הכירו את בריכת אאורה דובאי: בריכה מהמושקעות במדינה!

יש כמה אטרקציות בדובאי שלא זקוקות לשום היכרות. כך למשל, כל אחד מכיר את גורד השחקים הגבוה באמירות ובעולם – הבורג' חליפה. מהצד השני, יש אטרקציות לא פחות מרשימות ומהנות שלא כל התיירים מודעים להן. בכתבה הבאה נערוך היכרות עם אחד מפלאי דובאי: בריכת אאורה.

 

נעים להכיר, בריכה פנורמית

עוד לפני שנרחיב בכל הסופרלטיבים שראויים לבריכה המושקעת בדובאי, כדאי לציין שבריכת אאורה, כמו עוד בריכות מושקעות רבות בעיר, היא בריכה פנורמית, המכונה גם בריכת אינפיניטי או בריכת "קצה נעלם". מהי בריכה פנורמית? מדובר בבריכה עם מעטפת חיצונית שאינה מובלטת. בכך נוצר טשטוש בין גבולות הבריכה לנוף שמסביב לה.

החוויה המתקבלת היא חוויה עוצרת נשימה מכיוון שהנופש מרגיש בתוך אשליה מיוחדת בה הוא כאילו שוחה בתוך הנוף ולא בתוך בריכה רגילה.כמובן שהנוף משחק תפקיד עוצמתי בחוויה. בריכת אאורה, כמו עוד בריכות רבות בדובאי, מנצלות לטובה את קו הרקיע סוחף החושים של העיר ומציעה למשתכשכים בה חוויה מדהימה של שחייה "בתוך השמיים" עם תצפית 360 מעלות מטורפת על העיר.

 

הבריכה הגבוהה בתבל

רבות מהבריכות הפנורמיות בדובאי ממוקמות על גגות של בתי מלון או על קומות גבוהות יחסית במגדלים (כן, גם הבורג' חליפה מצויד בבריכה באחת מקומותיו העליונות). כך ניתן למקסם את השילוב של נוף חד פעמי עם שחייה בבריכה. בריכת אאורה דובאי לוקחת את זה לקצה הגבוה ביותר, כשהיא אוחזת בשיא גינס ובתואר היוקרתי הבריכה הפנורמית הגבוהה בעולם.

כמה גבוהה? בשביל לשחות בבריכת אאורה תצטרכו לטפס 294 מטר או 77 קומות. לפני שאתם כבר עושים מתיחות ומחליפים לבגדי ספורט נזכיר שיש כמובן מעלית.

 

מה רואים?

הנוף של בריכת אאורה הוא בהחלט נוף אקסקלוסיבי ששווה לצלם לסטורי הבא באינסטגרם. מהבריכה ניתן להשקיף על פאלם ג'ומיירה וחוף ג'ומיירה כמו גם על האי בלו ווטרס – שלושתם מפניני התיירות של העיר דובאי. אם הגובה והנוף המרשים לא מספיקים לכם, כדאי לציין מידות נוספות של הבריכה.

הבריכה מתפרשת לאורך המשוגע של תשעים וארבע מטר. כמה זה גדול? בשביל לסבר את האוזן נציין שבריכה אולימפית מגיע לאורך של חמישים מטרים בעוד שרבות מהבריכות בארץ מגיעות לאורך של עשרים וחמישה מטרים בלבד.

 

כולם יכולים להיכנס

לא מעט בתי מלון בדובאי חוסמים את הכניסה לבריכה ומאפשרים שחייה לאורחים בלבד. בריכת אאורה סקייפול היא סיפור מעט שונה. אמנם גם היא נמצאת בבעלות של בית מלון חדש ויוקרתי אך אורחים מורשים להיכנס אליה כל היום החל מהשעה עשר בבוקר.

לאור כך שמדובר באחת האטרקציות התיירותיות המלהיבות בדובאי זה רק נשמע הגיוני שתהיה כניסה לכולם. כמובן שכרטיס הכניסה אינו חינמי ועל מנת לשחות בבריכה הפנורמית הגבוהה בעולם תצטרכו לשלם בין 200 ל-425 דירהאם, לפי שעות הביקור שלכם.

בריכה

בריכת דובאי
מה היה לנו עד עכשיו?