התקנת ידית בהלה במבשרת ציון

מחפשים התקנת ידית בהלה במבשרת ציון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", התקשרו למנעולן שיבוא להתקין את ידית הבהלה שלכם:

מאיר המנעולן המהיר
נבדק לאחרונה 26.03.2024
4.9
5/5
8

חוות דעת

מאיר המנעולן המהיר פורץ דלת
מאיר דרייר
התמחויות: פריצה לרכבים, פריצת דלתות, התקנת ידיות, התקנת מנעולים, תיקון ידיות, פריצת כספות, החלפת מנגנונים, התקנת מנעולים החלפת צילינדר, שחזור מפתחות - שירות מקצועי, אמין ומהיר. לא עושה - תיקון דלתות, ניתוק קודן לרכב, מנעולן רכב, קיצור דלתות, פריצת רכבים גדולים ופריצת קטנועים

מנעולי אוריה
דויד פחימה

מנעולי אוריה

נבדק לאחרונה 20.03.2024
4.94
51
חוות דעת
התמחויות: פריצת כל סוגי הדלתות , החלפת צילינדרים , החלפת מנגנונים לדלתות , כיווני דלתות , קיצור דלת ממ"ד , התקנת מחזירי שמן לדלתות , התקנת מנעולי שהבת , פריצת כספות , התקנת ידיות בהלה , מחסומי חניה
רמי המנעולן
רמי שריקי

רמי המנעולן

נבדק לאחרונה 19.03.2024
5
62
חוות דעת
התמחויות: תיקון דלתות לרבות דלתות בניין *לא רכב * , פריצת דלתות ומנעולים **כולל ממ"ד ** יציאת חרום, , מתן פתרונות דלתות אלומיניום וזכוכית , פלדלת כניסה , מנעול "חכם" דיגיטלי לבתים ושליטה מרחוק , ידיות בהלה , פריצת רכב רק קודנים , מחסומי חניה , פריצת כספות , התקנת אינטקום

☑️ התקנת ידית בהלה במבשרת ציון.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בכל סוגי הדלתות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

כל גורם אשר פועל בתוך שטח בנוי ועונה על דרישות מסוימות, בין אם מדובר על מרכזים קהילתיים, משרדים, בתי ספר או כל עסק אחר שהוא, מחויב על פי חוק להכיל יציאת חירום אחת לכל הפחות. כמו כן, יציאות חירום אלו חייבות לעשות שימוש בידיות בהלה, אשר מאפשרות יציאה מיידית וקלה מהמבנה. ובכן כאשר ישנו צורך בשירותי התקנת ידית בהלה במבשרת ציון, ישנם מספר דברים שחשוב מאוד לשים לב אליהם, ואודותם תוכלו לקרוא ממש כאן, במאמר שלפניכם.

מחפשים בעל מקצוע עבור התקנת ידית בהלה במבשרת ציון לעסק, למשרד או לכל מבנה אחר באשר הוא? אנחנו הפתרון המושלם עבורכם. אצלנו תוכלו לזכות לעבודות התקנת ידיות בהלה במבשרת ציון, אשר מתבצעות בצורה המקצועית ביותר. כלל העבודות כמובן, מתבצעות על ידי מנעולנים ואנשי מקצוע מוסמכים לכך, אשר עובדים בהתאם לתקנות האכיפה הרלוונטיות.

 

מה זה ידית בהלה ובאילו מקרים נדרש להתקנת ידית בהלה במבשרת ציון?

למי מאיתנו שאינו יודע מהי ידית בהלה, נסביר תחילה את המושג, ולאחר מכן נפנה לדון בעניין התקנת ידית בהלה במבשרת ציון. ובכן ידית בהלה היא למעשה ידית לכל דבר ועניין, אשר בשונה מיידיות רבות אחרות, מותקנת לכל רוחב הדלת, או לחלקה הרב. ידיות בהלה מורכבות משלושה חלקים – זרוע הידית והחלק העיקר של הידית, שני חלקי תושבת עליהם הידית יושבת, וכן לשונית בדומה לכל הידיות באשר הן.

אם כן, הצורך בהתקנת ידית בהלה במבשרת ציון מתעורר בעיקר כאשר אנו זקוקים לדלת חירום עבור מבנה כלשהו. במקרים אלו, ישנו צורך בידית שתאפשר יציאה מהירה וקלה מהמבנה. אם כך, היתרון של ידית בהלה על פני ידיות אחרות, וכן היתרון אשר מאפשר לה לשמש כידית לשעת חירום, הוא השימוש הפשוט. ידית הבהלה פותחת את הדלת על ידי דחיפה פשוטה, אשר ניתנת לביצוע לכל אורך הידית, ולא רק בחלק מסוים בדומה לידית רגילה.

התקנת ידית בהלה

 

כיצד ניתן להתקין ידית בהלה במבשרת ציון?

