התקנת מנעולים לדלת זכוכית

מחפשים התקנת מנעולים לדלת זכוכית? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו מנעולן עכשיו:

דלת היא דבר יום יומי בחיים של כולנו. כולנו נכנסים ויוצאים מדלתות כל יום, לרוב אף כמה פעמים ביום. הדלת משמשת כפתח, כזה שנפתח ונסגר ומורכבת מכמה גורמים. העיקרי והחשוב ביותר שבהם הוא המנעול. במאמר זה נסקור את חשיבות התקנת המנעול ונדון בפרט בהתקנת מנעולים בדלת עשויה זכוכית.

 

☑️ התקנת מנעולים דלת זכוכית באופן מקצועי ובטיחותי.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ אחריות רשמית בכתב על העבודה.

☑️ מתמחים בכל סוגי הדלתות.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

 

הדלת – קווים לדמותה

דלת מתייחסת בדרך כלל לפתח בקיר שעליו מורכב לוח (שיכול להיות עשוי מחומרים שונים, לרבות זכוכית) באמצעותו ניתן לפתוח ולסגור. מבחינה לשונית ודקדוקית, דלת מתייחסת לפתח שדרכו צועדים ("לעבור בדלת"), או למבנה עצמו, כזה שכולל מסגרת, צירים ולוח נייד. אפשר למצוא דלתות גם במכוניות, ארונות, מקררים, כלובים וכדומה. במאמר זה נתמקד בדלתות של מבנים.

 

הדלת – קווים לדמותה

 

מבנה הדלת

הדלת מותקנת על גבי פתחים שנמצאים בקירות או בכל מיני סוגים אחרים של מחיצות שמפרידות בין חללים שונים. החלק הזז של הדלת יכול להיות מחובר באופן ישיר למחיצה או למסגרת נוספת נפרדת שרתומה למחיצה. בנוסף, החלק הזז של הדלת יכול להיות עשוי ממגוון רחב של חומרים, לעיתים אף אותה דלת תהיה עשויה מחומרים שונים. החומרים השכיחים ביותר מהן עשויות דלתות הם עץ ומתכת אך בנוסף ניתן למצוא דלתות רבות שעשויות מזכוכית, בד, נייר ועוד.

מבנה הדלת

התקנת מנעולים דלת זכוכית – למה דווקא זכוכית?

תחילה הדלת הייתה פרמטר ששימש לצרכים פונקציונליים בלבד: הדלת היא זו שמכניסה ומוציאה אותך ממקום מסוים. בחלוף השנים, הדלת הפכה לפריט נוסף בבית, סמל סטטוס, אמצעי נוסף דרכו בעל הנכס יכול להביע את עצמו. הדלת היא חלק מהבית ועל כן משפיעה על האסתטיקה שלו, על האווירה שבו ועל האופן בו מרגישים הנוכחים בחלל. לכן, החל תהליך של שימוש בחומרים אלטרנטיביים עבור דלתות.

 

התקנת מנעולים דלת זכוכית – למה דווקא זכוכית?

 

הזכוכית – קווים לדמותה

זכוכית בצורה הטהורה ביותר שלה היא חומר שקוף, מאד חזק באופן יחסי, כזה שעמיד לשחיקה ואולי הפרמטר החשוב ביותר הוא שזה חומר שלרוב עמיד מבחינה כימית וביולוגית כאחד.  ניתן ליצור זכוכית ממגוון עצום ומשתנה של חומרים, אבל רק במספר יחסית מצומצם של חומרים בפועל מתקיים שימוש. חומר זכוכיתי הוא מוצק אמורפי אחיד, שמיוצר בדרך כלל באמצעות קירור של חומר צמיגי,  באופן שמאפשר את היווצרות הזכוכית. את הזכוכית ניתן לעצב ביתר קלות לגופים שמאופיינים בשטח פנים חלק ובלתי ניתן לחדירה – תכונות אלו למעשה הופכות את הזכוכית לחומר בעל מגוון רחב של שימושים, שכן לא רק מדובר בחומר אסתטי אלא גם בחומר חזק ועמיד. יחד עם זאת חשוב לזכור כי הזכוכית מתאפיינת בשבריריות גדולה למדי ויכולה להתנפץ לרסיסים חדים, מה שעלול להוות סכנה.

 

הזכוכית – קווים לדמותה

המנעול

מנעול הוא מנגנון (מערכת מכנית שתפקידה ומשמעותה להמיר כוח ותנועה נתונים לכוח או תנועה מבוקשים) שמאפשר מניעת גישה למי שאינו מורשה להיכנס או הרשאת גישה למי שכן מורשה. המנעול עצמו עלול לטמון בחובו אמצעי נעילה שונים, כאלו מאפשרים רק לאנשים בעלי הרשאה מתאימה לפתוח אותו. קיים מגוון רחב של מנעולים שנבדלים על ידי אופן הנעילה והפתיחה שלהם. מנעול הצילינדר הוא אחד מן הסוגים הנפוצים ביותר בעולם המנעולים.

