הכל על התאמת השידה למיטה הזוגית

אנשים רבים נוטים לקחת את השידה כמובן מאליו כשבדרך כלל המיטה, ארון הבגדים ושולחן האיפור תופסים את עיקר תשומת הלב. אנו נוטים להמעיט בערכה ולחשוב עליה כמקום שעליו מניחים את הספר והקפה לפני השינה, אבל השידה יכולה לתפקד כרהיט מרכזי, במיוחד בחדר שינה קטן הזקוק להרבה מקום אחסון פרטי.

לכן חשוב להתאים את השידה למיטה הזוגית כדי שתוכלו להעזר בה בכל הדרוש לכם לשנת לילה מרעננת ובוקר נפלא.

 

השידה כפריט ארגוני חשוב ונחוץ

כשאנו חושבים על חדר שינה בדרך כלל נחשוב על המיטה המסוגננת, על ארון הבגדים המעוצב למופת, על השטיח או שולחן האיפור, והשידות? הן באות עם המיטה, לא? אז נכון שלרוב מיטה זוגית מגיעה גם עם זוג שידות שתואמות את העיצוב, הצבע והגובה של המיטה כדי להשתלב מעולה בחדר השינה, אך עם קצת מחשבה תוכלו להפוך אותן ליותר ממעמד כוסות יבשושי.

השידה היא פריט ארגוני חשוב ונחוץ לכל מה שאתם צריכים כדי להרדם בשלווה בלילה ולהתעורר לבוקר מלא מרץ.

השידה כפריט ארגוני חשוב ונחוץ 

 

מה שידה יכולה לעשות למענכם?

שידות לחדר שינה יכולות לארגן לכם את כל מה שאתם צריכים רגע לפני שאתם נרדמים ומיד כשאתם קמים, כמו למשל קרמים ומשחות, מקום נקי ומוגן להניח בו את המשקפיים, את השעון המעורר, מקום ייעודי להטענת את הטלפון הנייד ואפילו את יומן החלומות שלכם.

השידה יכולה גם להפוך למיני ארון בו ניתן לאחסן פריטים שאתם רוצים לשמור קרוב אליכם כמו אלבום תמונות, יומן אישי, כיסוי עיניים או אטמי אוזניים וכל אביזר אחר שאתם זקוקים לו לשנת לילה רצופה וטובה. וכן, גם כוס מים.

מה שידה יכולה לעשות למענכם

 

הכל על התאמת השידה למיטה הזוגית

אם קניתם מיטה זוגית ללא שידות או שהינכם מעוניינים להחליף את השידות הקיימות, חכו לפני שאתם מזמינים אותן מקטלוג או אפילו בחנות הרהיטים. תחילה יש מספר אלמנטים שעליכם לוודא טרם הרכישה:

  • גובה – השידות צריכות להיות נמוכות מן המיטה או באותו הגובה כמוה, אך לא גבוהות ממנה כדי שלא תחבטו את ראשכם בהן תוך כדי שינה.
  • צבע – צבעים כמו לבן או שחור הם קלים מאד להתאמה, אך כל הצבעים הנמצאים בתחום האפור, החום, הקרם או הצבעוניים מחייבים אתכם לצלם צילום ברור של המיטה כדי להתאים לה את הצבע הדומה ביותר.
  • מידה – לפני הרכישה מדדו את השטח המדויק בין המיטה לקיר כדי לוודא שהשידה תיכנס ברווח בלי קושי.

 

לסיכום

שידה טובה היא שידה שמשתלבת מצויין עם חדר השינה שלכם, מאפשרת לכם איזור מסודר ונקי לארגון החפצים שלכם, מתפקדת כמיני ארון לכל הדברים שאתם רוצים לשמור קרוב אליכם ותמיד שם כדי לעזור לכם לישון שנת לילה טובה יותר ולהקיץ לבוקר נמרץ יותר.

השידה כפריט ארגוני חשוב ונחוץ 

מה שידה יכולה לעשות למענכם
מה היה לנו עד עכשיו?