תהליך התקנת ידית בהלה במבשרת ציון חייב להתבצע בהתאם לתקנות מסוימות של גורמי האכיפה הרלוונטיים לרבות המשטרה ומכבי האש. אי לכך, אמנם ניתן לבצע את תהליך ההתקנה באופן עצמאי בעזרת סרטוני הסברה הקיימים ברחבי האינטרנט, אך על מנת למנוע עבודה לא מקצועית שעלולה להוביל לסכנת חיים, מומלץ לעשות זאת בעזרתו של בעל מקצוע מוסמך ומיומן בתחום.

בכל מקרה שהוא, בין אם התקנת ידית בהלה במבשרת ציון מתבצעת על ידי אדם פרטי ובין אם על ידי גורם מוסמך ומקצועי, תהליך ההתקנה מחולק לשני שלבים עיקריים.

 

ראשית כל – תכנונים וחישובים

מאחר שלא מדובר בידית רגילה, אלא בידית המשמשת לשעת חירום, יש צורך לבצע את התקנת הידית בצורה קפדנית ומחושבת, בהתאם לתקנות הרלוונטיות. אם כן, השלב הראשון בתהליך ההתקנה נועד על מנת להכין את הדלת ואת הידית על כל מרכיביה עבור התקנה מקצועית ואיכותית. זאת כמובן, כולל חישובים שונים כגון גובה הידית הדרוש, סוג הידית ועוד.

 

ועכשיו, ההתקנה!

מיד לאחר שנגמרו כל החישובים הדרושים להתקנה, מגיע השלב השני, שלב ההתקנה עצמו. את ההתקנה מבצעים כמובן בהתאם לתכנון שנבנה קודם לכן, אשר עונה על התקנות הדרושות. כמו כן, שלב זה משתנה ממקרה למקרה בהתאם לסוג הידית, סוג הדלת ועוד.

 

כיצד לבחור ידית בהלה להתקנה במבשרת ציון?

על מנת לבצע התקנת ידית בהלה במבשרת ציון, אחד הדברים הבסיסיים ביותר שיש לרכוש הוא מן הראוי ידית הבהלה עצמה. עם זאת, בדומה לכל שוק מסחר אחר באשר הוא, גם כן ישנם סוגים של של ידיות בהלה. על כן, הכנו עבורכם רשימה של דברים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת ידית בהלה:

אופן השימוש בידית אף על פי שכל ידיות הבהלה באות לכדי שימוש בדרך דומה, הידיות השונות נבדלות זו מזו בצורת הידית עצמה, ועל כן שונות במעט בצורת הפתיחה. על כן, בחרו ידית בהתאם לשימוש שלה.
סוג הדלת גורם חשוב שיש לקחת בחשבון הוא סוג הדלת, קרי החומר ממנו היא עשויה. גורם זה חשוב מאחר שיש להתאים את הידית וכן את תהליך ההתקנה שלה לחומר ממנו עשויה הדלת.
סוג הנעילה החיצונית השימוש בידית הבהלה נעשה רק מתוך המבנה, קרי מהכיוון הפנימי של הדלת. על כן, יש לבחור ידית בהלה שחלקה החיצוני תואם את השימוש בידית ואת הצורך והנוחות שלכם.
רמת בטיחות ועמידה בתקנים חשוב מאוד לשים לב כי הידית בה אתם עושים שימוש עומדת ברמת הבטיחות הדרושה, וכן בתקנים השונים החלים על ידיות בהלה מטעם מכבי האש והמשטרה.

 

כמה עולה התקנת ידית בהלה במבשרת ציון?

מחיר התקנת ידית בהלה במבשרת ציון משתנה בין התקנה להתקנה בהתאם לגורמים שונים. בין כלל הגורמים המשפיעים על המחיר, ניתן למנות מספר עיקריים כגון סוג הידית לרבות סוג היצרן של הידית, רמת האיכות שלה, החומר ממנו היא עשויה ועוד, סוג הדלת המשפיעה על אופן ההתקנה, גודל הידית ועוד.

עם זאת, ניתן לומר באופן כמעט ודאי, כי לכל תהליך התקנת ידית בהלה במבשרת ציון מחיר השירות נקבע בהתאם לבעל המקצוע. זאת כמובן, מאחר שבעל המקצוע הוא זה הקובע את מחיר השירות, אך הגורמים שצוינו לעיל אכן מהווים גורמים בעלי השפעה ניכרת על המחיר.

התקנת ידית בהלה

 

מחירון התקנת ידית בהלה במבשרת ציון כללי

התקנת ידית בהלה במבשרת ציון החל מ – 299 ₪‏
תיקון ידית בהלה במבשרת ציון החל מ – 299 ₪‏
החלפת ידית בהלה במבשרת ציון החל מ – 299 ₪‏

מה היה לנו עד עכשיו?