התקנת ידית לדלת אלומיניום

מחפשים התקנת ידית לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

דלת האלומיניום היא דלת מרהיבה, יפה, מעוצבת וחזקה. אם הידית עושה בעיות, אם הידית שרוטה או לחילופין יצאה ממקומה – התקנת ידית לדלת אלומיניום בהחלט יכולה להיות פיתרון למצב.

אנו מעניקים שירות מקיף לדלתות אלומיניום ובפרט התקנת ידית – מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים. בפסקאות הבאות תמצאו מידע על תקלות נפוצות בידית, מה מחיר התקנת ידית חדשה, ומה עוד חשוב לדעת בנושא.

 

☑️ החלפת ידית לדלת אלומיניום מקצועית ובטיחותית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בכל סוגי הדלתות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

בעיות נפוצות בידית לדלת אלומיניום – למה דווקא עכשיו?

זה לא כיף לגלות שהדלת שלנו ובפרט הידית, מחליטה לעשות בעיות. זה גורם לנו להתאמץ לפתוח ולסגור את הדלת, זה גורם לנו ללחץ, לכעס ולחוסר סבלנות – כי דווקא עכשיו, זה קורה. מה גורם לידית שלנו לעשות בעיות? הינה כמה בעיות נפוצות:

 

הדלת שלכם ישנה וגם הידית

אם הדלת שלכם ישנה, קחו בחשבון שמדי תקופה, עלולה לצוץ תקלה כלשהי בחלק אחר בדלת. אין מה לעשות. זה קורה עם מנעולים, עם משקופים, עם צירים וגם – עם ידיות.

 

שימוש אגרסיבי בידית

אם מכל סיבה שהיא על מנת לסגור ולפתוח את הדלת עליכם להפעיל כח, סימן שמשהו לא תקין. שימוש בכח על מנת לפתוח לסגור את דלת האלומיניום מוביל במקרים רבים לבעיה בידית.

 

לכלוך ואבק שפוגעים בתפקוד

אם אתם לא מקפידים לנקות את הדלת ואת הידית בפרט, לכלוך ואבק עשויים לחדור את השכבה הראשונה ולהיכנס פנימה למנגנון. הקפדה על ניקיון, בהחלט יכולים למנוע בעיות כאלו בעתיק.

 

נזק פיזי לידית – התקנת ידית לדלת אלומיניום

אם היה ניסיון לפריצה, אם בעת הובלה, רהיט כבד כלשהו פגע בידית, בהחלט יכול להיגרם נזק לידית. אך אל דאגה, לכל אחד מהמקרים יש פתרון, ואנחנו כאן כדי לעזור

בעיות נפוצות בידית לדלת אלומיניום – למה דווקא עכשיו

 

טיפ – בחרו את הידית הנכונה ביותר

אם החלטתם לקנות ולהתקין ידית חדשה, הדבר החשוב ביותר, מעל הכל הוא לבחור את הידית המתאימה. מובן מאליו נכון? אז זהו שלא. כשאנחנו לחוצים או ממהרים, אנחנו יכולים בטעות לקנות ידית לדלת פנים במקום ידית לדלת כניסה וכדומה. זה לא נעים.

אז מה עושים? דואגים לצלם את הידית ואת הדלת, ובעת השיחה עם המוכר או המנעולן, דואגים להראות לו תמונה. כי תמונה שווה 1,000 מילים. לאחר שמוצגות לכן אפשרויות הבחירה קחו בחשבון שיקולים של: משקל הידית, עיצוב, צבע ומחיר.

טיפ – בחרו את הידית הנכונה ביותר

 

מחיר התקנת ידית לדלת אלומיניום

אם החלטתם כי הגיע הזמן להתקין ידית חדשה, או אם הידית הקיימת התנתקה לחלוטין ואתם רוצים להתקין אותה מחדש, דעו כי מחיר ההתקנה עומד על כ – 250 ש"ח.

מחיר התקנת ידית לדלת אלומיניום

 

לבד או באופן מקצועי? מתי כדאי מה?

אם הידית רק רופפת מעט, אך עדיין מתפקדת, רגע לפני הזמנת איש מקצוע, נסו לחזק אותה בעצמכם. זה לא מסובך מדי. אם הידית שבורה, אם הידית יצאה לחלוטין מהמקום, ואתם לא רוצים להסתבך בפיתרון הבעיה, איש מקצוע יכול לפתור את זה בקלות, במהירות ובמקצועיות.

