התקנת ידית לדלת שריונית חסם

מחפשים התקנת ידית לדלת שריונית חסם? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

דלת שריונית חסם היא דלת מצוינת שמשרתת אלפי ישראלים ברחבי הארץ, ובפרט בירושלים. כמו שהדלת מצוינת כך גם הידית. אם לפעמים – היא מחליטה, למשוך תשומת לב ולדרוש תיקון. במקרה זה, אנחנו שמחים להציע התקנת ידית לדלת שריונית חסם בירושלים ובסביבה – להעניק לכם שירות מהיר, מקצועי ואדיב – צרו איתנו קשר לקבלה פרטים נוספים.

 

☑️ התקנת ידית לדלת שריונית חסם מקצועית ובטיחותית.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ שירות מקיף ומקצועי הכולל שירות עד הבית.

☑️ מתמחים בכל סוגי הדלתות.

☑️ זמינות מעכשיו לעכשיו.

☑️ מנעולן מוסמך.

אם אתם תוהים מה גרם לידית להתקלקל, כמה עולה התקנת ידית, האם אפשר לתקן באופן עצמאי או דווקא עדיף מנעולן? הינה כל הפרטים:

 

תקלות בידית לדלת שריונית חסם – למה זה קורה?

הינה כמה סיבות שכדאי לקחת בחשבון שכנראה גרמו לזה שהידית שלכם עושה בעיות כרגע.

  • ידית ישנה – אם הדלת עומדת ומתפקדת כבר שנים רבות, בלאי הוא דבר טבעי. מדי כמה שנים נצטרך לתת תשומת לב לדלת ולתקן חלק כלשהו בה. זה לא סוף העולם, אבל כן זה דורש תשומת לב והשקעה של כסף ומעט זמן.
  • שימוש לקוי בדלת ובידית – איך אפשר להשתמש בצורה לקויה בדלת ובידית? בסך הכל פותחים וסוגרים לא? אז זהו, שגם בעת הפעולות הבסיסיות האלה צריך להיות מעט זהירים. אם אנחנו טורקים בחוזקה את הדלת או מפעילים כח רב על הידית על מנת לוודא שהיא נעולה, אנחנו עשויים לפגוע בידית.
  • דלת לא תקינה מובילה לפגיעה בידית – אם הדלת שלכם ארוכה מדי ונגררת על הרצפה, אם המנעול שלכם עושה בעיות בנעילה, יכול להיות שזה יתבטא בסופו של דבר בידית תקולה. במצב זה חשוב לזהות את הבעיה האמיתית ולא להניח שמדובר בידית בלבד.

 

בכל אופן, אנחנו כאן כדי לפתור את הבעיה ולמצוא לכם את הפתרון המתאים ביותר, בין אם הידית מקרטעת מעט ובין אם היא שבורה לגמרי.

תקלות בידית לדלת שריונית חסם - למה זה קורה?

טיפ חשוב – רוצים להחליף ידית? זהו איזה סוג ידית אתם צריכים

ידית של דלת כניסה מסוג שריונית חסם, לא תהיה זהה לידית של דלת פנים. מאוד חשוב, בעת רכישה של ידית חדשה באופן עצמאי או בזמן השיחה עם המנעולן המוסמך, להדגיש באיזו דלת מדובר, על מנת למנוע אי הבנות.

נשמע מובן מאליו נכון? אז זהו שלא. שימו לב בעיקר, אם לא מדובר בעצם בדלת שריונית חסם אלא בדלת ממ"ד למשל, כי אז מדובר בסיפור שונה לגמרי. צילום של הדלת והידית, יסייע למוכר או למנעולן לזהות מה הידית הדרושה לכם בצורה הרבה יותר קלה.

טיפ חשוב - רוצים להחליף ידית? זהו איזה סוג ידית אתם צריכים

 

מחיר התקנת ידית לדלת שריונית חסם

התקנת ידית לדלת שריונית חסם, זולה יותר מחלקים אחרים כמו המנעול למשל. המחיר של התקנת ידית זו עומד על 200 עד 300 ש"ח.

 

האם אפשר לבצע התקנה עצמאית של הידית, או כדאי איש מקצוע?

במידה והידית רופפת בלבד, אך עדיין עובד, נסו בעצמכם לחזק את הברגים ועל הדרך גם לשמן את מנגנון הנעילה. אם זה לא עוזר, ואתם מפחדים לגרום לנזק נוסף, איש מקצוע, יוכל לסייע לכם במקרה זה. התקנה של ידית אמנם פשוטה יותר מפעולות כמו קיצור הדלת או החלפת מנעול, אך עדיין עליה להיות מדויקת.

האם אפשר לבצע התקנה עצמאית של הידית, או כדאי איש מקצוע?

הידית של הדלת שלי תקועה – מה עושים?

אם ידית הדלת שלכם תקועה ולא מאפשרת פתיחה של הדלת הנעולה, כדאי לפעול בזהירות. יכול להיות שלא מדובר בבעיה בידית עצמה. נסו מפתח חלופי, נסו מעט "לשחק" עם המפתח והידית (בעדינות), ואם זה לא עובד, יש צורך בפעולה מעט רצינית יותר.

אם הדלת לא נפתחת ייתכן שהבעיה היא לא בידית אלא במנגנון הנעילה למשל. במקרה זה מוזמנים ליצור עמנו קשר, ונשמח לתת לכם את השירות המתאים. במקרה כזה ייתכן ויהיה צורך בפריצת הדלת ולאחר מכן, בהחלפת מנגנון הנעילה.

הידית של הדלת שלי תקועה - מה עושים?

בסך הכל מדובר בידית, למה בכלל צריך לטפל בזה?

אנחנו יודעים שהידית נתפסת בעיני רבים כמובנת מאליה. במיוחד אם היא בסך הכל עושה קצת בעיות ועוד לא התפרקה לחלוטין. אבל בדיוק בשביל זה, כדאי למנוע בעיות עתידיות ולא נעימות.

 

בסך הכל מדובר בידית, למה בכלל צריך לטפל בזה

 

תזכרו שבעיה גדולה יכולה להפוך לבעיה גדולה

ידית רופפת, בקלות יכולה בהמשך לצאת מהמקום ואף להישבר. ואז, אנחנו עשויים להזדקק לשירות רציני יותר. נסו לחזק את הברגים, ולשמור על הידית כמידת האפשר, וזה יאפשר לכם להישמר מפני תקלות רציניות יותר.

 

אם הדלת תקועה לגמרי, אין כאן שאלה בכלל

אם הדלת תקועה, אל תזניחו את זה. זה כנראה ברור אם מדובר בדלת הכניסה, אבל אולי יותר קל להתעלם אם מדובר בדלת פנים או דלת למחסן ישן.

אם הדלת תקועה לגמרי, אין כאן שאלה בכלל

 

שמרו על הדלת מפני נזקים נוספים

אם הידית עושה בעיות, זה בקלות יכול להתפתח גם לנזק לדלת עצמה או למנגנון הנעילה. ולכן תיקון של הידית עכשיו, ימנע נזקים נוספים של הדלת. הרי מה עושים כשהידית תקועה? בדרך כלל משתמשים בכח נכון?

 

התקנת ידית לדלת שריונת חסם – אנחנו כאן בשבילכם

אנו מספקים ללקוחותינו שירותי התקנת ידיות ברחבי הארץ. כמו כן, אנו מעניקים שירות תיקונים, החלפות והתקנות לכל סוגי הדלתות.

  • אנו מעניקים שירות 24/7 – דואגים לכם מסביב לשעון, כי להיתקע מחוץ לדלת עם ידית שבורה ב – 3 בלילה, זה לא נעים במיוחד.
  • אנו מעניקים שירות מקצועי– כל צוות המנעולנים שלנו מוסמך, מורשה ובעל אישור משטרתי. בכך אנו דואגים לפיתרון מקצועי שאכן משפר את המצב ולא גורם לנזק נוסף.
  • אנו מעניקים את השירות עם חיוך וסובלנות, ובשביל לשפר עוד קצת את המצב – גם במחיר הוגן.

 

לכל בעיה בדלת שריונית חסם בכלל ובהתקנת ידית בפרט באזור ירושלים והסביבה – מוזמנים לציור איתנו קשר, ואנו נדאג לפתרון המתאים ביותר עבורכם.

 

מחירון התקנת ידית לדלת שריונית חסם כללי

התקנת ידית לדלת שריונית חסם מחיר מ-299₪
החלפת ידית לדלת שריונית חסם מחיר מ-299₪
החלפת מנעול לדלת שריונית חסם מחיר מ-299₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
התקנת ידית בהלה בנצרת

מחפשים התקנת ידית בהלה בנצרת? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בנהריה

מחפשים התקנת ידית בהלה בנהריה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בעפולה

מחפשים התקנת ידית בהלה בעפולה? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בעכו

מחפשים התקנת ידית בהלה בעכו? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בכרמיאל

מחפשים התקנת ידית בהלה בכרמיאל? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת ידית בהלה בנוף הגליל

מחפשים התקנת ידית בהלה בנוף הגליל? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של

קרא עוד »