המדריך השלם לניקוי שטיחים למשרד

שטיח הוא פריט עיצובי מדהים – הוא מוסיף צבע לחלל, הוא מקורי והוא מתאים לכל מקום.

אם אין לכם שטיח למשרד, נגיע הזמן להתייעץ עם מעצבת פנים ולחדש את מראה המשרד שלכם.

ואם יש לכם שטיח, הגיע הזמן לפנות לחברת ניקיון ולהתחיל לדאוג לכך שהוא תמיד יראה נקי ויפה.

המראה של המשרד שלכם צריך להיות מרשים ומושך, כדי שיהיה לכם ולעובדים שלכם נעים להיות שם בכל יום.

רוצים לדעת איך לשמור על ניקיון השטיחים במשרד? המשיכו לקרוא!

 

חברת ניקיון

חברת ניקיון מקצועית שמתמחה בניקוי שטיחים ושאר אביזרים מבד, תשנה את מראה המשרד שלכם מקצה לקצה. לכל פריט קטן יש השפעה על המרחב, ואם השטיח מוזנח – המרחב נראה מוזנח. החברה תגיע למשרד או תיקח את השטיחים אליה, תנקה אותם ותחזיר אותם אליכם כמו חדשים. הסכום הכספי הוא מזערי ביחס לאיכות השירות, לכן לכל עסק כדאי להשקיע בתהליך של ניקוי מקצועי לשטיחים.

 

למה כדאי להזמין חברת ניקיון?

חברת ניקיון מקצועית שמתמחה בניקוי שטיחים, תדע להשתמש בחומרי הניקוי המתאימים, תדע אם לכבס את השטיח שלכם או לא, תדע כיצד לנקות את האבק וכיוצא בזה. ניקוי אצל חברה הוא ברמה אחרת מניקוי אישי, למשל – רבים חושבים ששואב אבק מוציא את כל האבק של השטיח, אבל רק חברה מקצועית תוכל לעשות את זה. אם תאם רוצים לדאוג לניקיון יסודי שיישמר לאורך זמן – עבדו עם חברת ניקוין.

 

איך אפשר לנקות את השטיח לבד?

אם אתם רוצים בכל זאת לנקות לבד את השטיח כדאי להשתמש בחומרי ניקיון מתאימים, ועדיף את אלו שלא כוללים בתוכן חומרים כימיים מסוכנים. בנוסף, כדאי להשתמש בשואב אבק איכותי של חברה טובה. יתר על כן, כדאי להשכיר את שירותה של עובדת ניקיון פרטית ולהורות לה מה לעשות.

 

למנוע נזקים מראש

  1. לא לאכול על השטיח – החוק הזה יעזור לכם למשור על השטיח נקי לאורך זמן רב. אל תאכלו או תשתו על השטיח – כל כך פשוט וכל כך מועיל!
  2. לשמור על ניקיון הנעליים – אם תציבו בכניסה למשרד שטיח לניקוי נעליים, אתם תשמרו על השטיח שבתוך המשרד, כיוון שהוא לא יספוג את הלכלוך של הנעליים של כל באי המשרד.
  3. להציב את השטיח במקומות מסוימים – אל תציבו את השטיח במקומות שעלולים להפוך אותו למאוד מלוכלך – למשל במרפסת.

 

סיכום

המשרד שלכם הוא המרחב בו אתם צריכים להרגיש בנוח כדי לעבדו ביעילות – קשה לעבדו במשרד מוזנח, לכן כדאי מאוד לדאוג לניקיון הכללי במשרד, גם של פריטים קטנים כמו שטיח. על מנת לדאוג לניקיון מקסימלי, כדאי שתעבדו עם בחרה שמתמחה בניקוי שטיחים, משום שהיא תדע לבצע את הניקיון בצורה יסודית שתשמור על השטיח לאורך זמן.

 

שטיח מגולגל

סלון
מה היה לנו עד עכשיו?