החלפת צילינדר לרב בריח

מחפשים החלפת צילינדר לרב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

צילינדר רב-בריח הומצא על ידי חברת רב בריח עקב ביקוש רב לדלתות חסינות יותר לפריצה ובעקבות גל פריצות נרחב בכל רחבי הארץ. חברת רב בריח, בעקבות אותן דרישות לאמצעי אבטחה ונעילה חזקים ומשובחים יותר החלה את דרכה ביצור צילינדר רב בריח שלאחר מכן הפך להיות חלק בלתי נפרד ומובנה בתוך דלתות פלדלת בכל רחבי הארץ ובמיוחד. עד כדי כך הצליח המותג שכיום הוא נמצא בכל בית בישראל – אך מה קורה כאשר נדרשת החלפת צילינדר לרב בריח? קוראים לפורץ רב בריח מורשה שיבוא במהירות בזק להחליף אותו.

המנגנון של צילינדר רב בריח עובד על כמה עקרונות פשוטים אך מסובכים. ישנם כמה מקרים שבהם צריך להחליף צילינדר וכמה מקרים שבהם צריך להחליף מנגנון וכל אחד מהם חשוב מאוד להבנה שלנו כיצד מבצעים את תהליך ההחלפת צילינדר לרב בריח שלנו. אז מהם המקרים שבהם צריך להחליף צילינדר ומהם המקרים שבהם צריך לחליף מנגנון, ממה מורכב צילינדר של רב בריח וממה מורכב המנגנון , כל זאת ועוד במאמר שלפנינו.

 

☑️ החלפת צילינדר לרב בריח מקצועית ובטיחותית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בהחלפת צילינדר לדלת רב בריח.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

החלפת צילינדר לרב בריח – הרכב המנגנון

על מנת להבין יותר לעומק מה גורם לתקלות בדלת רב בריח שלנו, וכיצד מבצעים החלפה של שני המרכיבים המאוד חשובים בנעילה אנחנו צריכים לדעת קודם כל ממה הם מורכבים. מנגנוני רב בריח יעילים אך ורק כשהם מותקנים בדלתות פלדה עמידות. ולהלן הרכב המנגנון:

 

ארבעה בריחים קדמיים

ארבעת הבריחים הקדמיים משמשים כמו כל בריח בכל דלת קונבנציונאלית. היתרון העיקרי בבריחים הקדמיים של בריחי רב בריח היא שהכמות שלהם, החומר מהם הם עשויים והצורה שלהם מאפשרת נעילה איתנה שאין אפשר לפרוץ אותה באמצעים קונבנציונליים שקטים.

 

בריח עליון

בריח עליון ממוקם בחלק העליון של המנגנון. בעזרת בורג הוא תופס מוט ברזל עבה וארוך וכשהמפתח מסתובב בתוך הצילינדר הוא עולה למעלה ונכנס אל חור הממוקם במיוחד עבורו במשקוף העליון.

 

בריח תחתון

בניגוד לבריח העליון הבריח התחתון, כמו שבוודאי ניחשתם, ממוקם בחלק התחתון של המנגנון. גם הוא תופס בעזרת בורג מוט ברזל עבה וכאשר המפתח מסתובב בתוך הצילינדר הוא יורק מטה אל חור שנמצא ברצפה או קדימה אל המשקוף אל חור נוסף שנמצא מתחת לבריחים הקדמיים.

 

צילינדר

הצילינדר של רב בריח שונה מהצילינדר הרגיל במאפיין אחד בלבד – הלשון שלו. בעוד בצילינדר רגיל ישנה לשון אחת שמסתובב ודוחפת את הבריח היחיד שלה ובכך מאפשרת נעילה, בצילינדר רב בריח הלשון היא בעצם גלגל שיניים שמאפשר את התזוזה הסימולטנית של כל הבריחים יחדיו. גלגל השיניים של הצילינדר מחובר לגלגל שיניים בלב המנגנון.

 

החלפת צילינדר לרב בריח – לב המנגנון

לב המנגנון הוא בעצם גלגל השיניים הגדול שבלעדיו אין אפשרות לבריחים הרבים שבמנגנון לנעול את הדלת.

