החשיבות שבכיסוי לספה

 

כמה חשוב לכם שהספה שעומדת בסלון ביתכם תישאר יפה, מסודרת ובעיקר נקייה? התשובה היא – מאוד. אבל מה לעשות אם הספה שלכם היא בגודל של 3 מטרים ולא כל כך פשוט למצוא דרך להסתדר איתה?

כיצד תוכלו לשמור על הספה שלכם לאורך הזמן, הרי לא מדובר במוזיאון וורסאי שבו הריהוט עומד מגודר ואנשים לא נושמים בקרבתו?

 

 פתרונות העבר

ואם בהתחלה הפתרון היה לבחור ספות עם ריפוד עור, ריפוד שדוחה כתמים, עד מהרה כולם הבינו שפתרון זה לא. ספת עור פחות נעימה לישיבה בימי קיץ (הרבים) שיש לנו בארץ ובנוסף, אולי היא לא תספוג כתמים, אבל לא חסר דברים אחרים שיכולים לקרות לה שייפגעו במראה שלה.

 

 פתרונות מודרניים

ואז הגיעה ההברקה – כיסוי ספה. אבל כיסויי הספות הראשונים לא היו הדבר הכי מוצלח שהמציאו, שכן היה מדובר בכיסוי שלא מתאים בקלות לכל ספה – גם אם היינו בוחרים אותו לפי מידות הספה, הרי שלכל ספה יש עיצוב משל עצמה ולא תמיד רק הגודל קובע.

המראה שהיה מתקבל היה מראה לא מסודר והרבה פחות אסתטי ממה שציפינו. בנוסף, גם הבד ממנו היה עשוי הכיסוי לא היה הבד הכי מוצלח מבחינת דחיית כתמים – והיה מתלכלך ומלכלך גם את הספה מתחתיו.

 

 פתרונות מתקדמים

ואז הגיע המושיע – כיסויי ספה אלסטיים, מבד מיוחד, שלא רק מצליחים להתמודד עם לכלוך וכתמים, לא רק מתאימים לספות בגדלים שונים ולעיתים בצורות לא סטנדרטיות, אלא גם נראים טוב מבחינה אסתטית ומתאימים את עצמם גם אם הספה שלכם מצריכה כיסוי לספה 3 מטר.

 

 כיצד זה עובד? 

מדובר בבד מיוחד, שיש לו גם יכולות להימתח וגם להתאים את עצמו לצורת הספה (ברגע שבחרנו נכון את הגודל).

הכיסוי מגיע עם חוטים בקצוות – חוטים שצריך לקשור סביב הרגליות של הספה, על מנת לוודא שהכיסוי נשאר במקומו.

ואם לא די בכך, הכיסוי מגיע גם במגוון הדפסים וצבעים –  בצורה זו תוכלו לא רק להנות מספה נקייה ומסודרת, אבל גם לא להשתעמם מההדפס המקורי שלה ולגוון את מראה הסלון שלכם בתדירות של לפחות פעם בשבוע.

 

 הכיסוי יכול להתלכלך?

ללא ספק, הרי בסופו של דבר קשה למצוא בד שלא נצטרך לכבס לעולם. אבל אין מה לדאוג – ניתן להוריד את הכיסוי בקלות (ולא לחשוש מהרגע שבו נצטרך לשים אותו חזרה, שכן מדובר בפעולה פשוטה עד מאוד), לכבס במהירות, בנתיים להשתמש בכיסוי ספות נוסף שהצטיידנו בו מבעוד מועד ואז להחליף פעם נוספת – והכל עם חיוך על הפנים.

 

 ולשאלת השאלות – כמה זה עולה לנו?

וכאן מדובר אולי בחדשות הכי נעימות בכל המאמר שלנו – טווח המחירים לכיסוי ספות נעים בין 200 ₪ ל – 400 ₪ – תלוי בגודל הספה ובמידות שלה.

חלל מעוצב

 

סלון
מה היה לנו עד עכשיו?