הכירו את הסוגים השונים של חיפויי אבן

תחום הבנייה מחבק ובוחר ברוב פופולריות כל מיני סוגים של חיפויי אבן, בפרט במקומות כפריים ובמקומות אשר בהם האבן מהווה חלק ענק מלשון של בנייה מקומיים, מה שמהווה אופציה מאוד אפקטיבית ולאלתר של שיטות בנייה מסורתיות עם האבנים הטבעיות.

ברם, חיפויי אבן מהווים בחירה נהדרת לעיצוב של הבית בעידן המודרני, שמתאים לסביבה שלו, שמלווה עם המון היתכנויות עכשוויות, כמו גם אלגנטיות למדי, לשם חיפוי הבית באבן. אנחנו ממש מבקשים, כי תתחילו לקרוא את המאמר הזה, ואל תפסיקו את הקריאה באמצע, כי אם תמשיכו לקרוא עד לסופו. תוכלו לגלות – הכירו את הסוגים השונים של חיפויי אבן…

 

האם הסוג של חיפויי אבן חיפוי פורניר החלקה אינדיבידואלי מומלץ?

מביני עניין מאמינים, כי הסוג של חיפויי אבן פורניר החלקה אינדיבידואלי בהחלט מומלץ. אומנם לוקח עת ממושכת להתקין אותו, אבל אפשר להתקין אותו תוך כדי התאמה באופן אישי, מה שיאפשר לכם לתכנן בצורה אינדיבידואלית איך ייראה כל חיפוי האבן הזה בסופו של דבר.

כדי להפיק את המרב מסוג חיפוי אבן זה, יש לתוך אותו לכדי אותו העובי, אבל שיהיה ברוחב ובגובה בצורהאקראית\ לרבות  אף חלקים פנימיים, על מנת להצליח בשחזור של המבנים בנויי האבן.

 

מה ניתן להגיד על הסוג של חיפויי אבן שנקרא הצפחה השחורה?

ניתן לומר על הסוג של חיפויי אבן שמכונה הצפחה השחורה, בין היתר, כי הוא יוצר ניגודיות ואף מרקם על רקע של קירות הנכס שמצופים בלבנים. לעומת יתר סוגי חיפויי האבן, לסוג זה יש המון מעלות של אבנים טבעיות\ כולל העובדה שהוא ממש לא דורש תחזוקה, באופן יחסי.

חיפוי זה אף מציע היתכנות אטרקטיבית לדירות שיש לגלות אהדה לסביבה שלהן, בפרט בשביל נכסים במקומות מיוחדים, כמו למשל – באזורי שימור, או באזורי יופי טבעי יוצאי דופן, אשר בעלי נטייה להתמקד יותר במוצרי בנייה מסורתיים, או בעלי נטייה להיות יותר כפריים.

 

מה כדאי שתדעו הסוג של חיפויי אבן מפוצלת?

כדאי שתדעו כי הסוג של חיפויי אבן שמכונה מפוצלת שמתייחסת לרוב למשטחים שבהם פיצלו את האבן בצורה מכנית. עסקינן אודות עיצוב שנושא בתוכו מרקם, אבל במקביל מספק תחושה מודרנית, וזאת בשל הנראות הפחות טבעית כתוצאה מקווי הפיצול שבו.

הפאנלים שלו קלים ומהירים להתקנה, ולא יחייבו אתכם לתכנן פריסת חלקות בודדות מלכתחילה. הלוחות של סוג חיפוי אבן זאת בעלי נטייה לשמש מנעד רב של עיצובים עם מרקם גבוה, כדוגמת – חיפוי פנים מפוצל, כאשר יש בו חיבורים ללוח שפחות מורגשים בפועל.

 

לסיכום – מה עוד כדאי שתדעו על חיפויי אבן?

העבודות של חיפויי אבן המסורתיות מחייבות איש מקצוע מנוסה כדי להתקין אותן, אבל לפעמים קשה להשיג בעלי מקצוע איכותיים זמינים בענף הנ"ל. הדבר גובל ביחד עם מידת הבזבוז הרבה שמתכתבת עם שימוש באבן המחצבה, מה שעשוי להפוך את הסיתות המסורתי לאפשרות עם תג מחיר גבוה ביותר.

חומת אבן

חומת אבן
מה היה לנו עד עכשיו?