 

הזכוכית – קווים לדמותה

 

למה בעצם אנחנו צריכים את המנעול?

תחילה הגיעה הדלת, שהייתה הגורם שמחבר בין הפנים אל החוץ, דרך הדלת ניתן היה להיכנס למקום מסוים. הדלת היא למעשה מה שמאפשר לבן האנוש לקיים את הפרטיות והאינטימיות שלו מצד אחד ומצד שני גם לשמור דברי ערך וסוד במקום נסתר. הבעיה התחילה כאשר החלה התדרדרות מוסרית בעולם בו אנו חיים ובני החלו לבצע פשעים ומעשים לא מוסריים כמו גניבה, אונס, פריצה, תקיפה ועוד. כל אלו הביאו למסקנה בלתי מעורערת – הדלת כבר לא מספיקה, צריך גורם חזק יותר שימנע מזרים להיכנס למקומות אליהם הם לא ראויים ורשאים להיכנס. אז הגיע המנעול!

 

חשיבות המנעול

המנעול הוא אחת ההמצאות החשובות ביותר של המין האנושי. הוא זה שלמעשה מגן על האדם מפני סכנות שהוא כלל לא מודע אליהן. חשוב שהמנעול יהיה חזק ואיכותי שכן בחלוף השנים התפתחו דרכי תחבולה שונות וכיום כבר לא ניתן להסתפק במנעול פשוט. מחקרים מוכיחים שבני אדם שחיים בבית עם מנעול מתוחכם וחזק חיים בפחות חרדה וביותר תחושת ביטחון.

 

למה בעצם אנחנו צריכים את המנעול?

חשיבות המנעול בערים גדולות

בערים בהן האוכלוסייה גדולה ומרובה, המנעול אף חשוב עוד יותר. אם בקיבוץ למשל, יש מדיניות של דלת פתוחה, כולם מכירים את כולם ועל כן החשש לפריצה או גניבה הוא נמוך יותר. בערים עם צפיפות אוכלוסין קיים סיכון גבוה יותר לפריצת ועל כן התקנת המנעול חשובה ביותר.

 

חשיבות המנעול בערים גדולות

 

חשיבות התקנת מנעולים דלת זכוכית

יכול להיות לך המנעול המתוחכם והחזק ביותר, אך אם לא תתקין אותו באופן תקני, מקצועי ואיכותי, למעשה לא עשית הרבה. חשוב מאד להזמין מנעולן מקצועי עם שנות ניסיון רבות על מנת שיתקין את המנעול. חשוב לזכור שהמנעול הוא זה שמגן לנו על היקר מכל: בין אם אלו הילדים או בין אם התכשיטים שהורישה סבתא, המנעול הוא זה שמאפשר גישה אליהם. חשוב להבין את חשיבותו של המנעול ולפעול בהתאם.

 

חשיבות התקנת מנעולים דלת זכוכית

התקנת מנעולים בדלת זכוכית

כשאנחנו מדברים על מנעול בדלת זכוכית המלאכה אף מורכבת יותר. בגלל שמדובר בחומר שביר ביותר, התקנת המנעול צריכה להיעשות בזהירות ודקדקנות רבה. חשוב מאד להשתמש בשירותיו של בעל מקצוע איכותי וזהיר במהלך התקנת מנעול בדלת זכוכית על מנת למנוע מקרים מסוכנים מיותרים.

 

לסיכום, התקנת מנעול בדלת זכוכית היא עניין שמצריך איש מקצוע רציני ואיכותי!

 

מחירון התקנת מנעולים דלת זכוכית כללי

התקנת מנעולים דלת זכוכית מחיר מ-150₪
החלפת מנעול דלת זכוכית מחיר מ-150₪
התקנת ידית דלת זכוכית מחיר מ-100₪

 

מה היה לנו עד עכשיו?
התקנת מנעול כספת עליון

מחפשים התקנת מנעול כספת עליון? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעול לעסק

מחפשים התקנת מנעול לעסק? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול צילינדר

מחפשים התקנת מנעול צילינדר? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת פנים

מחפשים התקנת מנעול לדלת פנים? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »
התקנת מנעול לדלת אלומיניום

מחפשים התקנת מנעול לדלת אלומיניום? ריכזנו עבורכם את המנעולנים המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים",

קרא עוד »