התקנת ידית לדלת אש

מחפשים התקנת ידית לדלת אש? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

דלת אש כשמה כן היא – נועדה להגן עלינו מפני אש – שריפה. אמנם בשיגרה אנחנו נתקלים בה בעיקר בזמן יציאה וכניסה לחדר המדרגות, אך אל לנו לשכוח את יעודה – להציל חיים ולהגן עלינו בשעת חירום. התקנת ידית לדלת אש מתבצעת על ידינו בצורה מקצועית, מהירה ובטוחה – אנחנו כאן בשבילכם.

 

☑️ התקנת ידית לדלת אש מקצועית ובטיחותית.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בכל סוגי הדלתות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

בעיה בידית דלת האש למה זה קורה?

בין אם אתם דיירים בבניין ובין אם אתם ועד הבית, לטפל בתקלות של הבניין זה לא העסק הכי מרגש ומעניין ביום שלנו כנראה, ובכל זאת – זה חשוב וזה חיוני. אז מה הסיבות לכך שהידית החליטה לעשות בעיות. הינה כמה אפשרויות:

  • ייתכן והיה שימוש אגרסיבי בידית הדלת.
  • ייתכן ומעבר דירה או משרד של אחד השוהים פגע בידית הדלת.
  • יכול להיות שדלת האש שלכם ישנה וזקוקה לתחזוק.
בעיה בידית דלת האש למה זה קורה
בעיה בידית דלת האש למה זה קורה

 

בכל אחד מהמקרים הללו, אנו מטפלים. בין אם הפתרון הוא התקנת ידית ובין אם תזדקקו לשירות אחר – אנו נותנים שירות בכל רחבי הארץ.

 

מחיר החלפת ידית בדלת אש

אם דלת האש לא נפתחת, אם הידית יצאה ממקומה, אם לא ניתן לתפעל את הידית בצורה תקינה – סימן שיש צורך בהתקנת ידית. דלת האש שונה מהותית מדלת רגילה שכן היא נועדה להגן עלינו במצב שריפות.

הידעת? דלת האש בנויה כך שבעת שריפה – השריפה עצמה והחום לא יוכלו לעבור לצד השני. בנוסף, ניתן להשתמש בידית הדלת בשעת חירום כזו. ידית לדלת אש שונה מידית לדלת רגילה. המחיר עבור התקנת ידית לדלת אש הינו כ – 230 ש"ח.

מחיר החלפת ידית בדלת אש
מחיר החלפת ידית בדלת אש

 

מה עושים אם דלת האש לא נפתחת?

במקרים מסוימים לא מדובר בתקלה של הידית אלא בחלק אחר בדלת. במידה ודלת האש לא נפתחת כלל, ייתכן ויהיה צורך לפרוץ את הדלת.

פתרונות נוספים לטיפול בבעיות של דלת אש הם:

  • תיקון דלת אש
  • איזון דלת אש
  • קיצור דלת אש
  • החלפה של דלת שאש
מה עושים אם דלת האש לא נפתחת
מה עושים אם דלת האש לא נפתחת

 

למה חשוב לטפל בדלת הידית במהירות האפשרית

דלת אש תקינה היא דלת אש שמצילה חיים בשעת סכנה – וזה הקו שצריך להנחות אתכם ואותנו. ידית לא תקינה יכול להביא איתה מספר בעיות:

 

ידית לא תקינה יכולה לגרום לנזק לדלת

אם הידית לא תקינה ואנחנו עושים שימוש לא תקין בדלת. כמו הפעלת כח למשל כדי לפתור לסגור את הדלת, אנחנו יכולים לסיים בתיקון של הדלת כולה ולא רק של הידית עצמה – וזה עסק יקר יותר.

 

ידית נתקעת יכולה להוביל לדלת נעולה

אם נכון לרגע זה, הידית של הדלת רק עושה מעט בעיות, אך עדיין מאפשרת פתיחה וסגירה של הדלת, זה בדיוק הזמן המתאים לטפל בה. במקרים רבים, אנשים מחכים ומתעלמים מהבעיה והתוצאה? דלת האש תקועה ולא נפתחת.

ידית נתקעת יכולה להוביל לדלת נעולה
ידית נתקעת יכולה להוביל לדלת נעולה

 

אל תשכחו את תפקיד הדלת

הדלת נועדה לשמור עלינו במצב חירום, ולצערנו, אי אפשר לחזות מראש מתי זה עשוי לקרות. תחזוק נכון של הדלת, מבטיח שחלילה, בעת סכנה, נוכל לשמור ולהציל חיים.

 

התקנת ידית לדלת אש – אנחנו כאן תמיד

במסגרת השירותים שלנו אנו מעניקים תיקון, התקנות והחלפות ידיעות. בין אם מדובר בתקלה קטנה או גדולה, אנו נדאג לתת לכם את הפתרון המתאים ביותר.

  • אל תתפשרו על חובבנות – אנשי המקצוע שלנו הם אנשים מנוסים, מקצועים ובעלי תעודות מתאימות. מקצועיות מבטיחה תוצאה מעולה ולא פחות מכך.
  • אל תשלמו מחיר מוגזם – אנחנו כאן כדי לתת לכם שירות מקצועי ובמחיר הוגן.
  • אל תחכו שבועיים כדי לקבל פיתרון – אנו מעניקים שירותי מנעולנות ושירותי פריצת דלתות – 24/7
  • אל תגלו שעקצו אתכם – אנו מעניקים שירות אמין, אדיב וסובלני, כדי שגם אתם וגם אנחנו נהיה מרוצים מהתוצאה הסופית.
  • אישור משטרתי – כל אנשי המקצוע שלנו קיבלו אישור משטרתי לפעול בתחום זה.
התקנת ידית לדלת אש – אנחנו כאן תמיד
התקנת ידית לדלת אש – אנחנו כאן תמיד

 

ידית לדלת אש – טיפים לשמירה על הידית

שמירה על דלת האש ועל הידית בפרט, תסייע לנו לחסוך בהוצאות ותבטיח כי הדלת תהיה תקינה מתי שנצטרך. הכנו לכם מספר טיפים לשמירה על הידית:

 

טיפ 1 – נקו את ידית הדלת בפרט ואת הדלת בכלל

הקפידו על ניקיון דלת האש או דלתות האש שנמצאות בבניין. אתם יכולים לבקש משירותי הניקיון גם לנקות את הדלת. ניקיון שוטף גם ישמור על מראה הדלת וגם ימנע אבק ולכלוך שמצטברים.

טיפ 1 – נקו את ידית הדלת בפרט ואת הדלת בכלל
טיפ 1 – נקו את ידית הדלת בפרט ואת הדלת בכלל

 

טיפ 2 – התייחסו לידית כמו לטלפון שלכם

כמו שאת הטלפון לא תטרקו בעצבנות כך כדאי להתייחס גם לידית הדלת. שימוש אגרסיבי בדלת, הוא אחד מהסיבות הנפוצות לפגיעה בדלת ובידית.

טיפ 2 – התייחסו לידית כמו לטלפון שלכם
טיפ 2 – התייחסו לידית כמו לטלפון שלכם

 

טיפ 3 – שמרו על הקטנטנים שלכם

אם אתם הורים לילדים, קחו בחשבון שילדים אוהבים לשחק בדלתות הבניין. חשוב מאוד שהם ישמרו מרחק ויזהרו בעת פתיחת וסגירת הדלת כדי לא לפגוע בדלת עצמה אך יותר חשוב מכך – כדי שהם ישמרו על עצמם.

טיפ 3 – שמרו על הקטנטנים שלכם
טיפ 3 – שמרו על הקטנטנים שלכם

 

טיפ 4 – התייעצו עם מנעולן מקצועי

דלת האש שלכם תחזיק זמן רב, אם תפעלו באופן מקצועי כאשר ישנה תקלה כלשהי. אתם מוזמנים להתייעץ איתנו, לקבל פרטים ולראות מה הדרך הטובה ביותר לתקן את ידית הדלת שלכם.

טיפ 4 – התייעצו עם מנעולן מקצועי
טיפ 4 – התייעצו עם מנעולן מקצועי

 

התקנת ידית לדלת אש היא המומחיות שלנו. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, לקבל הצעת מחיר, לקבל טיפים חשובים ולתאם מועד הגעה לפתרון הבעיה. אנחנו כאן בשבילכם, לכל צורך שהוא.

 

מחירון התקנת ידית לדלת אש כללי

התקנת ידית לדלת אש מחיר מ-299₪
התקנת ידית לדלת לעסק מחיר מ-299₪
החלפת ידית לדלת אש מחיר מ-299₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
התקנת ידית בהלה בנצרת

מחפשים התקנת ידית בהלה בנצרת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בנהריה

מחפשים התקנת ידית בהלה בנהריה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בעפולה

מחפשים התקנת ידית בהלה בעפולה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בעכו

מחפשים התקנת ידית בהלה בעכו? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בכרמיאל

מחפשים התקנת ידית בהלה בכרמיאל? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בנוף הגליל

מחפשים התקנת ידית בהלה בנוף הגליל? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »