החשיבות בהחלפת צלינדר לאחר קבלת דירה חדשה מקבלן

רכשתם דירה חדשה מקבלן, אתם מחכים לקבל את המפתח ולעבור לגור בדירה כמו שתמיד חלמתם. אבל רגע לפני המעבר, כדאי שתחשבו על האפשרות להחליף מנעול לדירה. למה חשוב לעשות זאת ומי מבצע עבודות כאלו? ריכזנו לכם כאן מידע כי יש מידע שאסור לפספס.

 

למה להחליף מנעול לדירה?

דירה חדשה מקבלן עוברת לידי הרוכש בפועל רק לאחר שהוא מקבל את המפתח. הבניה מתקדמת בקצב משלה וכך, לאחר סיום השלד והתקנת הדלת, הדירה מתחילה להינעל מידי ערב, בסיום העבודות, הפועלים משאירים בה ציוד יקר ערך ולכן, הקבלנים מחזיקים גם הם מפתח.

המפתח יכול להיאבד כמו כל מפתח אחר ולכן, קבלנים רבים מבטחים את עצמם מראש ופשוט משכפלים את המפתח. לאחר מסירת המפתח, אמנם קיבלתם מפתח, אך יכול מאוד להיות שעדיין יש לו מפתח, אולי הוא זוכר ממנו ואולי לא. סיכון, בוודאי שלא תרצו לקחת…

דירות חדשות מקבלן הנמצאות בבניין אחד, מזכות את הקבלן בקבלת מפתח מאסטר, מפתח זה מיוצר על ידי חברת המנעולים עצמה והיא מאפשרת לקבלן ולפועלים לפתוח את כל הדלתות באמצעות מפתח אחד. בדירות רבות הקבלן מתבקש לבצע עבודות נוספות וכך זמן מסירת המפתח מתאחר.

אנשים כבר באים לגור בדירות, והם לא יודעים שבאותו הבניין מסתובבים פועלים זרים שיש להם מפתח שיאפשר להם כניסה בקלות לדירה שלהם… תגידו אתם, האם נכון להשאיר את צילינדר הדירה כמו שהוא לאחר קבלת דירה חדשה מקבלן?

למה להחליף מנעול לדירה

מי מבצע החלפות צילינדר?

את העיסוק בצילינדר הדירה החדשה תשאירו למקצוענים בתחום. מנעולן הוא איש המקצוע העוסק בתחום. אתר דגפרם לי כולל מידע והרחבה על דירות חדשות בנדל"ן, ובכלל, על כל אנשי המקצוע בתחום. באתר תקבלו מידע על שכדאי לדעת לפני רכישת דירה, תוכלו להנות ממחשבון נדל"ן ולקבל גם ייעוץ אישי.

מי מבצע החלפות צילינדר

מה מאפיין דירה חדשה מקבלן?

כאשר מדובר בדירה חדשה מקבלן, רוכש הדירה משלם על הדירה עוד לפני שהוא מקבל אותה. התשלומים נעשים בהתאם להתקדמות הבנייה וכך, לקראת סוף הבנייה, הקבלן כבר מקבל את מרבית הכסף. כל בנייה חדשה עלולה להיות עם ליקויים, יש ליקויים אותם ניתן לראות עוד לפני הכניסה לדירה, ויש ליקויים שרק לאחר כניסה לדירה הם יתגלו.

כדי למנוע עוגמת נפש, ההמלצה היא להזמין חברת בדק בית לבדיקת תקינות הבנייה והדירה החדשה. כי בסופו של דבר, הקבלן אחראי על כל ליקויי הבנייה המתגלים בדירה חדשה. על פי רוב דירות חדשות מקבלן יהיו יקרות יותר, הקבלן יציע מפרט מסוים לדירה ועל כל  בקשה לשינוי הוא יגבה תשלום. דירה חדשה מבוטחת בביטוח מבנה כל עוד והיא לא נמסרה לדייר, ברגע שקיבלתם מפתחות, הדירה כבר לא מבוטחת וזה הזמן לרכוש ביטוח נכס.

החשיבות בהחלפת צלינדר לאחר קבלת דירה חדשה מקבלן

החשיבות בהחלפת צלינדר לאחר קבלת דירה חדשה מקבלן
מה היה לנו עד עכשיו?