הכל על ניהול חניונים

בעלי חניונים? הכירו את חניוני מאיה בע"מ, המומחים לניהול חניונים באמצעים טכנולוגים מתקדמים ומתן כל השירותים לבעלי חניונים כדי שלכם יהיה ראש שקט. חניוני מאיה מספקים מערכות מתקדמות לניהול חניונים, שירותי נקיון ותחזוקה, סיירים ומפקחים וכל מה שתצטרכו לניהול שוטף של החניון שברשותכם ללא דאגה. 

 

חניוני מאיה בע"מ

כבעלי חניון, אתם בוודאי מודעים לצרכים הניהוליים השוטפים של החניון כגון נקיון, אבטחה ותחזוקה, וויסות מקומות החניה, גביית התשלום ועוד. כל אלו מכבידים מאד על מנהל החניון ודורשים עבודה רבה. עם חניוני מאיה תוכלו להקל על עצמכם משמעותית, לחסוך כסף וזמן ולעבור אל מערכת ניהול חניונים מתקדמים אשר תאפשר לכם לנהל את החניון ביעילות רבה.

הכל על ניהול חניונים

מערכת ניהול חניונים מתקדמת

חניוני מאיה נעזרים במערכת הנקראת LPR הקוראת ביעילות את לוחיות הרישוי של המכוניות ומאפשרת מגוון רחב של פונקציות, החל בפיקוח וויסות מקומות החניה בחניון ועד הפקת דוח"ות לצורכי מעקב עבור מנהל החניון. המערכת ניתנת לתכנות על פי צרכי בעל החניון ותורמת לחיסכון בהוצאות על כוח אדם. תהליך הגבייה הופך פשוט יותר וכך גם כל היבטי הניהול השוטף בשליטתכם המלאה באמצעות חיבור לאינטרנט מהיר.

 

השירותים של חניוני מאיה בע"מ

חברת חניוני מאיה בע"מ מעניקים לכם שירות מלא משלב תכנון החניון ועד לתפעולו. החברה מספקת את השירותים הבאים:

  • תכנון והקמת חניונים עיליים, תת קרקעיים ומגרשי חניה לכל מטרה – חברת חניוני מאיה בע"מ עוסקת בייעוץ, תכנון והקמה של חניונים לכל מקום ולכל מטרה ומעניקה  שירותי ייעוץ לאדריכלים, יזמים וקבלנים. החברה גם משפצת ומשדרגת חניונים קיימים.
  • פיתוח חניונים ומגשי חניה – חברת חניוני מאיה בע"מ מתעדכנים כל העת בטכנולוגיות המתקדמות ותוכנות הניהול החדישות כדי לספק פתרונות איכותיים לניהול ותחזוקת חניונים, לחסוך בעלויות כח אדם ולניהול יעיל וטוב יותר של החניון.
  • ניהול ותפעול חניונים – כדי שאתם תוכלו ליהנות ממגרש חניה או חניון בראש שקט חברת חניוני מאיה בע"מ ינהלו ויתחזקו עבורכם את החניון עם כוח אדם איכותי ומיומן.
  • התקנת כל המערכות הנדרשות – כגון מערכות חשמל, אינסטלציה, מערכות לכיבוי אש, מערכות מידע ומחשוב, שערים חשמליים ועוד.

ניהול חניה

הקמת חניון מתקדם בתוך מספר ימים

חברת חניוני מאיה בע"מ בעלת נסיון רב בהקמה וניהול חניונים. אנו עובדים עם טובי הקבלנים המתמחים בבניית חניונים מתקדמים באיכות גבוהה במיוחד. במידה ויש ברשותכם חניון אותו תרצו לשפץ, או אם הנכם יזמים, אדריכלים או קבלנים המעונינים להקים חניון עבור הלקוח שלכם, הכנסו לאתר החברה והתרשמו מפרוייקטים קודמים שתכננו והקמנו בהצלחה.

 

לסיכום

חניוני מאיה בע"מ הינה החברה המובילה בארץ לחניונים מתקדמים בניהול מערכות ממוחשבות אשר חוסכים לכם בעלויות כוח האדם, מאפשרים לכם ניהול יעיל יותר של מקומות חניה פנויים, גביה ותחזוקת חניון ברמה גבוהה ביותר.

ניהול חניה

ניהול חניה
מה היה לנו עד עכשיו?