 

תהליך החלפת צילינדר 

החלפת צילינדר היא תהליך יחסית פשוט שניתן לעשות על ידי שחרור של כמה ברגים והחלפה, בטח ובטח שבדלתות. הבה נעבור רגע על השלבים:

  1. שלב ראשון: שחרור הידיתבעזרת מפתח אלם 10 משחררים אל הבורג האוחז בידית הדלת ומוציאים את הידית ממקומה.
  2. שלב שני: שחרור הפלטהעל הפלטה מוברגים בין 3 ל6 ברגים שמחברים אותה אל הדלת. משחררים את הברגים ולאחר מכן משחררים את הפלטה מהדלת. כך חושפים את מגן הצילינדר.
  3. שלב שלישי: הסרת מגן הצילינדרבעזרת מברג TSL 10 או 13 מבריגים החוצה את האומים המהדקים את מגן הצילינדר מסביב לצילינדר ומשחררים אותו החוצה. 
  4. שלב רביעי: הסרת הבורג בסרגלהבורג האחרון שמחבר את הצילינדר אל הדלת מגיע אליו מתוך הסרגל. הסרגל הוא החלק שנמצא "על פני השטח", היכן שהדלת פוגשת את המשקוף. הפעולה הזו משחררת את הצילינדר לגמרי וניתן לעבור לשלב הסופי שבו מחליפים את הצילינדר ועושים את כל הפעולות לאחור מהסוף להתחלה.

 

לעומת החלפת צילינדר החלפת מנגנון היא הרבה ביותר מסובכת ודורשת ידע מקצועי בלבד ולכן מומלץ לא לנסות זאת בבית לבדכם אם אינכם רוצים ליצור מצב שאתם פוגמים במנגנון הנעילה ועשויים לשלם כספים רבים.

 

תקלות וסיווגן

תקלה: מפתח אבוד
פתרון: החלפת צילינדר
תיאור: מפתח שאבד אינו מצריך החלפת מנגנון ששכן המפתח תואם לצילינדר בלבד. הפעולה המסובכת בהחלפת צילינדר ללא מפתח היא שיש לכרסם אותו עד אשר מוצאים את גלגל השיניים בלב המנגנון וניתן לסובב אותו ידנית ולפרוץ את הדלת. רק לאחר הפריצה ניתן יהיה להחליף את הצילינדר

תקלה: דלת לא ננעלת
פתרון: החלפת צילינדר או מנגנון
תיאור: כאשר דלת לא ננעלת יכולות להיות שני סיבות לכך – גלגל השיניים המרכזי תקול או גלגל השיניים של הצילינדר לא עובד. במקרה שגלגל השיניים המרכזי לא עובד יש להחליף מנגנון וכאשר גלגל השיניים של הצילינדר לא עובד יש להחליף את הצילינדר.

תקלה: בריחים עליון ותחתון לא עובדים
פתרון: החלפת מנגנון
תיאור: כאשר הבריח העליון והתחתון לא עובדים אין מנוס מלהחליף את כל המנגנון כולו.

 

לסיכום, אם אתם מגיעים לביתכם ומגלים את ביתכם נעול בסוגר ורב בריח אל תחכו וקראו לפורץ מנעולים של רב בריח. תמיד ישנו פתרון שניתן למצוא על מנת להיכנס אל ביתכם שוב. זכרו, מנגנוני רב בריח הם המנגנונים הנמכרים ביותר בארץ ואף בחו"ל והמוניטין שלהם עומד בעינו כמנעול האפקטיבי ביותר למיגון ואבטוח בתים פרטיים, משרדים ועוד. 

אם אתם מזמינים מנעולן שיבוא לביתכם ויחליף לכם את צילינדר זכרו לבקש הצעת מחיר, תעודת פורץ מוסמך ותעודת יושר ממשארת ישראל. כי כדי להרגיש בטיחות צריך יושרה.

 

מחירון החלפת צילינדר לרב בריח כללי

החלפת צילינדר לרב בריח מחיר מ-200₪
החלפת ידית לדלת רב בריח מחיר מ-150₪
החלפת צילינדר לדלת רשפים מחיר מ-200₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
החלפת צילינדר לדלת רשפים

מחפשים החלפת צילינדר לדלת רשפים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »