאים שהנעילה משוחררת והצילינדר לא נחסם על ידי הלשון שלו. אחרי שמוציאים את הצילינדר מחליפים אותו באחד אחר וחוזרים על כל הפעולות מהסוף להתחלה.

 

במקרה ואין מפתח

במקרה ואין מפתח צריך קודם כל לכרסם את הצילינדר, מה שיוציא אותו מכלל שימוש, ואחרי שחושפים את החלק הפנימי של מנגנון הנעילה משחררים אותו ידנית בעזרת מברג ולאחר שפותחים את הדלת יש לבצע את כל הפעולות מעלה.

 

 

למה לבחור בדלת רשפים

יש שתי סיבות עיקריות לבחור בדלת רשפים ולא בכל דלת אחרת – יציבות ודקורטיביות. דלתות רשפים הן דלתות חזקות העשויות מחומרים עמידים ויציבם שלא ניתן לפרוץ ביתר קלות, גם לא בכוח והן מגיעות בשלל צורות ועם מנגנוני נעילה מהמשובחים ביותר בשוק.

הסיבה השנייה היא כמובן הדקורטיביות כי בעוד כל הדלתות בשוק עשויות מברזל ובעלות הדפס מבחיל דמוי עץ דלתות רשפים הן בעלות המגוון הרחב ביותר והדקורטיבי ביותר בשוק ולכן – עם דקורטיביות ויציבות אין ספק שצריך לבחור בדלתות רשפים עבור הבית החדש שלכם.

 

 

איך בחורים את המנעולן הטוב ביותר

כדי לבחור את המנעולן הטוב ביותר שיבוא ויחליף לכם את הצילינדר אתם מוכרחים לבצע סקר שוק. מנעולן טוב נמדד לא רק על פי התעודות שקיבל מקורס המנעולים ומהמשטרה אלא גם על פי כמות הביקורות הטובות והרעות,, הניסיון שלו לאורך השנים וכמובן מזגו הטוב ועלות השירות. מנעולן טוב יבחן את הבעיה ויחליף את הצילינדר ללא בעיות וכמעט במחיר עלות מכיוון והחלפת צילינדר היא פעולה פשוטה מאין כמוה.

 

 

טיפ אחרון – האם ניתן להחליף צילינדר לבד

אמנם יש סרטונים רבים באינטרנט שמסבירים בפשטות את תהליך החלפת הצילינדר עם הסבר מפורט אחד אחרי השני אך אנחנו ממליצים לא לנסות ולעשות את הפעולה הזאת בבית כי גם אם זו פעולה פשוטה דיה בשביל אנשים מסוימים לעשות לבדם היא יכולה לגרום לנזקים חמורים יותר לדלת וכמובן לגרור עלויות נוספות.

 

לסיכום, אחרי שהבנתם את תהליך החלפת צילינדר לדלת רשפים הגיע הזמן להתקשר למנעולן מוסמך שיבוא ויחליף לכם את הצילינדר בדלת הרשפים שלכם.

 

 

מחירון החלפת צילינדר לדלת רשפים כללי

החלפת צילינדר לדלת רשפים מחיר מ-200₪
החלפת צילינדר לרב בריח מחיר מ-200₪
החלפת צילינדר לדלת שריונית חסם מחיר מ-200₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
החלפת צילינדר לרב בריח

מחפשים החלפת צילינדר לרב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »