התקנת ידית לדלת רב בריח

מחפשים התקנת ידית לדלת רב בריח? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

דלת רב בריח מתפקדת מבטיחה לא רק את הנוחות שלנו ומראה מעוצב ונקי, אלא גם שמירה על הביטחון של הבית ו/או של המשרד. אם הידית שבורה, אם היא יצאה מהמקום, אם היא איבדה את היופי שלה – התקנת ידית לדלת רב בריח היא הפתרון המתאים עבורכם. באילו מקרים צריכים לעשות את זה, האם זה באמת הפיתרון הנכון, כמה זה עולה, מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר עכשיו ולקבל את כל הפרטים.

 

☑️ התקנת ידית לדלת רב בריח מקצועית ובטיחותית.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו..

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ ניסיון של שנים בתחום.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

למה יש תקלות ובעיות עם התקנת ידית לדלת רב בריח?

דלת רב בריח יכולה לשמש אתכם לדלת הכניסה לבית או למשרד, בתור דלת פנים, בתור דלת למחסן או לעמדת שומר. אך זה לא משנה באמת, כי בכל אחד מהמקרים עשויה להתעורר בעיה או צורך להחליף את הידית הקיימת. למה זה קורה? הינה כמה סיבות נפוצות:

  • דלת ישנה – אם הדלת קיימת כבר מספר שנים, קורה שאחד החלקים זקוק לתיקון או החלפה. זה יכול להיות הידית וזה יכול להיות מנגנון הנעילה.
  • שימוש אגרסיבי בדלת – אם אתם או אחרים משתמשים בכח על מנת לפתוח ולסגור את הדלת, הידית לא תחזיק מעמד הרבה זמן. שימוש בכח בידית הוא סיבה נפוצה לקחת שיש צורך בהחלפה ובתיקון של ידית.
  • בעיה בדלת עצמה שמובילה לפגיעה בידית – אם הדלת נגררת על הרצפה, אם יש בעיה במנגנון הנעילה – ולא טיפלנו בכך. יכול להיות שהתוצאה היא פגיעה גם בידית.

 

אל דאגה, לכל אחד מהתקלות והבעיות האלו יש פתרון – התקנת ידית חדשה. אם הבית או במשרד, אנחנו כאן כדי לעזור.

למה יש תקלות ובעיות עם התקנת ידית לדלת רב בריח
למה יש תקלות ובעיות עם התקנת ידית לדלת רב בריח

 

קודם כל, זהו איזו דלת ברשותכם

בין אם אתם מחליטים לתקן את הידית באופן עצמאי ובין אם אתם מתקשרים למנעולן מוסמך כדי לפתור את הבעיה, חשוב לוודא כי אתם מזהים נכון את סוג הדלת שברשותכם. וודאו כי אכן מדובר בדלת רב בריח, ולאחר מכן הקפידו להעביר למוכר או למנעולן מה תפקיד הדלת – האם מדובר בדלת פנים או דלת חוץ למשל.

כל דלת זקוקה לידית אחרת. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לצלם את הידית הקיימת ואת הדלת עצמה – זה יבטיח כי תקבלו ידית חדשה ומתאימה.

קודם כל, זהו איזו דלת ברשותכם
קודם כל, זהו איזו דלת ברשותכם

 

מחיר התקנת ידית לדלת רב בריח

בין אם הידית הנוכחית רק רופפת, בין אם היא מתנודדת בצורה חריפה ובין אם היא יצאה לגמרי ממקומה – אל תשאירו את זה לגורל, טפלו בידית בהקדם וכך תמנעו מצב של החמרת המצב. מחיר התקנת ידית לדלת רב בריח עומד על כ – 250 ש"ח.

מחיר התקנת ידית לדלת רב בריח
מחיר התקנת ידית לדלת רב בריח

 

מתי אפשר לתקן את הידית לבד ומתי דרוש איש מקצוע?

אם הידית הנוכחית רק רופפת למשל, נסו לחזק את הברגים, ולבדוק האם יש צורך בשימון מנגנון הנעילה. כל עוד הידית לא שבורה, יש אפשרות סבירה, שאפשר להחזיר את הידית הקיימת ופשוט להתקין אותה מחדש, מבלי לקנות חדשה. אם כבר ניסיתם לתקן זאת בעצמכם ו/או אם יש שבר או בעיה בידית – יהיה עליכם לבצע התקנת של ידית חדשה, ואת זה כדאי להשאיר לבעל מקצוע.