לבד או באופן מקצועי? מתי כדאי מה?

 

הדלת נתקעה לחלוטין! מה עושים?

כן גם זה יכול לקרות ובכל שעות היממה. לחזור הבעיה, לנסות לסובב את המפתח, ובום! הדלת תקועה (ואם להוסיף – גם הידית יצאה ממקומה). זה לא הרגע הכי מאושר בחייכם, כנראה. אז מה עושים?

קודם כל נשימה עמוקה – כי לחץ סתם מוסיף עוד לחץ. אחרי זה – מבינים מה חומרת הבעיה. האם בכל זאת אתם מצליחים להחזיר את הידית למקומה, ואולי לשחק עם המפתח מעט? אם זה לא עובד וכבר ניסיתם לקרוא לשכן שמבין בזה מעט יותר ממכם.

השלב הבא זה – להיעזר בנו. מוזמנים ליצור איתנו קשר, ונראה האם יש לנו דרך לעזור לכם טלפונית, או שמא, עלינו להגיע ולסייע לכם. במקרה זה ייתכן ויהיה עלינו לבצע פריצה לדלת ו/או להחליף את מנעול הדלת.

הדלת נתקעה לחלוטין!

 

מתי כדאי לתקן את הידית?

למה כדאי לתקן את הידית עכשיו ולא בעוד יומיים, שבוע, או חודשיים? הינה כמה הסברים:

 

ננעלתם בחוץ

אז אין כאן שאלה. אם דלת האלומיניום שלכם משמשת בתור דלת כניסה, והידית נתלשה מהמקום. אין כאן ספק – עליכם לקרוא לאיש מקצוע שיסייע לכם (ואם זה עדיין לא קרה, אל תחכו שזה יקרה).

 

הידית רופפת ואתם לא רוצים שזה יחמיר

ידית רופפת בקלות הופכת לידית שיוצאת מהמקום ואף נשברת. ולכן אל תחכו שזה יקרה.

 

ידית שבורה גורמת לנזקים בדלת ולרצפה

אם אתם לא יכולים לפתוח ולסגור את הדלת כמו שצריך. זה לא רק פוגע בידית אלא יכול לפגוע גם במנגנון הנעילה, וגם להשאיר סימנים על הרצפה שלכם.

מתי כדאי לתקן את הידית

 

התקנת ידית לדלת אלומיניום – אנחנו כאן עם הפיתרון

אנו מעניקים שירותי תיקון, התקנה והחלפת מנעולים, ידיות ודלתות ברחבי הארץ. התקנת ידית לדלת אלומיניום תתבצע בצורה מהירה, מקצועית ואיכותית.

  • מקצועיות – כל אנשי המקצוע שלנו, עוברים הכשרה מקצועית, מנוסים ועם הוכחות בשטח. לא ניתן לכם להתייבש, מחוץ לדלת.
  • שירות 24/7 – בין אם יש לכם תקלה במהלך היום ובין אם במהלך הלילה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת. נגיע עד לפתח הבית שלכם עם כל הציוד הדרוש.
  • מחיר – נדאג לספק לכם שירות איכותי במחיר משתלם.
  • התאמת הפתרון – אם מה שחשוב לכם זה עיצוב ואיכות נדע לתת לכם פתרונות מתאימים. ואם מה שכרגע חשוב לכם זה פיתרון זמני וזול, גם את זה נדע להציע.

התקנת ידית לדלת אלומיניום - אנחנו כאן עם הפיתרון

 

לא משנה איזו תקלה אתם חווים כרגע, אנחנו נשמח לפתור לכם את הבעיה בצורה המהירה והטובה ביותר. התקנת ידית לדלת אלומיניום – בשביל זה אנחנו כאן.

 

מחירון החלפת ידית לדלת אלומיניום כללי

החלפת ידית לדלת אלומיניום מחיר מ-299₪
התקנת ידית לדלת אלומיניום מחיר מ-299₪
החלפת מנעול לדלת אלומיניום מחיר מ-299₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
התקנת ידית בהלה בנצרת

מחפשים התקנת ידית בהלה בנצרת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בנהריה

מחפשים התקנת ידית בהלה בנהריה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בעפולה

מחפשים התקנת ידית בהלה בעפולה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בעכו

מחפשים התקנת ידית בהלה בעכו? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בכרמיאל

מחפשים התקנת ידית בהלה בכרמיאל? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בנוף הגליל

מחפשים התקנת ידית בהלה בנוף הגליל? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »