הכירו את בריכת אאורה דובאי: בריכה מהמושקעות במדינה!

דובאי.. דובאי.. מדינה שרק לאחרונה הסדרנו את היחסים למולה, מה שפתח בפנינו את השערים למגוון נוסף של חופשות, יעדים, אטרקציות וחוויות. נדמה לנו שרובנו עוד לא התרגלו לפאר וסגנון החיים המפואר והראוותני שקיים שם במדינה.

מגוון ישראלים נמשכים לסגנון החיים הזה שלעיתים נראה מבחוץ כסגנון מושלם. אז מה נמצא בדובאי שמושך מגוון אנשים אליה? איזה אטרקציות קיימות במדינה הזו? במאמר זה נסקור את מגוון הבריכות הקיים במדינה ונבין את מקומן בתרבות.

 

אז מהי בעצם דובאי?

דובאי היא מדינה השייכת לאיחוד האמירויות, ושוכנת לחופי המפרץ הפרסי, בחצי האי ערב. יותר נכון לומר, כי דובאי היא אמירות, כלומר שטח מוגדר שעליו שולט אמיר, שהינו חלק משושלת ערבית מונרכית. אט אט, דובאי הולכת ונהפכת לגורם משפיע וחשוב בכלכלה העולמית.

 

קצת היסטוריה…

כדי להבין איך דובאי הפכה להיות מרכז סחר עולמי כה גדול, נצטרך לצלול לכמה רגעים להיסטוריה של האמירות… דובאי הוקמה במאה ה18 על ידי שבט קטן, שהתפרנס בעיקר מדייג באיזור. עם השנים, לאור קרבתה להודו, שהיא מרכז מסחר חשוב ביותר, האמירות החלה לגדול ולהפוך בעצמה למרכז סחר.

 

עוד קצת לפני הקפיצה לבריכה…

בעצם, לפני מאה אחד בלבד, חיו בעיר כעשרים אלף איש בלבד! בטוחים אנו שכקרואי המאמר הזה אתם מופתעים. אז מה גרם לצמיחה החדה והמהירה של המדינה? זאת מיוחס למציאת מקורות הנפט בשטחה, מה שהביא ומשך לאיזור פועלים רבים, תושבים, וכן גרם להקמת נמל בשטח העיר – שנכון היום הינו הנמל הגדול ביותר בעולם.

 

אז מה זאת בעצם בריכת אאורה דובאי?

הגענו לעיקרו של המאמר, ואחרי שהרחבנו על היסטוריית העיר, אפשר גם להרחיב על האטרקציות הקיימות בה. אחת מהן היא בריכת אאורה בעיר. אנו מניחים שביליתם בחייכם בבריכות ובאטרקציות שונות ומגוונות, אך בריכה כמוה לא ראיתם. הבריכה שוכנת בגובה 200 מטרים מעל פני הקרקע ומשקיפה ב360 מעלות על העיר ועל קו האופק.

 

בריכת אאורה

הבריכה ייחודית מאחר והינה גם בריכת 'אינסוף'. כזו שהמים משתלבים בה עם קו השמיים והים ונותנים תחושת אין סוף. טרנד הבריכות הללו רק הולך ומתפשט, ובדובאי כמו בדובאי, לקחו את הביצוע עד לקצה. הבריכה מהווה מוקד משיכה לתיירים רבים, והיא המקום המצולם ביותר בעיר. הבריכה מציעה חווית נוחות מקסימלית, עם מיטות שיזוף, שקט בהמולת העיר, ורביצה מושלמת בעיר כה סוערת.

 

האם צריך להזמין מקום מראש?

אז בגדול כן. אבל גם אפשר להגיע על בסיס מקום פנוי, אבל אז תשתלבו באחד המיקומים שיהיה פנוי ויכול להיות שפחות יתאים לכם. בכל מקרה, ניתן אפילו להזמין מקום במיטות שיזוף מראש, מה שיכול לתת לכם את השקט שתשבו מול הנוף והצד שאתם בחרתם. ממליצים להזמין מקום מראש ולחקור עוד קצת על הבריכה במטרה למצות אותה באופן מקסימלי. תהנו!

בריכות מושקעות

ודובאי
מה היה לנו עד עכשיו?