מתי אפשר לתקן את הידית לבד ומתי דרוש איש מקצוע
מתי אפשר לתקן את הידית לבד ומתי דרוש איש מקצוע

 

מה עושים אם דלת רב בריח תקועה

אם הדלת שלכם תקועה ונעולה, אז יכול להיות שהבעיה קצת יותר חמורה משחשבתם. ייתכן והבעיה היא לא רק בידית עצמה אלא כבר במנגנון הנעילה (שני אלה משפיעים זה על זה). לכן, במצב והדלת תקועה לחלוטין ייתכן ותצטרכו להזעיק שירותי פריצה (נשמח לעזור) על מנת לפרוץ את הדלת תחילה ורק לאחר מכן להחליף ידית או להחליף את מנגנון המנעול.

במידה וזה קורה חשוב להבין מה הסיבה לבעיה – כי ייתכן ודרוש לכם פתרון מסוג שונה:

  1. ייתכן ועליכם לבצע קיצור של דלת רב בריח.
  2. ייתכן ויש לבצע איזון/כיוון של הצירים.
  3. ייתכן ועליכם לבצע החלפה של מנגנון הנעילה של הדלת.
  4. לעיתים רחוקות – עליכם להחליף דלת קומפלט.
מה עושים אם דלת רב בריח תקועה
מה עושים אם דלת רב בריח תקועה

 

האם בעיה בידית באמת דורשת תיקון, ועכשיו?

כל עוד לא מצאנו את עצמנו נעולים מחוץ לבית, יש לנו נטייה לשים בצד בעיות קטנות כמו ידית שמתנדנדת. אבל דווקא בגלל זה, חשוב לנו לתת לכם כמה דגשים חשובים:

האם בעיה בידית באמת דורשת תיקון, ועכשיו
האם בעיה בידית באמת דורשת תיקון, ועכשיו

 

התקנת ידית דלת רב בריח תחסוך בעיה גדולה בעתיד

אם הידית עושה רק בעיות קטנות, ואולי דורשת רק חיזוק קטן – כדאי לטפל בזה כבר עכשיו. אם אנחנו ממשיכים להשתמש בידית ובדלת כרגיל, בסופו של דבר הבעיה תחמיר – מניסיון. תיקון קטן, יחסוך לכם בסופו של דבר, בעיה גדולה, בזבוז זמן וכסף.

 

אם הדלת תקועה, אין כאן שאלה

אם הדלת תקועה לחלוטין, במיוחד אם מדובר בדלת כניסה, אין ספק שעליכם לקרוא לשירות מנעולנות מקצועי.

 

קחו בחשבון שידית לא תקינה עשויה לפגוע בחלקים נוספים

אם הידית עושה בעיות, אנחנו עשויים למצוא "טריקים" כדי לפתור את הבעיה, אבל אותם טריקים (כמו פתיחה בכח) יכולים לפגוע בסוף גם במנגנון הנעילה וגם ברצפה.

קחו בחשבון שידית לא תקינה עשויה לפגוע בחלקים נוספים
קחו בחשבון שידית לא תקינה עשויה לפגוע בחלקים נוספים

 

התקנת ידית לדלת רב בריח – אנחנו כאן בשבילכם

אנו גאים לספק שירותי התקנת ידיות לדלת רב בריח באזור. מעבר לכך, היו בטוחים שלכל שירות נוסף שקשור לדלת ולמנעול שלכם – יש לנו פיתרון.

  • מקצועיות – אנו נדאג לשמור על הידית, הדלת, הרצפה והבטיחות שלכם. נדאג לתת לכם את הפתרון המתאים ביותר.
  • מחיר – אנו נדאג לתת לכם מחיר הוגן. כזה שמצדיק את העבודה שלנו ולא כזה, שעושה חור בכיס.
  • שירות בכל שעות היממה – 24/7 – במקרי חירום, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר גם בשעות הבוקר המוקדמות. אנחנו כאן לכל בעיה ותקלה.

 

אם יש לכם בעיה בידית הדלת מסוג רב בריח בעבודה או בבית – אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, ואנחנו נשמח לתת לכם את הפתרון המתאים ביותר.

התקנת ידית לדלת רב בריח - אנחנו כאן בשבילכם
התקנת ידית לדלת רב בריח – אנחנו כאן בשבילכם

 

מחירון התקנת ידית לדלת רב בריח כללי

התקנת ידית לדלת רב בריח מחיר מ-299₪
החלפת ידית לדלת רב בריח מחיר מ-299₪
תיקון מנעול לדלת רב בריח מחיר מ-299₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
התקנת ידית בהלה בנצרת

מחפשים התקנת ידית בהלה בנצרת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בנהריה

מחפשים התקנת ידית בהלה בנהריה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בעפולה

מחפשים התקנת ידית בהלה בעפולה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בעכו

מחפשים התקנת ידית בהלה בעכו? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בכרמיאל

מחפשים התקנת ידית בהלה בכרמיאל? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בנוף הגליל

מחפשים התקנת ידית בהלה בנוף הגליל? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »