החלפת צילינדר לדלת שריונית חסם

מחפשים החלפת צילינדר לדלת שריונית חסם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

אין כמו דלתות שריונית חסם, הן יעילות, חזקות ועמידות, ובלי שום ספק מאוד דקורטיביות, אבל גם לשערים לגן עדן יש צורך בתחזוקה ולכן, הנה כל מה שאתם רוצים לדעת על ההחלפה. כדאי שתדעו את כל המידע שיש לדעת על החלפת זו – מהו צילינדר לדלת שריונית חסם, איך מחליפים אותו, ולמה בעצם שריונית חוסם ולא כל סוג אחר של צילינדר.

 

☑️ החלפת צילינדר בדלת שריונית חסם מקצועית ובטיחותית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בהחלפת צילינדרים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

מהו צילינדר בדלת שריונית חסם

מנגנון הנעילה שנמצא בדלת שריונית חסם הוא מנגנון יעיל מאין כמוהו אך כגודל יעילותו גודל הסיבוך. בשביל להבין מהו צילינדר בדלת שריונית חסם צריך להבין ממה הוא מורכב. ואם נבין ממה הוא מורכב נבין למה יש צורך בהחלפה:

  1. צילינדר – גליל סימטרי שמשני צידיו חור מנעול ובמרכזו גלגל שיניים קטן. החלק שאליו מכניסים את המפתח, מסובבים ומשחררים את נעילת הבריחים.
  2. גלגל שיניים מרכזי – גלגל השיניים המרכזי מונע על ידי גלגל השיניים של הצילינדר והוא מהווה אחד מהחלקים המרכזיים במנגנון מכיוון ובלעדיו אין שום יכולת לבריחים לנוע ולהינעל.
  3. שלושה בריחים קדמיים – שלושת הבריחים הקדמיים הממוקמים על ה"סרגל" של הדלת ומתחת ללשונית הסטנדרטית של הדלת ונכנסים קדימה אל תוך המשקוף.
  4. בריח עליון – בריח עליון מחובר אל מוט ברזל שעובר מתוך הדלת, יוצא ממנה ונכנס אל חור מיועד במשקוף העליון. בריח עליון הוא הכרחי בדלת שריונית חסם
  5. בריח תחתון – מחובר אל מוט ברזל שעובר בתוך הדלת אל חור מיועד ברצפה או בחלקו התחתון של המשקוף.
  6. בריח אחורי – הבריח האחורי הוא הבריח הכי מורכב לחיבור ולניתוק. הוא מחובר אל מוט ברזל החודר אל המשקוף האחורי בו מחוברים הצירים של הדלת. הוא לא נמצא בכל מנגנון אך הוא בהחלט מאוד יעיל לשימוש.

 

 

מהו תהליך ההחלפה

אם אתם רוצים לדעת מהו תהליך ההחלפה אתם צריכים לקרוא שלב אחר שלב ולהפנים ורק לאחר מכן תוכלו להבין שהתהליך לא כל כך מסובך כמו שהוא נשמע.

 

שלב ראשון להחלפת צילינדר לדלת שריונית חסם – הוצאת הידית

על מנת להוציא את הידית מדלת שריונית חוסם צריך לשחרר את הבורג המחזיק אותה בעזרת מברג אלם 10. אחרי ששוחרר הבורג ניתן וצריך להוציא את הידית הפנימית והחיצונית. כל זאת נעשה כשהדלת פתוחה לרווחה.

 

שלב שני – הסרת הפלטה

אחרי שהוצאתם את הידית אתם רשאים להבריג החוצה את ארבעת הברגים המחזיקים את הפלטה. אחרי שמוברגים החוצה כל הברגים מוסרת. הפלטה ומונחת בצד ליד כל הברגים לשימוש חוזר.

 

שלב שלישי – הורדת מגן הצילינדר

על הצילינדר, מהודק בברגים, יושב מגן צילינדר מאלומיניום שנמצא שם להגנה על הצילינדר מתזוזה ונזקים. מוברגים הברגים המחזיקים אותו ומוסר מגן הצילינדר.

 

שלב רביעי – שחרור הבורג בסרגל

ב"סרגל" – החלק החשוף של מנגנון הנעילה אותו ניתן לראות בצד הדלת מכיל גם בורג אחד שמחזיק את הצילינדר מבחוץ ומאבטח אותו למקומו הנכון על הדלת. כאשר מסירים את הבורג האחרון ניתן להסיר גם את הצילינדר עצמו.

 

שלב חמישי – החלפת הצילינדר

מוציאים את הצילינדר התקול, מכניסים צילינדר חדש ומתחילים את כל התהליך מהסוף אל ההתחלה.

 

 

מחירון להחלפת צילינדר לדלת שריונית חסם כללי

החלפת צילינדר לדלת שריונית חסם מחיר מ-200₪
החלפת צילינדר לדלת רב בריח מחיר מ-200₪
החלפת צילינדר לדלת רשפים מחיר מ-200₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
החלפת צילינדר לדלת רשפים

מחפשים החלפת צילינדר לדלת רשפים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
החלפת צילינדר לרב בריח

מחפשים החלפת צילינדר לרב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »